Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2000-06-10, 22:19
  #1
Medlem
jag behöver ett körkort eller id-kort, om ni eller om ni vet ngn som kan fixa det kan ni väl låta mig veta det.-


tack på förhand / Jabba
Citera
2000-06-21, 23:40
  #2
behöver ett körkort eller id-kort

Testa typ, Länstyrelsen där du ansöker om körkortstillstånd, sedan så kan du övningsköra. Posten fixar leg åxå.
Citera
2000-07-06, 03:34
  #3
Falkst legg = körkort ?

jag skulle behöva ett falskt legg för å kunna dra till affären å köpa ut cigg å snus.... är det ett körkort man visar upp då eller ??? eller vad visar man upp ???? visar man upp ett körkort så skulle väll nån av er typ kunna scanna in ett....... eller nåt ??? så kan man ju fixa till det i photoshop och sen låta det utskrivas .. hehe.......
Citera
2000-07-06, 15:38
  #4
Medlem
Falkst legg = körkort ?

Grow up...du behöver bara vänta 7år till...
Citera
2000-07-11, 20:16
  #5
Medlem
Falkst legg = körkort ?

Vad gulligt!

"scanna in ett....... eller nåt !"...
Haha! Tror du att du bara kan scanna in ett ID- eller körkort, skriva ut det och sedan är allt frid och fröjd? Nej, inte direkt. Du ska till exempel ha möjlighet att plasta in det på ett mycket snyggt sätt, annars åker du dit direkt! Urkundsförfalskning heter det och det är det väl inte riktigt värt bara för att köpa en dosa snus...? Eller?

Citera
2000-07-11, 20:50
  #6
Medlem
Falkst legg = körkort ?

J: Sant, kunde inte ha sagt det bättre själv...haha...:)
Citera
2000-07-12, 00:17
  #7
Falkst legg = körkort ?

Hahahahahahahahaha........vad roligt det är att driva med mindre vetande va? Undrar om det inte är han som skrattar åt er? Töntar!
Citera
2000-07-12, 16:35
  #8
Medlem
Falkst legg = körkort ?

Nej, vi skrattar åt DIG, och din lilla snopp.
Citera
2000-07-15, 20:03
  #9
Falkst legg = körkort ?

snus smakar bajs roka ar som fan mycket godare..

..mmmmmm.......

och for den delen sa tror jag inte en dum turk i en kiosk ser om man har skrivit ut ett legg fran datorn. och inte ser han om det ar inplastat heller...... for turkar ar sa fuuuuuuula och duuuuuuuuumma.....
Citera
2000-07-21, 07:32
  #10
Medlem
Falkst legg = körkort ?

din mamma
Citera
2000-09-26, 13:15
  #11
körkort

Någon som vet var man kan beställa ett körkort ifrån Gibraltar ?
Tack på förhand "compadres"
Mors: Bernie
Citera
2000-10-13, 13:43
  #12
spanska körkort

Hej!
Är det någon som vet vad jag kan köpa ett spanskt körkort!?
Finns det någon sida på nätet om detta?

Är intresserad av att köpa ett eller flera.........

Thats all folks!

Teek

Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback