• 1
  • 2
2008-07-18, 12:41
Bannlyst
Jag röker en cigg/kväll och inget mer. Så nu undrar jag om detta kommer att skada min kropp allvarigt och leda till sjukdommar när jag blir äldre om jag fortsätter röka en cigg/kväll tills jag är gammal?
Senast redigerad av z3r0 2008-07-18 kl. 12:49.
Citera
2008-07-18, 12:52
Medlem
Herr Butts avatar
Om du kan hålla dig till det och inte utveckla ett beroende, så gör det inte så mycket skada skulle jag tro. Men det svåra är ju att bara hålla sig till en om dagen.
Citera
2008-07-18, 12:53
Medlem
annihilat0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z3r0
Jag röker en cigg/kväll och inget mer. Så nu undrar jag om detta kommer att skada min kropp allvarigt och leda till sjukdommar när jag blir äldre om jag fortsätter röka en cigg/kväll tills jag är gammal?

Jag skulle inte oroat mig särskilt mycket..
Citera
2008-07-18, 12:54
Medlem
byyys avatar
Ja, precis som föregående skrev. Det kommer inte skada dig, iaf inga märkvärdiga skador... Men det svåra är ju som sagt, att klara sig från att bli beroende. Om du blir beroende så blir det ju lätt mer än 1 cigg per kväll.
Citera
2008-07-18, 12:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Butt
Om du kan hålla dig till det och inte utveckla ett beroende, så gör det inte så mycket skada skulle jag tro. Men det svåra är ju att bara hålla sig till en om dagen.

Okey. Jojo jag kan hålla mig till en kvällscigg
Citera
2008-07-18, 12:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av annihilat0r
Jag skulle inte oroat mig särskilt mycket..

Va bra då
Citera
2008-07-18, 12:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av byyy
Ja, precis som föregående skrev. Det kommer inte skada dig, iaf inga märkvärdiga skador... Men det svåra är ju som sagt, att klara sig från att bli beroende. Om du blir beroende så blir det ju lätt mer än 1 cigg per kväll.

Jodu jag är redan beroende men har redan klarat två kvällar på raken men en cigg/kväll
Citera
2008-07-18, 13:00
Medlem
JockeMedEnKnivs avatar
två kvällar på raken är nog inte så mycket jämfört med vad som kommer
Citera
2008-07-18, 13:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JockeMedEnKniv
två kvällar på raken är nog inte så mycket jämfört med vad som kommer

Men vad är det ni inte förstår? Jag kommer att klara EN cigg/kväll
Citera
2008-07-18, 13:04
Medlem
kamikaze_kids avatar
Klart som fan kroppen tar skada av en cigg per dygn, Om man tänker lite långsiktigare. På bara 5 år kommer du röka 1825 cigaretter. Klart som fan att kroppen tar stryk.
Citera
2008-07-18, 13:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kamikaze_kid
Klart som fan kroppen tar skada av en cigg per dygn, Om man tänker lite långsiktigare. På bara 5 år kommer du röka 1825 cigaretter. Klart som fan att kroppen tar stryk.

HAHA
Citera
2008-07-18, 13:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kamikaze_kid

Jo i och för sig Men vadå? Det kommer ju inte att skada lika mkt som att röka 2 cigg/kväll?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in