• 9
  • 10
2008-07-22, 19:19
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trafalgar
Haha där satte du verkligen spiken i kistan. Vilken jävla tönt du är.

Hahah, kunde inte sagt det bättre!
Citera
2008-07-23, 13:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Butt
Om du kan hålla dig till det och inte utveckla ett beroende, så gör det inte så mycket skada skulle jag tro. Men det svåra är ju att bara hålla sig till en om dagen.

Man kan alltid drabbas av lungcancer... en kompis till mig fest rökte och fick lungcancer. Han fick operera bort ena lungan och han rökte inte ens regelbundet. Visst det är väl inte så sannolikt kanske men inte heller riskfritt
Citera
2008-07-23, 15:04
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herr_k
Man kan alltid drabbas av lungcancer... en kompis till mig fest rökte och fick lungcancer. Han fick operera bort ena lungan och han rökte inte ens regelbundet. Visst det är väl inte så sannolikt kanske men inte heller riskfritt

Rökning är inte ansvarig för all lungcancer.
Citera
2008-07-23, 17:19
Medlem
byyys avatar
Alla som tror att TS är yngre än 18 år, räcker upp en hand!
Citera
2008-07-23, 17:32
Medlem
GalenNorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byyy

*räcker upp handen*

Tror inte TS har åldern inne för varken FB eller att köpa cigg. Han snor nog en cigg av mamma/dag så dt e därför dt inte blir fler.
Citera
2008-07-24, 22:09
Medlem
trafalgars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byyy

*Räcker upp båda händerna*

Gammelfölket får ju oftast lungcancer. Cigarettrökning i kombination med asbesthantering, kemikalier .... n, är inte bra. Förr i tiden visste man inte om att sådana saker var hälsofarliga. Min handledare jobbade ute på sjön som ung, han är 64 år idag. De stod och bakade asbestpulver med bara händerna, tillsammans med vatten. kanske satte på sig en tunn trasa för munnen ibland.
Citera
2008-07-24, 22:11
Medlem
trafalgars avatar
Citat:

Hur vet du att det var cigaretterna och inte bilavgaser eller annan skit?
Citera
2008-07-25, 14:11
Medlem
byyys avatar
Citat:

Antingen festade han för mycket eller mest troligt så fanns det andra anledningar än rökning till din kompis lungcancer...
Citera
2008-10-01, 22:12
Medlem
FuckThePolices avatar
sluta rök!! men fest röka är okej
Citera
2008-10-02, 19:01
Medlem
byyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckThePolice
sluta rök!! men fest röka är okej

Rolig kille där!
Citera
2008-10-05, 19:00
Bannlyst
Jag tror att Ts lider av kraftig abstinens och därför är denna tråden så jävla rolig, någon kanske har dragit en lina för mycket också....
Hahaha....
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in