2011-12-14, 15:22
Medlem
overcores avatar
7:e Augusti, fortfarande ingen invite.
Citera
2011-12-14, 15:25
Medlem
limpwalds avatar
Båda polarna jag har som redeemat före mg har fått mailet iaf, 1aug. Verkar lovande, kan mailet bara poppa in eller är chanserna bortblåsta nu ifrån första vågen?
Citera
2011-12-14, 15:31
Medlem
Läste nånstans (troligtvis twitter) att de ska trycka ut fler invites idag än de gjorde igår. Och troligtvis förbokade de flesta i Juli, precis när det blev möjligt. Kommer nog gå ganska fort att gå igenom månaderna nu. =)
Citera
2011-12-14, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuzp
Läste nånstans (troligtvis twitter) att de ska trycka ut fler invites idag än de gjorde igår. Och troligtvis förbokade de flesta i Juli, precis när det blev möjligt. Kommer nog gå ganska fort att gå igenom månaderna nu. =)
Stämmer bra det

"Today, we're inviting many more people to play The Old Republic - more than yesterday, and over a much greater time span.

As explained yesterday, our initial pre-order rush was over a very short span (about a week). Today we'll be inviting well beyond July, but again, we're remaining cautious as we send each email wave.

We're currently planning on sending four waves of email invites today of equal size. We're going to get them out as fast as we can, while monitoring player counts and server population. I'll update this thread when each wave is sent. You can also follow our official Twitter account for notification.

Wave One was sent at 8AM CST (6AM PST / 9AM EST / 2PM GMT / 3PM CET)." står det i swtor forumet
Citera
2011-12-14, 15:37
Medlem
foreverstallones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seraph99
Enligt här: http://www.reddit.com/r/swtor/comments/ncd7q/early_access_day_2_post_when_you_get_in/
är aug 8 den senaste som någon kommit in på

Va?! Det var ju lite falsk marknadsföring... Jag trodde jag skulle få spela nu när jag hade förhandsbokat
Citera
2011-12-14, 15:39
Medlem
limpwalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foreverstallone
Va?! Det var ju lite falsk marknadsföring... Jag trodde jag skulle få spela nu när jag hade förhandsbokat

Huh? Dem har varit ärliga sedan första början, ju snabbare du förhandsbokar desto snabbare får du spela, du borde läst på bättre.
Men även om du förhandsbokade sent så kommer du få spela 18e eller 19e!
Citera
2011-12-14, 15:39
Medlem
Widilinskis avatar
Citat:

Det står på deras sida att dom går efter när man redeemade Men tycker det är bra att dom skickar ut "Batches" av invites. Just för att dom övervakar servrarna så dom inte kraschar pga på tok för mycket folk på en gång (som flera mmorpgs gjort samma misstag på)
Citera
2011-12-14, 15:40
Medlem
Hyde_s avatar
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=16391

Mer info om dagens invites
Citera
2011-12-14, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlmR
Stämmer bra det

"Today, we're inviting many more people to play The Old Republic - more than yesterday, and over a much greater time span.

As explained yesterday, our initial pre-order rush was over a very short span (about a week). Today we'll be inviting well beyond July, but again, we're remaining cautious as we send each email wave.

We're currently planning on sending four waves of email invites today of equal size. We're going to get them out as fast as we can, while monitoring player counts and server population. I'll update this thread when each wave is sent. You can also follow our official Twitter account for notification.

Wave One was sent at 8AM CST (6AM PST / 9AM EST / 2PM GMT / 3PM CET)." står det i swtor forumet

Nice! =)

Fyra waves idag, och de kom från 27 (?) Juli till 7 augusti på första. 11 dagar på en wave. Då lär de kunna vara halvvägs in i September efter idag. Kanske blir lite spelande i helgen trots allt!
Citera
2011-12-14, 15:42
Medlem
Witkos avatar
Citat:
Någon som fått sitt ex från CDON än? Har ni fått early access-koder?

jag fick min kopia igår, EA koden fick jag första varadagen efter beställning, beställde på en lördag för någon månad sen. De var snabba med att skicka ut koden iaf.
Citera
2011-12-14, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuzp
Nice! =)

Fyra waves idag, och de kom från 27 (?) Juli till 7 augusti på första. 11 dagar på en wave. Då lär de kunna vara halvvägs in i September efter idag. Kanske blir lite spelande i helgen trots allt!

+ att det peakade något enormt i början! May the force be with us!
Citera
2011-12-14, 15:56
Medlem
Gnodebs avatar
redeemade i början av december... När väntas jag kunna lira då tror ni? med tanke på att det peakade något extremt i juli?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in