2011-12-08, 16:51
Medlem
nggtzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Confusion
Commando, scoundrel och sage kan heala på republicsidan. På empiresidan är det mercenary, operative samt sorcerer.

Tack tack, blev lite orolig där då jag vill lira healer på empire-sidan men inte som sorcerer. Puh, jävla sida, skrämde skiten ur mig
Citera
2011-12-08, 17:02
Medlem
repeaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qberty
Men jag tyckte ändå att sista betan var någorlunda bättre prestanda.
För min del tyckte jag den var sämre, om något. Kanske varierar beroende på vilken setup man har, hårdvarumässigt?
Citera
2011-12-08, 17:05
Bannlyst
Bara så ni vet.

Sänk "Shadows". Sänk "Grass" och "Trees" kvalitén. Så ökar FPSen drastiskt. Allting annat ser fortfarande fint ut. Bara att gräs och träd är lite halvtråkiga. Men det gör inget, jag står inte och tittar på dem ändå liksom. Med min halvkassa dator gick jag från typ 15-20fps till 25-35 istället iaf.
Citera
2011-12-08, 17:09
Medlem
UngernCs avatar
Här kommer en liten snabb sammanfattning om de två senaste beta-helgerna ur prestanda synvinkel. Hade en total playtime på närmare 28 timmar, och de var ganska jämt fördelade på de två helgerna.

Öppna Beta-helgen:

CtD: ca. 2 varje timme.

Disconnects: ca 2 i timmen (ofta tätt följt av en CtD).

FPS: ca. 30 i snitt

Sista Beta-helgen:

CtD: 2 stycken på hela helgen!

Disconnects: 4 stycken totalt.

Fps: ca. 45 i snitt.

Som ni ser så var den andra beta-helgen en MYCKET trevligare spelupplevelse för mig.
Senast redigerad av UngernC 2011-12-08 kl. 17:11.
Citera
2011-12-08, 17:09
Medlem
Hur funkar det där med att man får spela 5 dagar innan? Man kommer alltså kunna spela utan att hämta ut den där skivan men sen efter 5 dagar, den 20:e måste man ha skiva?
Citera
2011-12-08, 17:12
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 101f14k35
Hur funkar det där med att man får spela 5 dagar innan? Man kommer alltså kunna spela utan att hämta ut den där skivan men sen efter 5 dagar, den 20:e måste man ha skiva?
Vad ska du med skivan till? Allt beror på om du har en pre-order och när du aktiverade pre-ordernyckeln. Det är kontot som är avgörande.

http://www.swtor.com/download
Citera
2011-12-08, 17:16
Medlem
Spiderman-ninjas avatar
Minns inte om det har sagts tidigare men hur skulle dom informera om när sin pre-access skulle få börja? 7 timmar innan man fick spela? eller är det något jag har fått för mig?
Citera
2011-12-08, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golachab
Vad ska du med skivan till? Allt beror på om du har en pre-order och när du aktiverade pre-ordernyckeln. Det är kontot som är avgörande.

http://www.swtor.com/download
Då behöver man alltså inte hämta ut spelet? Jag har ju aktiverat de på mitt konto.
Citera
2011-12-08, 17:18
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UngernC
Här kommer en liten snabb sammanfattning om de två senaste beta-helgerna ur prestanda synvinkel. Hade en total playtime på närmare 28 timmar, och de var ganska jämt fördelade på de två helgerna.

Öppna Beta-helgen:

CtD: ca. 2 varje timme.

Disconnects: ca 2 i timmen (ofta tätt följt av en CtD).

FPS: ca. 30 i snitt

Sista Beta-helgen:

CtD: 2 stycken på hela helgen!

Disconnects: 4 stycken totalt.

Fps: ca. 45 i snitt.

Som ni ser så var den andra beta-helgen en MYCKET trevligare spelupplevelse för mig.

Låter mycket bra, själv hade jag varken krasher eller disconnects men är glad att läsa att det blev bättre för de som hade problem. Kunde till och med spela på min eee pc även om det inte var njutbart
Citera
2011-12-08, 17:19
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spiderman-ninja
Minns inte om det har sagts tidigare men hur skulle dom informera om när sin pre-access skulle få börja? 7 timmar innan man fick spela? eller är det något jag har fått för mig?
Ja så var det sagt. Jag hann inte kolla upp själv för det är maintance på forumet hela jävla tiden.

Citat:
Då behöver man alltså inte hämta ut spelet? Jag har ju aktiverat de på mitt konto.
Nej, skivan är rätt värdelös i sig. Det är nycklarna som binds till kontot som är viktigt.
Citera
2011-12-08, 17:21
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:

Du behöver den riktiga CD-nyckeln för att låsa upp kontot, och den finns i boxen.
Citera
2011-12-08, 17:34
Medlem
[quote=Spiderman-ninja]webhallen skickade min igår[/QUOTE

Elektronisk förhandsbokning eller kan du se var paketet befinner sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in