2012-03-13, 13:17
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feverdog
jag använder aldrig det ändå. Ska du vara gunslinger är du ju bara i cover Men vem vill heala då...?

Jag vill hela på min main. men inte en alt Sen så verkar imp versionen på scoundrel suga. dom gör nada skada på mig

Servers = upp nu
Citera
2012-03-13, 13:20
Medlem
Mystiqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuska
3GMT står det. Men det brukar vara tidigare.

Någon som vet vilken klass som är mest lik rouge? Shadow?

Citat:
Ursprungligen postat av LNCJ-exLR
16.00

tack för svaret =)
Citera
2012-03-13, 13:29
Medlem
gayfarers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mystiqe
Servern är under uppdatering, vilken tid som gäller för oss när servern öppnas igen?

mvh M

Dom kom upp för ca. 20 min sen
Citera
2012-03-13, 13:51
Medlem
Robocraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta.Katten
Okej, testa att göra ett nytt account på samma länk och vips, helt plötsligt finns trial på den. Så nu har jag en gammal epostadress -.-'
Here SW i come!!
Perfekt att det löste sig
Citera
2012-03-13, 13:59
Medlem
Rigios avatar
Ah, börja få lite panik på spelet, har inte lirat nu på mer än 1 månad, pga av den fantastiskt dåliga fpsen! Har de förbättrat sig något på den fronten!? Eller är de lika kass som de de varit från start?
Citera
2012-03-13, 15:51
Medlem
Feverdogs avatar
Citat:
Jag vill hela på min main. men inte en alt Sen så verkar imp versionen på scoundrel suga. dom gör nada skada på mig

Servers = upp nu

Men du behöver ju inte specca healer då.... Woot operatives tsm med Scoundrel är ju de jobbigaste man kan möta i PvP. Du kanske är för bra
Citera
2012-03-13, 16:18
Medlem
Barbus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rigio
Ah, börja få lite panik på spelet, har inte lirat nu på mer än 1 månad, pga av den fantastiskt dåliga fpsen! Har de förbättrat sig något på den fronten!? Eller är de lika kass som de de varit från start?

Samma här, fast inte pga fpsproblem utan pga att jag inte känner för storyn längre, orkar inte riktigt lvla klart mina gubbar och det finns inte riktigt något som lockar att bli max level ändå.
Citera
2012-03-13, 18:33
Medlem
Någon som kan uttala sig om healing i endgame PVE? Är Jedi Sage en bra klass för det? Hur är spelupplevelsen?
Citera
2012-03-13, 18:57
Medlem
LNCJ-exLRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rigio

FPSen suger kuk för mig också. Vet inte hur det är för andra dock.
Citera
2012-03-13, 18:58
Medlem
LifeIsALoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatevva
Det råkar inte finnas en vänlig själ som kan tänkas skänka bort en sån här trialnyckel på 7 dagar?
MPa mail till mig
Citera
2012-03-13, 20:31
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feverdog
Men du behöver ju inte specca healer då.... Woot operatives tsm med Scoundrel är ju de jobbigaste man kan möta i PvP. Du kanske är för bra

Måste vara så haha

Citat:
Ursprungligen postat av mysdavey
Någon som kan uttala sig om healing i endgame PVE? Är Jedi Sage en bra klass för det? Hur är spelupplevelsen?

Bara healat normal Ops tack vare att jag inte får några jävla dop i HM flashpoints!
Men sage healing är likt Wow priest Du har en liten snabb en stor lite segare, en Channeled, en hot(som gör dom andra healsen bättre) och en aoe. Sen har du en "bubbla" som du kan kasta som tål runt 3500 dmg så det kan ju ses som en insta heal.
Gillar att du ska dunka in DPS med som healer när du kan.
Ser fram i mot att köra hm/nightmare ops
Sen är sage healing riktigt bra i PVP + du har lite andra saker som e bra i tex hutballz.
Citera
2012-03-13, 20:40
Medlem
Citat:
Bara healat normal Ops tack vare att jag inte får några jävla dop i HM flashpoints!
Men sage healing är likt Wow priest Du har en liten snabb en stor lite segare, en Channeled, en hot(som gör dom andra healsen bättre) och en aoe. Sen har du en "bubbla" som du kan kasta som tål runt 3500 dmg så det kan ju ses som en insta heal.
Gillar att du ska dunka in DPS med som healer när du kan.
Ser fram i mot att köra hm/nightmare ops
Sen är sage healing riktigt bra i PVP + du har lite andra saker som e bra i tex hutballz.
Tack för svaret. Vilka andra healingklasser finns de och hur funkar de gameplaymässigt? Är det stor skillnad? Det är främst PVE jag är ute efter, aldrig varit någon stor PVP:are. Tycker det låter lite trist att man "måste" kötta in skada också, fast det kan ju å.a.s. bidra till ytterligare ett gameplaymoment att hålla koll på.

Hur är det med buffar och sånt, kanske inte är healingklasser som gör sånt i det här spelet? I WoW finns det ju saker som typ ger 20% mer skada i några sekunder, ökar damage resistances jättemycket i några sekunder osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in