2011-12-14, 15:58
Medlem
Fifan vilken ångest, bokade det i samma veva som jag köpte fifa 12 på dess release, nån dag i oktober om jag inte minns helt fel.

När jag väl var hemma och skulle redeema så var det något fel med deras hemsida så jag la ner projektet för ett tag. Kom på mig själv i nu i början av december och fick det alltså gjort 2 månader senare.

This must have caused me a day or two
Citera
2011-12-14, 16:02
Medlem
Derbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnodeb
redeemade i början av december... När väntas jag kunna lira då tror ni? med tanke på att det peakade något extremt i juli?

Antagligen fredag, men lite tur så kanske du får invite runt kvällning imorgon. Jag redeemade min kod 30e november så jag får nog vänta minst ett dygn till!
Citera
2011-12-14, 16:04
Medlem
FICK NYSS MAIL!!
Redeema 21 augusti
Citera
2011-12-14, 16:04
Medlem
må bras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dr.greeenthumb
Fifan vilken ångest, bokade det i samma veva som jag köpte fifa 12 på dess release, nån dag i oktober om jag inte minns helt fel.

När jag väl var hemma och skulle redeema så var det något fel med deras hemsida så jag la ner projektet för ett tag. Kom på mig själv i nu i början av december och fick det alltså gjort 2 månader senare.

This must have caused me a day or two
Samma här, beställde 27 juli men redeemade 24 november. Så jävla sur man är på sig själv :S
Citera
2011-12-14, 16:06
Medlem
Hur många invites är det per wave?
Citera
2011-12-14, 16:08
Medlem
Gnodebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Derb
Antagligen fredag, men lite tur så kanske du får invite runt kvällning imorgon. Jag redeemade min kod 30e november så jag får nog vänta minst ett dygn till!
OK, tack för svar. Hur tänkte du när du gjorde den slutsatsen?
Citera
2011-12-14, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smackster
FICK NYSS MAIL!!
Redeema 21 augusti

Oj, det går fort nu. Kanske till och med kan få spela imorgon O.o
Citera
2011-12-14, 16:10
Medlem
Derbs avatar
Citat:
OK, tack för svar. Hur tänkte du när du gjorde den slutsatsen?
Haha jadu... Jag vet inte, men det är rätt nära på release, dom har väl också kommit förbi den största spiken i förköp vilken var just i Juli så nu är det nog nedförsbacke, dock fortfarande många som väntar på deras invites!

Självklart har jag ingen aning utan jag gissar mest, för allt vi vet kanske du kommer in redan ikväll!
Citera
2011-12-14, 16:12
Medlem
Gnodebs avatar
Citat:
Haha jadu... Jag vet inte, men det är rätt nära på release, dom har väl också kommit förbi den största spiken i förköp vilken var just i Juli så nu är det nog nedförsbacke, dock fortfarande många som väntar på deras invites!

Självklart har jag ingen aning utan jag gissar mest, för allt vi vet kanske du kommer in redan ikväll!
OKOK, känner mig bara som många andra här riktigt jävla överdesperat..... Känner att jag MÅSTE spela nu!
Citera
2011-12-14, 16:13
Medlem
Neroxxs avatar
Haha, det är ju typiskt att man sagt ja till att jobba extra imorgon eftersom man inte trodde early skulle börja så tidigt.
Redeema 30 aug, det känns rätt troligt att det kommer någon gång under tordagen.
Jaja, man får helt sonika lira hela natten under torsdagen.

Citat:

Har de sagt att spiken var i juli eller är det ren spekulation?
Jag trodde att spiken var betydligt senare.
Senast redigerad av Neroxx 2011-12-14 kl. 16:16.
Citera
2011-12-14, 16:13
Medlem
Derbs avatar
Citat:
OKOK, känner mig bara som många andra här riktigt jävla överdesperat..... Känner att jag MÅSTE spela nu!

Haha, tro mig, jag känner hur det sticker i fingertopparna, men det är bara att ha tålamod min vän!
Citera
2011-12-14, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Haha, det är ju typiskt att man sagt ja till att jobba extra imorgon eftersom man inte trodde early skulle börja så tidigt.
Redeema 30 aug, det känns rätt troligt att det kommer någon gång under tordagen.
Jaja, man får helt sonika lira hela natten under torsdagen.

Andra vågen kom till minst 21 augusti. Du lär komma in redan nästa wave. Absolut senast waven efter det = Du kommer in idag. =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in