Citat:
Ursprungligen postat av Barbu
En sak som störde mig under betan var dock att respecca. Tog mig två timmar att respecca.
Kollade min classtrainer på balmorra där jag var , fanns ingen knapp. Kollade nogrant runt mitt talentwindow, ingen knapp.
Drog till båda mina classtrainers på dromund kaas för jag tänkte att de kanske är huvudtränare. Ingenting.
Drog till spacestationens classtrainer- ingenting. Tillslut fick jag svar i chatten av någon annan som respeccat som förklarade att det fanns en gubbe längst bort i trainer utrymmet på space stationen.
Det tyckte jag var uselt. Fanns liksom ingen direction dit, varken på någon av databaserna som poppat upp eller på google eller in game.
Allt kan inte serveras på silverfat.
En av de första sakerna jag gjorde när jag kom till Carrick Station var att kolla upp vart varenda "viktiga" NPC var så att jag slipper göra det igen efter launch. Nu sitter det mesta memorerat.
Men jo, det kan vara bra att ha någon typ av "fråga vakterna vart X är" som WoW har till exempel, inget jag stör mig på dock, man får helt enkelt utforska lite.
Citat:
Ursprungligen postat av Nicoo
Det har du ingen annan än dig själv att skylla. Det är en rätt stor självklarhet vart den personen är. Jag hittade NPC'n på typ 5 minuter. Och den informationen finns om man söker på google. Är jag rätt hundra på

.
Precis, om man väl tänker lite så hittar man det man letar efter väldigt snabbt. Jag hittade också snubben på 5 min.