2011-11-30, 16:42
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.Anselmo
Fick vad jag tror är min pre-access kod idag, det stod inte mycket mer än koden i mailet. Hur som helst har det blivit rätt med pre-access när det står: " Star Wars™: The Old Republic™ Standard Edition Pre-Order" där på aktiverade koder?

Förmodar att det är rätt, men vill inte chansa då man kanske inte får pre-access alls om man väntar för länge.
Ja det stämmer.
Citera
2011-11-30, 17:08
Medlem
Viches avatar
Fan asså, tycker betan höjde fler frågor angående vilken klass man ska ta än den besvarade... Innan betan var jag 100% inställd på att köra JK Sentinel som första klass. Nu när man testat Smuggler Gunslinger och Jedi Consular Shadow så blir man bara helt splittrad. Har ingen aning om vilken av dessa 3 som jag ska köra... Senaste consular progression videon gör inte saken bättre -.-

Faaaaan va jobbigt o välja :P
Citera
2011-11-30, 17:10
Medlem
Barbus avatar
En sak som störde mig under betan var dock att respecca. Tog mig två timmar att respecca.

Kollade min classtrainer på balmorra där jag var , fanns ingen knapp. Kollade nogrant runt mitt talentwindow, ingen knapp.

Drog till båda mina classtrainers på dromund kaas för jag tänkte att de kanske är huvudtränare. Ingenting.

Drog till spacestationens classtrainer- ingenting. Tillslut fick jag svar i chatten av någon annan som respeccat som förklarade att det fanns en gubbe längst bort i trainer utrymmet på space stationen.

Det tyckte jag var uselt. Fanns liksom ingen direction dit, varken på någon av databaserna som poppat upp eller på google eller in game.
Citera
2011-11-30, 17:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Barbu
En sak som störde mig under betan var dock att respecca. Tog mig två timmar att respecca.

Kollade min classtrainer på balmorra där jag var , fanns ingen knapp. Kollade nogrant runt mitt talentwindow, ingen knapp.

Drog till båda mina classtrainers på dromund kaas för jag tänkte att de kanske är huvudtränare. Ingenting.

Drog till spacestationens classtrainer- ingenting. Tillslut fick jag svar i chatten av någon annan som respeccat som förklarade att det fanns en gubbe längst bort i trainer utrymmet på space stationen.

Det tyckte jag var uselt. Fanns liksom ingen direction dit, varken på någon av databaserna som poppat upp eller på google eller in game.

Det har du ingen annan än dig själv att skylla. Det är en rätt stor självklarhet vart den personen är. Jag hittade NPC'n på typ 5 minuter. Och den informationen finns om man söker på google. Är jag rätt hundra på .
Citera
2011-11-30, 17:20
Medlem
sydhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbu

Allt kan inte serveras på silverfat.
En av de första sakerna jag gjorde när jag kom till Carrick Station var att kolla upp vart varenda "viktiga" NPC var så att jag slipper göra det igen efter launch. Nu sitter det mesta memorerat.

Men jo, det kan vara bra att ha någon typ av "fråga vakterna vart X är" som WoW har till exempel, inget jag stör mig på dock, man får helt enkelt utforska lite.

Citat:
Ursprungligen postat av Nicoo
Det har du ingen annan än dig själv att skylla. Det är en rätt stor självklarhet vart den personen är. Jag hittade NPC'n på typ 5 minuter. Och den informationen finns om man söker på google. Är jag rätt hundra på .

Precis, om man väl tänker lite så hittar man det man letar efter väldigt snabbt. Jag hittade också snubben på 5 min.
Senast redigerad av sydh 2011-11-30 kl. 17:23.
Citera
2011-11-30, 17:28
Medlem
Barbus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicoo

Fast självklart vore att ha respeccmöjligheten hos varje classtrainer som i alla andra spel.

Speciellt med tanke på att det är rätt jobbigt att pendla i TOR, många loadscreens och hissar.
Citera
2011-11-30, 17:31
Medlem
creteks avatar
när är det release på spelet?
Citera
2011-11-30, 17:36
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cretek
när är det release på spelet?
Officiell release 20 december. Pre-order access från och med 15:e december beroende på när nyckeln aktiverades.
Citera
2011-11-30, 18:11
Medlem
Beys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viche
Fan asså, tycker betan höjde fler frågor angående vilken klass man ska ta än den besvarade... Innan betan var jag 100% inställd på att köra JK Sentinel som första klass. Nu när man testat Smuggler Gunslinger och Jedi Consular Shadow så blir man bara helt splittrad. Har ingen aning om vilken av dessa 3 som jag ska köra... Senaste consular progression videon gör inte saken bättre -.-

Faaaaan va jobbigt o välja :P
Samma här, var innan inställd på att spela smuggler men tyckte det blev drygt att spela den eftersom man måste sätta sig ner eller ta skydd för att få tillgång till alla spells. Då jag gillar att röra på mig när jag slåss så går det inte riktigt ihop så jag la ner den efter ca lvl 7 och spelade en jedi shadow ist, tyckte det funka bättre.

Är det nån skillnad på gameplay med smuggler efter lvl 10 så man slipper sitta ner hela tiden? Gillar inte riktigt när det blir så statiskt.
Citera
2011-11-30, 18:16
Medlem
sydhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bey
Samma här, var innan inställd på att spela smuggler men tyckte det blev drygt att spela den eftersom man måste sätta sig ner eller ta skydd för att få tillgång till alla spells. Då jag gillar att röra på mig när jag slåss så går det inte riktigt ihop så jag la ner den efter ca lvl 7 och spelade en jedi shadow ist, tyckte det funka bättre.

Är det nån skillnad på gameplay med smuggler efter lvl 10 så man slipper sitta ner hela tiden? Gillar inte riktigt när det blir så statiskt.

Om du spelar Scoundrel så använder man knappt cover överhuvudtaget, Scoundrels är mer eller mindre en melee-klass.
Citera
2011-11-30, 18:18
Medlem
Hyde_s avatar
Ah nice, fick efter att ha mailat kundservice min pre-order kod!
Bara hoppas jag inte var allt för sent ute utan att jag får börja i god tid :-)
Citat:
Thank you for registering your Pre-Order Code. You are now registered for the following items:
Star Wars™: The Old Republic™ Standard Edition Pre-Order
Early game access
Color Stone (Virtual Item)
Citera
2011-11-30, 18:18
Medlem
facemans avatar
när jag skulle spela spelet så blev det helt svart men ljud hördes, alltså när jag hade loggat in och skulle börja spela! vad är det för skit?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in