2012-11-27, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iSkitz
Åh herregud. Jag är glad sålänge inte spelet laggar. Haha! Kan inte hjälpa dig tyvärr, men säg till om du vill lira PvP och är på ToFN. Jag är PvP-inriktad och vill komma igång på allvar. Jag har både en DPS och en Tank där min Tank är kasst gearad men min dps är störtskön. Om du är intresserad av att grinda lite tillsammans skulle vi kunna köra en del Healing/Tanking ihop sålänge du har lite vett i dig vad gäller Warzones eftersom det är det som är PvP i spelet just nu.

Jo, är en riktigt erfaren pvpare. Typ det enda jag har gjort sen spelet släpptes. Tyvärr så spelar jag på The red eclipse. Republic

Bumpar

Citat:
Ursprungligen postat av Chamber
Tja, hade tänkt subba igen ikväll. Installerat och patchat allt.

Märkte dock att jag hade 20FPS lägre än förr, hur maxar jag prestandan?
Något speciellt i NVIDIA Control Panel / Intel Graphics and Media Control Panel?

Har för mig det var något med Anistropic Filtering, kom med förslag!
Shader Complexity måste minst vara på Low.

Riktigt taggad att börja heala i PvP igen

[Renderer]
Buckets = 2
D3DFullScreen = true
doShadows = false
GraphicsDeviceId = 3572
GraphicsQuality = 5
Height = 768
NativeHeight = 768
NativeWidth = 1366
PerfTestFlags = 21905920
PlantDensity = 0
SpeedTreeDistanceScale = 0.75
TextureAnisotropy = 1
Width = 1366
CodeVersionChanged = false
LastCodeVersionRun = 1
NewBucket = 2
AllowDepthOfField = false
doBlobShadows = false
EnableBloom = false
ShaderSet = 0
TextureQuality = 1
WindowX = 0
WindowY = 0

[Game]
MoviesFolder = ..\..\Movies
SwtorRegKey = SOFTWARE\BioWare\Star Wars - The Old Republic
Senast redigerad av Chamber 2012-11-27 kl. 17:41.
Citera
2012-11-27, 17:53
Medlem
Kenzas avatar
Började spela för några dagar sen f2p och gillar verkligen spelet.
Men har några funderingar angående att spela med vänner.

Har en polare som precis gjorde en ny gubbe, imperial agent precis som jag.
Finns det möjlighet att vi gör missions tillsammans trots att jag är level 12 och han 2?
Förlorar han på det eller kan jag hälpa honom (boosta)?
Citera
2012-11-27, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenza
Började spela för några dagar sen f2p och gillar verkligen spelet.
Men har några funderingar angående att spela med vänner.

Har en polare som precis gjorde en ny gubbe, imperial agent precis som jag.
Finns det möjlighet att vi gör missions tillsammans trots att jag är level 12 och han 2?
Förlorar han på det eller kan jag hälpa honom (boosta)?

Han förlorar på det. Vänta in honom, går ju på någon timma så är han ikapp.
Citera
2012-11-27, 18:10
Medlem
Kenzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chamber
Han förlorar på det. Vänta in honom, går ju på någon timma så är han ikapp.

Okej, tack för svar!
Så måste vi vara samma level eller räcker 10-12 för honom för att båda ska "tjäna" på det. Jag är level 12.
Sen är det bara bra att spela tillsammans eller? Samma xp och sånt?
Citera
2012-11-27, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenza
Okej, tack för svar!
Så måste vi vara samma level eller räcker 10-12 för honom för att båda ska "tjäna" på det. Jag är level 12.
Sen är det bara bra att spela tillsammans eller? Samma xp och sånt?

10-12 funkar ja. Ja samma XP och sånt
Citera
2012-11-27, 18:32
Medlem
iSkitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrooveBoost
Tur att man hade sin gamla char på Tomb of the freedom, så man kan spela med er!
Citera
2012-11-27, 19:06
Medlem
iSkitzs avatar
Section-X Weekly för BH commsen om en stund någon?
Citera
2012-11-28, 14:01
Medlem
Bump
Citera
2012-11-28, 14:54
Medlem
wargars avatar
Var väldigt länge sen jag spelade och kan inte logga in eftersom min lur med security code har pajat -.- Hur som helst var hemma hos en polare och han har precis börjat lira f2p. Satt och kollade när han gjorde en char, och såg inte min server (spelade förut på bloodworthy). Har de gamla servarna blivit borttagna eller något?

Undrar även om vi äldre spelare som har spelat sen det släppes får någon titel (förutom "founder" titeln då) eller någon som man skryta lite med?
Citera
2012-11-28, 14:59
Medlem
Feverdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wargar
Var väldigt länge sen jag spelade och kan inte logga in eftersom min lur med security code har pajat -.- Hur som helst var hemma hos en polare och han har precis börjat lira f2p. Satt och kollade när han gjorde en char, och såg inte min server (spelade förut på bloodworthy). Har de gamla servarna blivit borttagna eller något?

Undrar även om vi äldre spelare som har spelat sen det släppes får någon titel (förutom "founder" titeln då) eller någon som man skryta lite med?

BW köpte in nya större servrar så de mergeade de gamla servrarna. Du har nog flyttats till tomb of freedon nadd

Nej just titel nej men lite ingame items samt extra cartelcoins, fick igår 500 extra pga de älskar mig så mycket eller vad det stod i mailet :P
Citera
2012-11-28, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feverdog
BW köpte in nya större servrar så de mergeade de gamla servrarna. Du har nog flyttats till tomb of freedon nadd

Nej just titel nej men lite ingame items samt extra cartelcoins, fick igår 500 extra pga de älskar mig så mycket eller vad det stod i mailet :P
Jag fick då fan inte ett piss..
Citera
2012-11-28, 21:28
Medlem
Feverdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrooveBoost
Jag fick då fan inte ett piss..

Your Complimentary Cartel Coin Reward Grant
Greetings ***********:

We appreciate your support of Star Wars™: The Old Republic™. As a thank you for your loyalty to The Old Republic™, we have granted you 500.

Complimentary Cartel Coins are promotional Virtual Currency and cannot be purchased. Complimentary Cartel Coins can be used in-game to purchase cool items and additional game features in the Cartel Market. You can access the Cartel Market by clicking the Cartel Coin icon located on the user interface in-game.

Your use of Complimentary Cartel Coins is subject to the Digital Services Agreement, available at http://www.swtor.com/legalnotices/digitalservicesagreement.

Please note: this e-mail message was sent from a notification-only address that cannot accept incoming e-mail. Please visit www.swtor.com/support to submit any further questions.

May the Force be with you,
The Star Wars: The Old Republic Team

Har varit subbad sen dag ett och köpte standard spelet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in