2012-11-28, 23:58
Medlem
wargars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feverdog
BW köpte in nya större servrar så de mergeade de gamla servrarna. Du har nog flyttats till tomb of freedon nadd

Nej just titel nej men lite ingame items samt extra cartelcoins, fick igår 500 extra pga de älskar mig så mycket eller vad det stod i mailet :P

okej, tack för svar! Haha kul för dig.
Citera
2012-11-29, 13:12
Medlem
odin32s avatar
Citat:
Your Complimentary Cartel Coin Reward Grant
Greetings ***********:

We appreciate your support of Star Wars™: The Old Republic™. As a thank you for your loyalty to The Old Republic™, we have granted you 500.

Complimentary Cartel Coins are promotional Virtual Currency and cannot be purchased. Complimentary Cartel Coins can be used in-game to purchase cool items and additional game features in the Cartel Market. You can access the Cartel Market by clicking the Cartel Coin icon located on the user interface in-game.

Your use of Complimentary Cartel Coins is subject to the Digital Services Agreement, available at http://www.swtor.com/legalnotices/digitalservicesagreement.

Please note: this e-mail message was sent from a notification-only address that cannot accept incoming e-mail. Please visit www.swtor.com/support to submit any further questions.

May the Force be with you,
The Star Wars: The Old Republic Team

Har varit subbad sen dag ett och köpte standard spelet.

Jag fick också 500 det kan ha nått att göra med när man har sin betalnings period jag såg något liknande på det officiella forumet.
Citera
2012-11-29, 14:34
Medlem
leathur_ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odin32
Jag fick också 500 det kan ha nått att göra med när man har sin betalnings period jag såg något liknande på det officiella forumet.

Jag fick också i samband med att min sub gick ut och jag autoförlängde. man kommer väl helt enkelt få 500 ccs i månaden så länge man subbar?
Citera
2012-11-29, 16:55
Medlem
Feverdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leathur_l
Jag fick också i samband med att min sub gick ut och jag autoförlängde. man kommer väl helt enkelt få 500 ccs i månaden så länge man subbar?

Om det är så tycker iaf det är ännu en väldigt bra och motiverande anledning att fortsätta subba
Citera
2012-11-29, 17:03
Medlem
iSkitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leathur_l
Detta!

Visste inte alla det redan?
Citera
2012-11-29, 21:02
Medlem
Feverdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iSkitz
Detta!

Visste inte alla det redan?

ne vart sa de det?
Citera
2012-11-29, 22:54
Medlem
sydhs avatar
Citat:
ne vart sa de det?

Det var ett bra tag sen, ganska tidigt i F2P-diskussionerna sa gick de ut med att subscribers ska fa en summa Cartel Coins varje manad.
Citera
2012-11-29, 23:42
Medlem
Loxuss avatar
Jag fick 500 catel coins när jag reggade en nyckel (spelade lite kort F2P, sen köpte jag spelet för 99 kr och reggade nyckeln och fick dom)
Citera
2012-11-30, 00:35
Medlem
iSkitzs avatar
I love this game. Lite för mycket.
Citera
2012-11-30, 15:48
Medlem
Heyhey, Saga (EU server Tomb of Freedon Nadd) söker lite PvE spelare för framtida progression, just nu letar vi framför allt efter range DPS (helst snipers/mercs) sorcs är välkomna men kraven på ert gear och skilllevel är högre då det är en rätt dålig DPS klass, melee DPS är också varmt välkommen, framför allt maraduers. Målet är att sadla om till 16man för EC NiM progression (och framtida operations). Notera dock att Saga inte är en renodlad svensk guild, vi har naturligtvis ett antal svenska spelare (fem) men det är en internatonal guild med fokus på progression, vi har ett välutvecklat DKP system och är snabba med att befordra duktiga spelare. Vi raidar normalt sätt på tisdagar, torsdagar samt ev. söndagar om det finns något content kvar, fyra timmar per tillfällen mellan 20:00 och 24:00 svensk tid.

Lite saker som står på vårt CV:
Serverfirst på alla bossar i Terror from Beyond Hardmode 8man
Serverfirst på alla bossar i Explosive Conflict Nightmare 8man
Worldfith Zorn and Toth EC NiM 8man

Länk till vår hemsida: sagator.enjin.com
Citera
2012-11-30, 16:49
Medlem
Finns det någon fungerande combatlog/damagemeter till star wars? Tycker det är lite trist att inte veta om man gör bra dps eller inte.
Citera
2012-11-30, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moki
Finns det någon fungerande combatlog/damagemeter till star wars? Tycker det är lite trist att inte veta om man gör bra dps eller inte.

Naturligtvis finns det sånt, inte som i WoW där de var addons inbyggda i själva spelet men det finns program som man kan använda sig utav. Ett av dessa är MoX, uppkallad efter guilden Memories of Xendor var medlemmar skapade den. Det är ett rätt snyggt utformat program där du inte behöver fixa och trixa så mycket, det enda du gör är att länka till vart dina combatlogs hamnar, skriva in raidkey och sedan trycka på "Sync to raid" och sedan uppdateras den i realtid. Du kan även lägga den som "overlay" och därmed kan du se allt även när du spelar.

Sedan har du en parser där du kan ladda upp dina combatlogs i efterhand och själv analysera dem samt låta andra se och läsa hur du presterar ingame.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in