Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-08, 21:22
  #18049
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nitro Light
Är taggad på att börja det här spelet... Någon som skulle kunna tipsa om en bra server där det finns svenskar? till och med en guild att hoppa in i? skulle vara trevligt!

Mvh

NitroZ

The Red Eclipse är väl servern som har flest spelare på sig överlag så det är väl smartaste alternativet att köra på. Har dock inte spelet på något år så kan ju ha ändrats.
Citera
2017-07-24, 11:15
  #18050
Medlem
freddanabcs avatar
Tjena, tänkte testa lira spelet för första gången och gjorde en sub på old republic, men kan fortfarande uppgradera till "premium" ? Va e skillnaden mellan knights of eternal och old republic, antar att det bara är ett expansion efter du klarat av old republic?

Och eftersom jag har sub på old republic, varför ska jag ha en sub på eternal också? haha
Citera
2017-12-07, 08:05
  #18051
Medlem
glorups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freddanabc
Tjena, tänkte testa lira spelet för första gången och gjorde en sub på old republic, men kan fortfarande uppgradera till "premium" ? Va e skillnaden mellan knights of eternal och old republic, antar att det bara är ett expansion efter du klarat av old republic?

Och eftersom jag har sub på old republic, varför ska jag ha en sub på eternal också? haha

Vad jag vet har det endast med storymode (?) att göra. Börja med första expansionen sedan arbetar du dig uppåt. Det tar ris men det är det värt imo.
Citera
2017-12-07, 08:10
  #18052
Medlem
glorups avatar
Kom det bara med ett story mission i senaste patchen ?

Citera
2017-12-07, 15:55
  #18053
Medlem
WorldWarZeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glorup
Kom det bara med ett story mission i senaste patchen ?


Nej lite förändringar i klasserna, ny GSF-karta, annat smått och gott. Eller vad tänkte du på?

Citera
2017-12-10, 15:59
  #18054
Medlem
glorups avatar
jag har klarat hela storyn. vad är fördelarna med att göra om de i högre svårighetsgrad, bättre gear eller får man bara mer commando points ?
Citera
2017-12-11, 09:35
  #18055
Medlem
WorldWarZeros avatar
Har bara gjort den på solo, story och veteran själv, vet inte hur den är på Master, men mer CXP får du för varje svårighetsgrad du går upp.
Citera
2018-05-11, 17:31
  #18056
Medlem
Så, någon som lirar ännu? Har knarkat de gamla KOTOR-spelen och behöver mer, så överväger att hoppa in i SWTOR igen. Körde egentligen bara singeplayer, framförallt när de gjorde en uppdatering så att man började levla extremt snabbt och kunde i princip skippa alla sidouppdragen och endast köra main story.

Men det var typ...2 år sedan? Hur ser det ut idag, är det värt att betala och spela det här eller har det gått åt skogen? Är alltså ingen som kör enorma uppdrag med massvis av andra spelare (Har helt enkelt inte tiden för det med mitt schema), men körde en del PVP och liknande, men spelet är såklart tråkigt om det är helt dött.

edit. Baserat på vad jag ser på sidan slutade jag tydligen i samma veva som Ethernal Throne delen släpptes, har alltså aldrig kört något av det.
__________________
Senast redigerad av K4izer 2018-05-11 kl. 17:51.
Citera
2018-05-11, 18:15
  #18057
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K4izer
Så, någon som lirar ännu? Har knarkat de gamla KOTOR-spelen och behöver mer, så överväger att hoppa in i SWTOR igen. Körde egentligen bara singeplayer, framförallt när de gjorde en uppdatering så att man började levla extremt snabbt och kunde i princip skippa alla sidouppdragen och endast köra main story.

Men det var typ...2 år sedan? Hur ser det ut idag, är det värt att betala och spela det här eller har det gått åt skogen? Är alltså ingen som kör enorma uppdrag med massvis av andra spelare (Har helt enkelt inte tiden för det med mitt schema), men körde en del PVP och liknande, men spelet är såklart tråkigt om det är helt dött.

edit. Baserat på vad jag ser på sidan slutade jag tydligen i samma veva som Ethernal Throne delen släpptes, har alltså aldrig kört något av det.
Det finns nog en hel del som spelar, oavsett så är det ju värt att börja igen enbart för den pvpn SWTOR har, bland den roligaste jag varit med om.
Citera
2018-05-11, 19:10
  #18058
Medlem
PVP i swtor är helt briljant. Oslagbart när du väl är inne i skiten. Få duktiga spelare nu för tiden. Spela rep om du ska börja igen, vi behöver mer spelare.
Citera
2018-05-25, 00:52
  #18059
Medlem
Spelar folk SWTOR ännu? funderat på att testa spelet, men hört att vissa säger att det är få som spelar det. är det fortfarande värt att börja?
Citera
2018-06-01, 14:26
  #18060
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K4izer
Så, någon som lirar ännu? Har knarkat de gamla KOTOR-spelen och behöver mer, så överväger att hoppa in i SWTOR igen. Körde egentligen bara singeplayer, framförallt när de gjorde en uppdatering så att man började levla extremt snabbt och kunde i princip skippa alla sidouppdragen och endast köra main story.

Men det var typ...2 år sedan? Hur ser det ut idag, är det värt att betala och spela det här eller har det gått åt skogen? Är alltså ingen som kör enorma uppdrag med massvis av andra spelare (Har helt enkelt inte tiden för det med mitt schema), men körde en del PVP och liknande, men spelet är såklart tråkigt om det är helt dött.

edit. Baserat på vad jag ser på sidan slutade jag tydligen i samma veva som Ethernal Throne delen släpptes, har alltså aldrig kört något av det.
Uppdatera gärna med vad du tyckte ifall du nu började spela igen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback