2012-09-18, 20:10
Medlem
Fjodorovs avatar
Örk underhåll, abstinensen infinner sig.
Citera
2012-09-19, 02:00
Medlem
Feverdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorov
Örk underhåll, abstinensen infinner sig.

Ja den var onödigt lång... men nu har vi fått mergeade servrar och 4 extra char slots samt att Legacynamnem inte längre är unika!
Citera
2012-09-19, 09:39
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feverdog
Ja den var onödigt lång... men nu har vi fått mergeade servrar och 4 extra char slots samt att Legacynamnem inte längre är unika!

Ok, bara inte de går ner på alldeles för få servrar något som kan ställa till med oreda när det ansluter en massa för f2p
Citera
2012-09-19, 10:37
Medlem
Robocraps avatar
När går spelet free 2 play?

Idag eller har jag missuppfattat detta?
Citera
2012-09-19, 11:30
Medlem
Fladdermasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robocrap

Undrar också detta.
Har kollat deras hemsida m.m men kan inte hitta något direkt datum, så om någon vänlig själ vet så skulle det vara snällt om ni skrev de!
Citera
2012-09-19, 12:08
Medlem
Feverdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorov
Ok, bara inte de går ner på alldeles för få servrar något som kan ställa till med oreda när det ansluter en massa för f2p

Nja men de höjde server popen markant (typ dubblade?)- Å andra sidan är det ju inga större bekymemr att öpnna en ny server jämfört med att handskas med tomma tror jag.

Citat:
Ursprungligen postat av Robocrap

Citat:
Ursprungligen postat av Fladdermask
Undrar också detta.
Har kollat deras hemsida m.m men kan inte hitta något direkt datum, så om någon vänlig själ vet så skulle det vara snällt om ni skrev de!

Tror det var sagt november. Sen går det ju inte f2p utan delvis f2p bara. Finns en hel del info på hemsidan.
Citera
2012-09-20, 22:39
Medlem
Rowyns avatar
Jag lirade förut från release och gjort ett uppehåll sedan maj i år. Spelet var hur kul som helst, men efter att ha dingat 50 med en char så fanns det inte så mycket att göra förutom att grinda dailys. Jag hade inga vänner som lirade spelet så det gick i botten rätt så snabbt.

Så när de släpper f2p i höst så ska jag lätt logga in och se hur allt har förändrats. Kanske köper mig en 60 dagars game card under julen och öser på med en ny char eller fortsätter på en av dem jag redan har! Visst ska de introducera en ny ras till patch 1.4?

Anyway! Älskar spelet! Önskar jag hade tid och pengar att skänka till Bioware för detta underbara spel men som nystuderande så fungerar det inte riktigt så. :/
Citera
2012-09-20, 23:36
Medlem
sydhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rowyn
Visst ska de introducera en ny ras till patch 1.4?

Inte 1.4 tyvärr. Cathar kommer att läggas till samtidigt som levelcapen höjs och nya planeten Makeb läggs till, så det blir mer eller mindre som ett litet expansionpack som är gratis. Detta kommer förmodligen inte förens nästa år, skulle gissa på runt januari/februari någon gång.
Citera
2012-09-21, 02:14
Medlem
Någon som har koll på om man får med en månads speltid när man köper spelet, eller lär man köpa det separat tillsammans med spelet? Tänkte köpa deras Standard Edition eftersom den är nere på 119 kr, atm.
Citera
2012-09-21, 03:11
Medlem
kundvagns avatar
Du får en månad när du köper spelet.
Citera
2012-09-21, 13:26
Medlem
Feverdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sydh
Inte 1.4 tyvärr. Cathar kommer att läggas till samtidigt som levelcapen höjs och nya planeten Makeb läggs till, så det blir mer eller mindre som ett litet expansionpack som är gratis. Detta kommer förmodligen inte förens nästa år, skulle gissa på runt januari/februari någon gång.

Fast i teasern sa de väl comming this year? Om de gjort nått är det ju faktiskt hålla datumen.
Citera
2012-09-21, 18:17
Medlem
sydhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feverdog
Fast i teasern sa de väl comming this year? Om de gjort nått är det ju faktiskt hålla datumen.

Hmm, svårt att tro det faktiskt. De ska ut med F2P och även Ancient Hypergates och Dreadguard Op'en, som antagligen inte kommer i sama patch, vilket betyder att 1.5 och 1.6 ska komma ut innan året är slut. Sedan "expansionen" on top of that i år. Njae... jag är skeptisk...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in