2008-07-20, 13:01
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Dark_Angel_
jag är långt ifrån slapp, sorry, många tjejer tänder helt enkelt mer på stora kukar precis som vissa killar tänder mer på stora bröst.

Du glömde ordet vissa!
Citera
2008-07-20, 13:09
Medlem
MacGayVers avatar
Men för i helvete, nu har ni fått igång _Dark_Angel_ igen.

Hur som helst, att det ofta blir mycket gnäll från män i dessa trådar är väl inte konstigt, när det mer eller mindre sägs rakt ut att de inte duger pga något de (och även jag måste tilläggas, detta är inte ett av de obligatoriska inläggen där en användare skriver något sympatiskt för att sedan hinta om att han minsann har en skitstor kuk, den största kuken nånsin i mannaminne typ) inte kan göra det minsta lilla åt, det blir samma rabalder i trådar där folk säger att de avskyr svarta för att de är just svarta och inte kan göra något åt det, är det jämförbara saker? ja och nej.

Det skulle se likadant ut i en tråd där en manlig användare ojade sig över att han minsann inte kan tända på tjejer med "slappa fittor", där han helt enkelt tröttnar på dem efter ett tag då han inte känner maximal friktion vid penetration varje gång, möjligtvis med skillnaden att han direkt skulle skrattas ut av den samlade fb-expertisen att hade han haft verktyget så skulle det givetvis inte vara något problem från början, felet är alltså här helt och hållet mannens samt att det aldrig skulle vara något problem för fb-kvinnorna heller då de minsann är supertajta även om de inte kan njuta av en normalstor penis, eller om de prompt måste ha den där supergrova dunderkuken för att kunna stanna med mannen en längre tid.

Och nej, du kan inte vara supertajt om du har prompt måste ha en stor kuk (lång men främst tjock), skulle du vara så tajt som du hävdar skulle du ha problem med en normalstor och en större än så skulle vara en omöjlighet (även om nu fittan är otroligt elastisk av naturen).
Senast redigerad av MacGayVer 2008-07-20 kl. 13:16.
Citera
2008-07-20, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Vad vet du om det? Min åsikt är helt klart, att om inte njutning var inblandat så skulle inte människor "luras" att vilja ha sex, och om kvinnor inte njöt av sex, så skulle det inte blivit många barn gjorda...
Själva födseln är inte ren njutning för alla kvinnor heller.
Citera
2008-07-20, 14:08
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zigzagwanderer
Själva födseln är inte ren njutning för alla kvinnor heller.

Fast det finns ju så klart anledningar till att man ska njuta av sex. Just för att man då producerar barn. Vi moderna människor kan planera in när vi vill ha barn etc. men om vi utgår från de primitiva människorna så var ju skönt sex ett sätt att få dem att föröka sig och kvinnorna har knappast då i åtanke hur ont det kommer göra sedan när de föder.

Idag har väl de flesta sex av andra skäl än att skaffa barn så smärtargumentet går bort.
Citera
2008-07-20, 14:23
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacGayVer

Och nej, du kan inte vara supertajt om du har prompt måste ha en stor kuk (lång men främst tjock), skulle du vara så tajt som du hävdar skulle du ha problem med en normalstor och en större än så skulle vara en omöjlighet (även om nu fittan är otroligt elastisk av naturen).

Är du sexuellt hämningslös och experimenterande kvinna som provat både liten och gigantisk?
Eller är du bara en man som påstår, utan att ha den blekaste aning vad du pratar om?
Citera
2008-07-20, 14:30
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Är du sexuellt hämningslös och experimenterande kvinna som provat både liten och gigantisk?
Eller är du bara en man som påstår, utan att ha den blekaste aning vad du pratar om?

Det var ju mest ett svar på tal till alla som anser att det alltid är mannen det är fel på oavsett om det är mannen eller kvinnan som klagar. Jag har själv märkt av beteendet. Varför ska inte vi få klanka ner på era kön och ert utseende?

Btw, vilken kategori faller du själv i?
Citera
2008-07-20, 14:32
Medlem
MacGayVers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava

moderatswing har gett ett bra svar.

Edit: nu blev det ett tillägg ändå, jag är man (om det nu inte framgick av resten av mitt inlägg) men jag framhäver ändå att jag är rätt ute, du kan inte vara supertajt om du prompt måste ha en stor kuk, på samma sätt som om en kille skulle skriva att han har en skitstor kuk men att han ändå inte känner någon friktion när han knullar - då kan han knappast ha sån stor kuk som han påstår.
Senast redigerad av MacGayVer 2008-07-20 kl. 14:36.
Citera
2008-07-20, 14:40
Medlem
Det har inte så mycket att göra med att över huvud taget känna något. Det handlar istället om att känna sig uppfylld och då spelar det inte lika stor roll hur trång eller slapp man är.
Citera
2008-07-20, 14:45
Medlem
MacGayVers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bsdarkbeauty
Det handlar istället om att känna sig uppfylld och då spelar det inte lika stor roll hur trång eller slapp man är.

Ursäkta? det är väl ändå precis det som det handlar om
Citera
2008-07-20, 14:52
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursäkta? det är väl ändå precis det som det handlar om

Är beredd att hålla med lite eftersom om bsdarkbeauty hade rätt så skulle det ju inte finnas kvinnor som känner sig uppfyllda av en normalstor eller kvinnor som inte klarar av att ha sex med en som är för stor.
Citera
2008-07-20, 14:57
Medlem
Lavas avatar
[quote]
Citat:
Ursprungligen postat av moderatswing
Det var ju mest ett svar på tal till alla som anser att det alltid är mannen det är fel på oavsett om det är mannen eller kvinnan som klagar.

Svar på tal?
Antingen står man för det man säger/skriver eller så gör man det inte.
Om MG står för det hen skriver står min fråga kvar i annat fall var det dumt att jag lade ned tid.

Citat:
Jag har själv märkt av beteendet. Varför ska inte vi få klanka ner på era kön och ert utseende?

Gud och hela världen får gärna tycka vad de vill om gud och hela världen - för min del.
Skulle någon kille uppfatta mig som ful, fet, slapp i underlivet och ha behov av att uttrycka det - rör mig inte ryggen och folk måste givetvis få gilla vad de vill gilla.

Att jag övht yttrade mig handlade inte om sakfrågan utan om tillförlitligheten i att påstå ngt när vare sig kunskap eller egen erfarenhet ligger till grund.

Citat:
Btw, vilken kategori faller du själv i?

Precisera tack =)
Citera
2008-07-20, 15:01
Medlem
Lavas avatar
Citat:
[

Edit: nu blev det ett tillägg ändå, jag är man (om det nu inte framgick av resten av mitt inlägg) men jag framhäver ändå att jag är rätt ute, du kan inte vara supertajt om du prompt måste ha en stor kuk, på samma sätt som om en kille skulle skriva att han har en skitstor kuk men att han ändå inte känner någon friktion när han knullar - då kan han knappast ha sån stor kuk som han påstår.

Om du hade haft ett kvinnligt underliv hade du vetat hur det känns att få kuk av olika storlekar och hur ett kvinnligt underliv fungerar gällande känsel och anpassningsförmåga.

Jag har inte kuk men vet att en kuk inte kan anpassa sig så där stupar jämförelsen.

Utöver anatomiska fakta kan du lägga till tycke och smak men fakta kvarstår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in