[quote]
Citat:
Ursprungligen postat av moderatswing
Det var ju mest ett svar på tal till alla som anser att det alltid är mannen det är fel på oavsett om det är mannen eller kvinnan som klagar.
Svar på tal?
Antingen står man för det man säger/skriver eller så gör man det inte.
Om MG står för det hen skriver står min fråga kvar i annat fall var det dumt att jag lade ned tid.
Citat:
Jag har själv märkt av beteendet. Varför ska inte vi få klanka ner på era kön och ert utseende?
Gud och hela världen får gärna tycka vad de vill om gud och hela världen - för min del.
Skulle någon kille uppfatta mig som ful, fet, slapp i underlivet och ha behov av att uttrycka det - rör mig inte ryggen och folk måste givetvis få gilla vad de vill gilla.
Att jag övht yttrade mig handlade inte om sakfrågan utan om tillförlitligheten i att påstå ngt när vare sig kunskap eller egen erfarenhet ligger till grund.
Citat:
Btw, vilken kategori faller du själv i?
Precisera tack =)