Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Som skrivet, övning ger färdighet och du kommer alltid behöva anpassa sexet.
En riktigt välutrustad kille får alltid ta det lugnare och försiktigare än killen med liten.
Man kan alltså lära sig ha skönt sex med välutrustad kille.
En kvinna som är så hård och oelastisk i underlivet tillhör undantagen och är i minoritet.
Detta är ren och skär anatomisk fakta där mina egna åsikter/erfarenheter spelar in övht.
Vill du inte tro på det kan jag inte göra något åt det Frivol.
Jag bara antar att som du resonerar, så har du inte vad som kan klassas som ett särskilt trångt kön. Eller så har du inte testat någon som haft en rejäl dase.
Ja, han får vara lugnare och försiktigare - OM han ens kan komma in i tjejen utan att hon protesterar för att det gör för ont. Och nu talar jag inte om någon hyfsat stor 18-21 cms kuk, utan om rejält tilltagna och välutrustade män som har dessto större kön vars diameter också är grova.
Jag har inte sagt att en kvinna är hård och oelastisk, jag har sagt att kvinnans anatomi som trång inte nödvändigtvis kan vara lika flexibelt som ett mindre trångt kön. Det är med andra ord relativt hur pass elastisk och hur pass mkt man klarar av kukmässigt, beroende av ursprungspunkten.
Jag ger inte mkt för din "rena och anatomiska fakta" - då du inte inser att det finns begränsningar så även på det kvinnliga könet.