2008-07-20, 15:09
Medlem
MacGayVers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Om du hade haft ett kvinnligt underliv hade du vetat hur det känns att få kuk av olika storlekar och hur ett kvinnligt underliv fungerar gällande känsel och anpassningsförmåga.

Jag har inte kuk men vet att en kuk inte kan anpassa sig så där stupar jämförelsen.

Utöver anatomiska fakta kan du lägga till tycke och smak men fakta kvarstår.

Jaha? Måste vara otroligt trött och seg i skallen här, men jag förstår knappt ens vad det är du invänder mot. På vilket sett är det du säger ett argument för eller emot det jag sagt?
Citera
2008-07-20, 15:43
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Gud och hela världen får gärna tycka vad de vill om gud och hela världen - för min del.

Du är en bra människa!
Tyvärr är inte alla som dig.
Citera
2008-07-20, 15:44
Medlem
puckots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inte_som_du
faktum är att tråden inte behöver röra penisstorlekar äns. räcker med att någon skriver om sin kompis som OD:at och följande sker:

[dödsknarkarnL33t] "HJÄLP! En bra kompis har överdoserat på DXM, heroin och kokain?! vAd bör jag göra+!? D: D: D: hon ligger här bredvid mig alldeles borta! "

[knubbigliemera] "sätt på henne i tvåan! "

[tehzezor] "ja, sätt på henne i tvåan med din stora 20 cms kuk! "

[ompilopma] "20 cm? va fan är det för bebiskuk, jag har minst 35!"

[D-D-223Igor] "äh, medel är inte alls 35! du ljuger!"

[tehzezor] "igor har en liten kuk! igor har en liten kuk!"

[ompilompa] "igor har en liten kuk! igor har en liten kuk!"

[tehzezor] "igor har en liten kuk. igor har en liten kuk!"

[D-D-223Igor] "STFU!!!"

[inte_som_du] "blablablaHATARALLASOMHÄNGERUPPSIGPÅSAKERblabla!"

[ordbajsaren]
"Länk till statistik om kukstorlekar: www.cocksstats4u.com

[GH]
"På min tid hade vi inte kukar, då knullade vi med pungarna (lång novell om hur GH knullade med pung på 70-talet).

[dödsknarkarnL33t]
hon är död nu

Börjar kanske bli tjatigt med alla komplimanger nu. Men det där var klockrent. Jag garvade så jag skrek och tårarna sprutade. Tack!

Slutklämmen "Hon är död nu". Där brast det för mig.

Sorry för off-topic.
Citera
2008-07-20, 15:58
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacGayVer
Jaha? Måste vara otroligt trött och seg i skallen här, men jag förstår knappt ens vad det är du invänder mot. På vilket sett är det du säger ett argument för eller emot det jag sagt?
Citat:

Och nej, du kan inte vara supertajt om du har prompt måste ha en stor kuk (lång men främst tjock), skulle du vara så tajt som du hävdar skulle du ha problem med en normalstor och en större än så skulle vara en omöjlighet (även om nu fittan är otroligt elastisk av naturen).

Hade du varit kvinna med erfarenhet av olika storlekar hade du skippat ditt påstående eftersom du hade vetat att man visst kan vara supertajt utan att ha problem med supersize.

Du hade vetat att en väldigt liten och en väldigt stor fungerar, bara att de är ngt mer krävande.
Citera
2008-07-20, 16:10
Medlem
MacGayVers avatar
Citat:
Hade du varit kvinna med erfarenhet av olika storlekar hade du skippat ditt påstående eftersom du hade vetat att man visst kan vara supertajt utan att ha problem med supersize.

Du hade vetat att en väldigt liten och en väldigt stor fungerar, bara att de är ngt mer krävande.

Jassåjahaja det var så du menade, då hänger jag med även om jag nu inte riktigt håller med dig, men det är du som har vaginan här och inte jag.

Däremot måste jag vara jobbig och ändå inte hålla med dig, jag ser fortfarande inte hur man kan vara supertajt som folk uttrycker det och ändå inte ha problem med bamsepenisar. Ok om man har mer "mediumsize" och då inte bör ha problem med i stort sett någon storlek, men supertajt och ändå klara av jättestora utan problem...nej, jag får det inte att gå ihop här
Senast redigerad av MacGayVer 2008-07-20 kl. 16:54.
Citera
2008-07-20, 16:58
Bannlyst
Citat:

fast nu resonerar du som en kratta lava. man kan inte vara supertight och samtidigt ha sex med en supersize:ad kille utan problem. det hör du väl själv? på samma sätt så kan man inte trycka in en hur stor kuk som helst i en flexibel gummikondom. till slut spricker den.

så uttänjbar och flexibel är inte heller det kvinnliga organet. det blir visserligen mer flexibelt iom våtheten och kan ta emot mer med vid upphetsning, med en riktigt trång kvinna kan inte ha sex med en megadase utan att det smärtar eller blöder.
Citera
2008-07-20, 17:06
Medlem
MacGayVers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frivol
fast nu resonerar du som en kratta lava.

frivol to the rescue
Citera
2008-07-20, 17:07
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Jassåjahaja det var så du menade, då hänger jag med även om jag nu inte riktigt håller med dig, men det är du som har vaginan här och inte jag.

Däremot måste jag vara jobbig och ändå inte hålla med dig, jag ser fortfarande inte hur man kan vara supertajt som folk uttrycker det och ändå inte ha problem med bamsepenisar. Ok om man har mer "mediumsize" och då inte bör ja problem med i stort sett någon storlek, men supertajt och ändå klara av jättestora utan problem...nej, jag får det inte att gå ihop här

Längden kontra djupet kan du aldrig göra något åt då 15cm bottnar i random vagina. Det har jag emellertid inte ens ägnat en tanke åt i det jag skrivit då det torde vara allmänt känt att djupet på en vagina inte är särskilt föränderlig.

Men tack vare elasticiteten är grovleken inga problem.
Gäller bara att lära känna sin kropp och därefter: övning ger färdighet.

Bonusinfo:
Den kvinnan som har ett fungerande underliv kan träna upp tightheten precis som hennes underliv kan vidgas.

Det finns ingen porraktris som första dagen på jobbet kunde trycka in pet-flaskor, händer, fötter eller handbollar.
Citera
2008-07-20, 17:14
Bannlyst
Citat:
Men tack vare elasticiteten är grovleken inga problem.
Gäller bara att lära känna sin kropp och därefter: övning ger färdighet.

Vad talar du om för grovlekar? Talar du utifrån att själv ha en "trångt" underliv, eller antar du bara saker? Kroppen och slemmhinnorna kan anpassa sig till viss mån, men inte till extremiteter. En tight fitta är mao inte mottaglig utan konsekvenser för en gigantisk kuk.

Citat:
Bonusinfo:
Den kvinnan som har ett fungerande underliv kan träna upp tightheten precis som hennes underliv kan vidgas.

Det finns ingen porraktris som första dagen på jobbet kunde trycka in pet-flaskor, händer, fötter eller handbollar..

Vaginan kan inte vidgas hur mkt som helst utan smärta och biverkningar. Det gäller såväl porrstjärnor som andra helt normalidkande tjejer.

Porraktiser tjänar ju pengar på att trycka upp så stora grejer som möjligt mellan benen. Huruvida det smärtar eller ger biverkningar i efterhand är inget som talas om i texten om filmen. Många använder sig av bedövningssalvor, extrema mängder glidmedel, omtagningar av scener och de som tar dom allra största sakerna mellan benen är inte särskilt trånga.
Citera
2008-07-20, 17:15
Medlem
Lavas avatar
Citat:
fast nu resonerar du som en kratta lava. man kan inte vara supertight och samtidigt ha sex med en supersize:ad kille utan problem. det hör du väl själv? på samma sätt så kan man inte trycka in en hur stor kuk som helst i en flexibel gummikondom. till slut spricker den.

så uttänjbar och flexibel är inte heller det kvinnliga organet. det blir visserligen mer flexibelt iom våtheten och kan ta emot mer med vid upphetsning, med en riktigt trång kvinna kan inte ha sex med en megadase utan att det smärtar eller blöder.

Som skrivet, övning ger färdighet och du kommer alltid behöva anpassa sexet.
En riktigt välutrustad kille får alltid ta det lugnare och försiktigare än killen med liten.

Man kan alltså lära sig ha skönt sex med välutrustad kille.
En kvinna som är så hård och oelastisk i underlivet tillhör undantagen och är i minoritet.

Detta är ren och skär anatomisk fakta där mina egna åsikter/erfarenheter inte spelar in övht.
Vill du inte tro på det kan jag inte göra något åt det Frivol.
Senast redigerad av Lava 2008-07-20 kl. 17:28.
Citera
2008-07-20, 17:17
Moderator
pewpews avatar
Citat:

Vaginan kan inte vidgas hur mkt som helst utan smärta och biverkningar. Det gäller såväl porrstjärnor som andra helt normalidkande tjejer.

Fast vaginan är till för att föda barn med och den är extremt töjbar och elastisk, i rätt takt.
Citera
2008-07-20, 17:21
Bannlyst
Citat:
Som skrivet, övning ger färdighet och du kommer alltid behöva anpassa sexet.
En riktigt välutrustad kille får alltid ta det lugnare och försiktigare än killen med liten.

Man kan alltså lära sig ha skönt sex med välutrustad kille.
En kvinna som är så hård och oelastisk i underlivet tillhör undantagen och är i minoritet.

Detta är ren och skär anatomisk fakta där mina egna åsikter/erfarenheter spelar in övht.
Vill du inte tro på det kan jag inte göra något åt det Frivol.

Jag bara antar att som du resonerar, så har du inte vad som kan klassas som ett särskilt trångt kön. Eller så har du inte testat någon som haft en rejäl dase.

Ja, han får vara lugnare och försiktigare - OM han ens kan komma in i tjejen utan att hon protesterar för att det gör för ont. Och nu talar jag inte om någon hyfsat stor 18-21 cms kuk, utan om rejält tilltagna och välutrustade män som har dessto större kön vars diameter också är grova.

Jag har inte sagt att en kvinna är hård och oelastisk, jag har sagt att kvinnans anatomi som trång inte nödvändigtvis kan vara lika flexibelt som ett mindre trångt kön. Det är med andra ord relativt hur pass elastisk och hur pass mkt man klarar av kukmässigt, beroende av ursprungspunkten.

Jag ger inte mkt för din "rena och anatomiska fakta" - då du inte inser att det finns begränsningar så även på det kvinnliga könet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in