Så fort jag upptäcker att han är liten eller normal blir jag snabbt uttråkad. Tänker att vi kommer aldrig kunna ha amazing sex. Och när jag väl kommer över någon välhängd karl spricker det såklart av andra anledningar. Undrar hur det blivit så här, är det fler tjejer som delar mitt problem?
Så fort jag upptäcker att han är liten eller normal blir jag snabbt uttråkad. Tänker att vi kommer aldrig kunna ha amazing sex. Och när jag väl kommer över någon välhängd karl spricker det såklart av andra anledningar. Undrar hur det blivit så här, är det fler tjejer som delar mitt problem?
Du är ju ändå rätt så gammal så man tycker ju att du borde vara mogen nog att ha ett förhållande.
aldrig förstått detta riktigt, i alla fall inte längden.. Man kommer ju inte in med hela kuken endå i vissa ställningar, då tar det ju i.. o man behöver inte ha särkilt stor kuk för de, räcker med 18 - 20..
Ja lycka till... ni har ju iaf hälften av befolkningen som är större än medel.
De som TS efterfrågar tillhör inte hälften av den manliga befolkningen, snarare en ytterst liten minoritet. 95 procent av alla killar är mellan 12-18 cm där nere. Resterande 5 procent är uppdelade på hälften under 12 och den andra hälften av den storleksordning TS begär.
aldrig förstått detta riktigt, i alla fall inte längden.. Man kommer ju inte in med hela kuken endå i vissa ställningar, då tar det ju i.. o man behöver inte ha särkilt stor kuk för de, räcker med 18 - 20..
tjockleken kan jag förvisso förstå
Den behöver inte ens vara så lång för att den ska bottna på många tjejer vid de flesta ställningar...