2008-07-15, 23:08
Medlem
Så fort jag upptäcker att han är liten eller normal blir jag snabbt uttråkad. Tänker att vi kommer aldrig kunna ha amazing sex. Och när jag väl kommer över någon välhängd karl spricker det såklart av andra anledningar. Undrar hur det blivit så här, är det fler tjejer som delar mitt problem?
Citera
2008-07-15, 23:39
Medlem
oskarjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiaMia78
Så fort jag upptäcker att han är liten eller normal blir jag snabbt uttråkad. Tänker att vi kommer aldrig kunna ha amazing sex. Och när jag väl kommer över någon välhängd karl spricker det såklart av andra anledningar. Undrar hur det blivit så här, är det fler tjejer som delar mitt problem?

Du är ju ändå rätt så gammal så man tycker ju att du borde vara mogen nog att ha ett förhållande.
Citera
2008-07-16, 00:03
Medlem
Mille0990s avatar
Så du har aldrig haft amazing sex med en standardutrustad??
Citera
2008-07-16, 00:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MiaMia78

är samma sak för mig.
Citera
2008-07-16, 00:37
Medlem
Ja lycka till... ni har ju iaf hälften av befolkningen som är större än medel.
Citera
2008-07-16, 00:44
Medlem
claymanns avatar
aldrig förstått detta riktigt, i alla fall inte längden.. Man kommer ju inte in med hela kuken endå i vissa ställningar, då tar det ju i.. o man behöver inte ha särkilt stor kuk för de, räcker med 18 - 20..

tjockleken kan jag förvisso förstå
Citera
2008-07-16, 01:32
Medlem
Khapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Absum
Ja lycka till... ni har ju iaf hälften av befolkningen som är större än medel.

De som TS efterfrågar tillhör inte hälften av den manliga befolkningen, snarare en ytterst liten minoritet. 95 procent av alla killar är mellan 12-18 cm där nere. Resterande 5 procent är uppdelade på hälften under 12 och den andra hälften av den storleksordning TS begär.

Tyckte det vore bra med lite perspektiv.
Citera
2008-07-16, 02:18
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av claymann
aldrig förstått detta riktigt, i alla fall inte längden.. Man kommer ju inte in med hela kuken endå i vissa ställningar, då tar det ju i.. o man behöver inte ha särkilt stor kuk för de, räcker med 18 - 20..

tjockleken kan jag förvisso förstå

Den behöver inte ens vara så lång för att den ska bottna på många tjejer vid de flesta ställningar...
Citera
2008-07-16, 02:24
Medlem
$crooges avatar
Tur att FB finns då. Här har alla 30 cm!
Amazing sex har väl inte ändå inte bara med pillen att göra?
Citera
2008-07-16, 02:24
Medlem
TS: exakt hur upptäcker du att han har liten eller normal snopp, i vilket skede av relationen?
Efter eller innan ni har haft sex
Citera
2008-07-16, 03:04
Medlem
och sen vaknade du upp.. Fast vad är stor? medellängd i Sverige är 14.8 cm så alla med längre har större än medel.

.
Citera
2008-07-16, 03:18
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Bong
och sen vaknade du upp.. Fast vad är stor? medellängd i Sverige är 14.8 cm så alla med längre har större än medel.

.

Är barn inräknade i det eller vad?
Har väldigt svårt att tro på det. Måste vara större!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in