2008-07-20, 02:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Optimus
Men om man får fråga då...vad anser du som "stort"? Alltså människor har ju olika referensramar, litet för någon är stort för någon annan.

stort anser jag vara mellan 18-20 typ.
för stort är när det börjar att närma sig 24-25.
Citera
2008-07-20, 02:51
Medlem
Optimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Dark_Angel_

Hmm, jaja inga ASTRONOMISKA storlekar iaf. Jag är ju medlem på ett antal (hrm) mindre nogräknade "dejting" (läs: knull)-sidor och där vill de som vill ha stort lagt sig på 25+. Vilket kanske är liiiite i den övre skalan för vad som faktiskt är...tja, hälsosamt. Men jag tycker inte att du skall nöja dig med mindre, inget är ju omöjligt
Citera
2008-07-20, 04:19
Bannlyst
Citat:
Hmm, jaja inga ASTRONOMISKA storlekar iaf. Jag är ju medlem på ett antal (hrm) mindre nogräknade "dejting" (läs: knull)-sidor och där vill de som vill ha stort lagt sig på 25+. Vilket kanske är liiiite i den övre skalan för vad som faktiskt är...tja, hälsosamt. Men jag tycker inte att du skall nöja dig med mindre, inget är ju omöjligt

mhm, får man ens in en 25+? :S

hur som helst,,, så är det ändå inte såååå ovanligt med stora kukar, dvs 18-20.
så som sagt, ja letar vidare
Citera
2008-07-20, 04:27
Medlem
wembis avatar
Tjena Dark Angel, jag har en liten snopp , så du kommer säkert att skratta åt mig, men jag har allt det andra. Du vet, allt det där som gör att en kvinna kan bli kär i mig.

Hade du ändå valt en mindre attraktiv man (jämfört med mig) om han hade haft en större snopp?
Citera
2008-07-20, 04:34
Medlem
Optimuss avatar
Citat:
mhm, får man ens in en 25+? :S

hur som helst,,, så är det ändå inte såååå ovanligt med stora kukar, dvs 18-20.
så som sagt, ja letar vidare

Leta inte, hitta
FB-kukar är ju stora verkar det som...hehe
Citera
2008-07-20, 04:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wembi
Tjena Dark Angel, jag har en liten snopp , så du kommer säkert att skratta åt mig, men jag har allt det andra. Du vet, allt det där som gör att en kvinna kan bli kär i mig.

Hade du ändå valt en mindre attraktiv man (jämfört med mig) om han hade haft en större snopp?

det beror på, hur mkt fulare han är, hade han haft en kass personlighet också så hade jag nog valt en snyggare kille fast med en mindre kuk.
som sagt, kukstorlekar är inte viktigt när man väl blir kär, stora kukar är bara mer som en bonus när man har one-night-stands tex.
Citera
2008-07-20, 04:43
Bannlyst
Citat:
Leta inte, hitta
FB-kukar är ju stora verkar det som...hehe

haha, och dom är ju såå seriösa också.
Citera
2008-07-20, 05:05
Medlem
wembis avatar
Citat:
det beror på, hur mkt fulare han är, hade han haft en kass personlighet också så hade jag nog valt en snyggare kille fast med en mindre kuk.
som sagt, kukstorlekar är inte viktigt när man väl blir kär, stora kukar är bara mer som en bonus när man har one-night-stands tex.

ok. Det var väl det jag trodde (och hoppades). Det är samma sak med mig, jag kan se stora bröst som något som exalterar mig lite extra, men inget jag kräver av en kvinna som jag är kär i. Små bröst kan vara lika fina, men som lite sexskadad så är det jättebröst som gäller ibland.

Som tur är kan jag tända på småbröstade också. Det där med stora bröst är mest en sexuell fantasi hos mig.

Huvudsaken är att man är riktigt förälskad, sedan kan det kvitta om hon har små bröst eller om han har stor snopp eller inte.
Citera
2008-07-20, 05:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wembi
ok. Det var väl det jag trodde (och hoppades). Det är samma sak med mig, jag kan se stora bröst som något som exalterar mig lite extra, men inget jag kräver av en kvinna som jag är kär i. Små bröst kan vara lika fina, men som lite sexskadad så är det jättebröst som gäller ibland.

Som tur är kan jag tända på småbröstade också. Det där med stora bröst är mest en sexuell fantasi hos mig.

Huvudsaken är att man är riktigt förälskad, sedan kan det kvitta om hon har små bröst eller om han har stor snopp eller inte.

jag instämmer
Citera
2008-07-20, 10:32
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wirf
Hahaha du är ju dum i huvudet
Tjejer skulle nog säkert kunna tänka sig å ha sex för att få barn om dom inte njöt av det.
Det är som att säga att man inte skulle laga mat för att det är tråkigt vissa gånger.

Ja, helt uppenbart så måste det ju vara jag som är dum i huvudet...? En löpande katt funderar ju t ex länge över beslutet: "Är det rätt för mig att bli förälder just nu?" innan den parar sig.
Citera
2008-07-20, 11:11
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
nej men ja brukar inte sitta och pulla med mina vänninor för och kunna jämföra hur pass tajta vi är. föredrar isf redskap. dessutom så, vad är tajt igentligen? sådant är ju olika från person till person. men ja är inte slapp iaf...

Precis det jag är ute efter. Ett subjektivt mått är värdelöst vid en jämförelse om inte samma person gör jämförelsen direkt.
Citera
2008-07-20, 12:08
Medlem
Citat:

Men vem är intresserad av en lång men smal kuk? Inte jag i alla fall. Normallängd räcker för mig, men jag älskar riktigt grova. Känner mig så härligt uppfylld och genomknullad då. Och jag är inte slapp på något sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in