2008-08-10, 22:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Coxxe
nej men som många andra påpekar så finns det mycket vi gör som "inte var meningen". så det spelar liksom ingen roll. och jag kan verkligen inte förstå vad det stör dig att veta att två män har sex med varandra. har du sett bögsex någon gång?

Jag är konservativ, detta gör att jag stör mig, och nej jag ahr ej sett bögsex.
Citera
2008-08-10, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DavidLarsson
Jag är konservativ, detta gör att jag stör mig, och nej jag ahr ej sett bögsex.

du har ju inte ens nån riktig anledning till varför du stör dig.
jag tror att du tycker bara att det är äckligt för att det faller inte in i din natur att göra så. men igentligen varför ens bry sig. det stör endå inte dig på något sätt.

sen säger du att du ogillar som du själv uttrycker det "gulligullandet med bajspackare i media". det är ju bara för att du är avundsjuk att du inte får vara i centrum och att ditt parti SD smutskastas i media och inte homosexuella. avundsjuka är allt det handlar om!
Citera
2008-08-10, 23:01
Bannlyst
Citat:
du har ju inte ens nån riktig anledning till varför du stör dig.
jag tror att du tycker bara att det är äckligt för att det faller inte in i din natur att göra så. men igentligen varför ens bry sig. det stör endå inte dig på något sätt.

sen säger du att du ogillar som du själv uttrycker det "gulligullandet med bajspackare i media". det är ju bara för att du är avundsjuk att du inte får vara i centrum och att ditt parti SD smutskastas i media och inte homosexuella. avundsjuka är allt det handlar om!

Se det som du vill, självklart ska inte partiet smutskastas av eliten iaf...
Citera
2008-08-10, 23:12
Medlem
Citat:
Se det som du vill, självklart ska inte partiet smutskastas av eliten iaf...

och vad är eliten?
Citera
2008-08-10, 23:22
Bannlyst
Citat:
och vad är eliten?

De som har makten i samhället, de som äger media mm.
Citera
2008-08-10, 23:57
Medlem
Citat:
De som har makten i samhället, de som äger media mm.

vilka äger massmedia?
Citera
2008-08-11, 00:40
Bannlyst
Citat:
vilka äger massmedia?

Det är ett fåtal människor med stor makt, glöm inte att media kontrollerar hur folk tänker alltså formar de folkets åsikter.
Citera
2008-08-11, 01:50
Medlem
Citat:
Det är ett fåtal människor med stor makt, glöm inte att media kontrollerar hur folk tänker alltså formar de folkets åsikter.

nja de klart de påverkar folks åsikter, de styr ju inte direkt med järnhand så som hitler gjorde. men man kan inte peka ut vissa personer som har kontroll över hela mediavärlden förstår du väl
Citera
2008-08-11, 01:56
Bannlyst
Citat:
nja de klart de påverkar folks åsikter, de styr ju inte direkt med järnhand så som hitler gjorde. men man kan inte peka ut vissa personer som har kontroll över hela mediavärlden förstår du väl

Det är just ett fåtal personer som gör det, median i Sverige är styrd, läs tidningarna kolla på nyheterna, alla journalister är ju röda i princip.
Citera
2008-08-11, 02:04
Medlem
Citat:
Det är just ett fåtal personer som gör det, median i Sverige är styrd, läs tidningarna kolla på nyheterna, alla journalister är ju röda i princip.

Nyhetstidningarna, (svd, dn, aftonbladet, GT m.m.) styrs ju inte ur någon speciell tro eller så om du trodde det. De styrs från lagar. Du tycker att de gulligullar med homosexuella i tidningarna. Sanningen är att de skriver sådant som läsarna vill läsa. Många är intresserade av vilket bögpar som senast gifte sig och hur prideveckan har gått. De får inte skriva elaka saker som trycker ner homosexuella pga att vi har lagar i sverige som förbjuder detta. Men detta gäller även blattar, romer, politiker, högerhänta, mörkhåriga.. listan kan göras lång.. u name it!

De får å andra sidan heller inte skriva "homosexuella är bäst, de finns ingen bättre läggning. homosexuella ska ta störst plats i media för de är bäst" eftersom det kan trycka ner heterosexuella och andra.
Citera
2008-08-11, 02:06
Medlem
gillar du inte tv eller tidning. läs/titta inte då!
Citera
2008-08-11, 02:15
Bannlyst
Citat:
Nyhetstidningarna, (svd, dn, aftonbladet, GT m.m.) styrs ju inte ur någon speciell tro eller så om du trodde det. De styrs från lagar. Du tycker att de gulligullar med homosexuella i tidningarna. Sanningen är att de skriver sådant som läsarna vill läsa. Många är intresserade av vilket bögpar som senast gifte sig och hur prideveckan har gått. De får inte skriva elaka saker som trycker ner homosexuella pga att vi har lagar i sverige som förbjuder detta. Men detta gäller även blattar, romer, politiker, högerhänta, mörkhåriga.. listan kan göras lång.. u name it!

De får å andra sidan heller inte skriva "homosexuella är bäst, de finns ingen bättre läggning. homosexuella ska ta störst plats i media för de är bäst" eftersom det kan trycka ner heterosexuella och andra.

Om du kollar lagen så är det inget brott för homosar att säga så.

Btw: Är du tjej?

Beskriv hur du ser ut isf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in