2008-08-11, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HåkanStrömberg
Jag trollar inte jag presenterade min åsikt bara och skulle vilja diskutera detta och förstå.

nej det är inte alls det du vill... så patetiskt att du ens påstår det.
Citera
2008-08-11, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DavidLarsson
Bra att du iaf erkänner att bögsex inte är menat att hända.

Bättre om alla bara höll sig till vanligt sex, slipper man allt tjafs.
...

Javisst!

Och om alla vore socialdemokrater, eller gillade FRA-lagen, så hade vi också sluppit en massa tjafs.

Demokrati, vad är det för jävla skit?! Nej, villkoren ska dikteras uppifrån, punkt & slut! De idioter som inte fogar sig bankar man skiten ur. Nåt ska vi väl för fan ha pollisen till!

*OBS! Ironi!*
Citera
2008-08-11, 13:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GaussBonnet
Javisst!

Och om alla vore socialdemokrater, eller gillade FRA-lagen, så hade vi också sluppit en massa tjafs.

Demokrati, vad är det för jävla skit?! Nej, villkoren ska dikteras uppifrån, punkt & slut! De idioter som inte fogar sig bankar man skiten ur. Nåt ska vi väl för fan ha pollisen till!

*OBS! Ironi!*

Men bögerier är ju inget viktigt alls, det är ju bara en subkultur de kan lika gärna bli som vanliga Svenssons istället.

I Sverige verkar ju nästan alla vara sossar.
Citera
2008-08-11, 13:29
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Men bögerier är ju inget viktigt alls, det är ju bara en subkultur de kan lika gärna bli som vanliga Svenssons istället.

I Sverige verkar ju nästan alla vara sossar.

Homosexuella är människor, alltså är alla bögar minst lika viktiga som du och alla andra. Är handikappade också bara en subkultur och inget viktigt alls? Dom kanske också kan gå tillbaka och leva Svensson liv? Att vara homosexuell är inget man väljer.
Citera
2008-08-11, 13:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Homosexuella är människor, alltså är alla bögar minst lika viktiga som du och alla andra. Är handikappade också bara en subkultur och inget viktigt alls? Dom kanske också kan gå tillbaka och leva Svensson liv? Att vara homosexuell är inget man väljer.

Jo det är något man väljer. Homokulturen är något man SJÄLV väljer att leva.
Citera
2008-08-11, 13:50
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:

Nej man väljer fan inte att vara homosexuell. Har du valt att vara hetero? Väljer pedofiler att vara pedofiler? Visst väljer man att leva i homokulturen om du menar att hänga på pride och sminka sig, prata som en flícka och skryta om att man inte har någon kräkreflex. Men den sexuella läggningen är inget man väljer.
Citera
2008-08-11, 14:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Nej man väljer fan inte att vara homosexuell. Har du valt att vara hetero? Väljer pedofiler att vara pedofiler? Visst väljer man att leva i homokulturen om du menar att hänga på pride och sminka sig, prata som en flícka och skryta om att man inte har någon kräkreflex. Men den sexuella läggningen är inget man väljer.

Det vet man inte, man kan aldrig veta till 100%.

Aja, Pride är ju över för i år så nu slipper man dem på ett tag, skönt nog.
Citera
2008-08-11, 14:44
Medlem
Citat:
Om du kollar lagen så är det inget brott för homosar att säga så.

Btw: Är du tjej?

Beskriv hur du ser ut isf

aja men nu vet du hur tidningarna styrs. du vet inte mycket du..

ja det är jag. jag är mörkhårig, kort, piercing över läppen, ganska stora bröst, hurså??
Citera
2008-08-11, 14:46
Medlem
Citat:

öhh så fan heller! du bestämmer väl fan inte hur alla bögar ska vara och betee sig, trög!

och ha! nu säger du att "bögerier är inget viktigt alls". varför debatterar du så mycket om det då? och att du hatar det så mycket om det inte ens är viktigt för dig?? :S
Citera
2008-08-11, 14:50
Medlem
Citat:

Ja precis om du menar som en annan sa att sminka sig och göra "typiska bögsaker" DET väljer man själv! men inte sin läggning! Jag valde inte att bli bisexuell men jag har själv valt att inte sminka mig, betee mig som en stereotyp-gay, använda handväska m.m. bara för att det faller mig inte in i smaken. det känns inte som mig. Jag känner mig som hetero skulle man kunna säga. och typ alla jag möter ser mig endå som hetero så... :P
Citera
2008-08-11, 15:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Coxxe
öhh så fan heller! du bestämmer väl fan inte hur alla bögar ska vara och betee sig, trög!

och ha! nu säger du att "bögerier är inget viktigt alls". varför debatterar du så mycket om det då? och att du hatar det så mycket om det inte ens är viktigt för dig?? :S

Är det inte viktigt kan de lika gärna SKITA att böga sig?

Jag har inga problem med flatar, det kan vara sexigt med två snygga tjejer som är med varandra.
Citera
2008-08-11, 15:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Coxxe
aja men nu vet du hur tidningarna styrs. du vet inte mycket du..

ja det är jag. jag är mörkhårig, kort, piercing över läppen, ganska stora bröst, hurså??

Vill veta om du är snygg

Vilken stil har du? Vill veta mer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in