2008-08-10, 16:55
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidLarsson
De flesta kvinnor är för dumma för att bry sig om vilka åsikter man har, de vill bara knulla, åsikter skiter de i, det vet jag själv av alla kvinnor jag varit med.

Det är inte alls som att jag vill knulla alla kvinnor jag ser, Bögar går igång på de flesta män de ser. De är ju översexuella och ständigt kåta.

Hoppas du trollar! Annars blir jag mörkrädd.
Citera
2008-08-10, 16:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Hoppas du trollar! Annars blir jag mörkrädd.

Skiter i om du bajsar på dig eller något.

Skriv konstruktivt istället.
Citera
2008-08-10, 16:59
Medlem
TinkerBell86s avatar
Citat:
De flesta kvinnor är för dumma för att bry sig om vilka åsikter man har, de vill bara knulla, åsikter skiter de i, det vet jag själv av alla kvinnor jag varit med.

Det är inte alls som att jag vill knulla alla kvinnor jag ser, Bögar går igång på de flesta män de ser. De är ju översexuella och ständigt kåta.

Hur gammal är du egentligen? detta inlägg fick mig att inse att du måste vara under 17år, det där är bara löjligt.
Citera
2008-08-10, 17:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TinkerBell86
Hur gammal är du egentligen? detta inlägg fick mig att inse att du måste vara under 17år, det där är bara löjligt.

Jag har nog mer kunskaper om hur korkade svenska bimbosar är än vad du är så vad menar du?

Tror du de verkligen bryr sig vad jag tycker om bögar?

De skiter i det.
Citera
2008-08-10, 17:05
Medlem
TinkerBell86s avatar
Citat:
Jag har nog mer kunskaper om hur korkade svenska bimbosar är än vad du är så vad menar du?

Tror du de verkligen bryr sig vad jag tycker om bögar?

De skiter i det.

Jag bryr mig inte om vad du tycker om svenska bimbos, är ingen själv så du pratar i nattmössan. Nej det tror jag inte, men jag gör tydligen det.
Citera
2008-08-10, 17:08
Bannlyst
Citat:
Jag bryr mig inte om vad du tycker om svenska bimbos, är ingen själv så du pratar i nattmössan. Nej det tror jag inte, men jag gör tydligen det.

Så som du argumenterat kan man tro att du är en bimbo.

Du verkar bli ledsen när du ser äkta kärlek, kärleken mellan en man och en kvinna, innan perversioner uppsotd, jag undrar varför.....
Citera
2008-08-10, 17:16
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:

Du verkar bli ledsen när du ser äkta kärlek, kärleken mellan en man och en kvinna, innan perversioner uppsotd, jag undrar varför.....

Du tror att homosexualitet är ett nytt påhitt? Har funnits lika länge som männskligheten. Förekommer även hos de flesta djurarter så längre än mänskligheten blir det.
Citera
2008-08-10, 17:17
Medlem
TinkerBell86s avatar
Citat:

Jag ser äkta kärlek mellan 2 människor, inte bara mellan en man och en kvinna. En man som misshandlar sin fru är inte kärlek, har inget med om man är hetero eller homo att göra. Finns många äckliga äktenskap i världen, och det är inte äkta kärlek för att det är en man och en kvinna.

Jag är en tjej och jag gillar killar.
Citera
2008-08-10, 17:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Du tror att homosexualitet är ett nytt påhitt? Har funnits lika länge som männskligheten. Förekommer även hos de flesta djurarter så längre än mänskligheten blir det.

Man kan fortfarande inte skaffa barn genom homosex, bara det visar att det inte är normalt, sex är ju skapat för att man ska ha barn, om homosex var menat hade man alltså kunnat få barn genom det.

Jag tror att det är någon form av mutation eller fel som hänt som gjort att det kommit.
Citera
2008-08-10, 17:19
Bannlyst
Citat:
Jag ser äkta kärlek mellan 2 människor, inte bara mellan en man och en kvinna. En man som misshandlar sin fru är inte kärlek, har inget med om man är hetero eller homo att göra. Finns många äckliga äktenskap i världen, och det är inte äkta kärlek för att det är en man och en kvinna.

Jag är en tjej och jag gillar killar.

Nej jag håller inte med, jag ser att äkta kärlek är mellan man och kvinna inte mellan, man och man kvinna och kvinna, häst med kvinna, bebis med man mm.
Citera
2008-08-10, 17:25
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Man kan fortfarande inte skaffa barn genom homosex, bara det visar att det inte är normalt, sex är ju skapat för att man ska ha barn, om homosex var menat hade man alltså kunnat få barn genom det.

Jag tror att det är någon form av mutation eller fel som hänt som gjort att det kommit.

En mutation är alltid för artens bästa, om den nu stannar kvar. Hur kommer det sig att homosexualitet förekommer i djurvärlden då? Är det samma mutation? Det går inte att skaffa barn med oralsex heller, är det onormalt?
Citera
2008-08-10, 17:27
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Nej jag håller inte med, jag ser att äkta kärlek är mellan man och kvinna inte mellan, man och man kvinna och kvinna, häst med kvinna, bebis med man mm.

Vad är kärlek för dig? Kan du säga vad som är äkta kärlek? Är inte kärlek bara en känsla? Alltså finns det bara en som kan säga om kärleken är äkta eller inte, personen som är kär och inte du.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in