2008-08-10, 11:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av naggits
Gud skapade Adam och Eva, inte två stycken Eva eller två Adam.

Därför är det bevisat att homosexualitet är en allvarlig sjukdom.

Då kan man fråga sig var i skapelseprocessen för den vidare populationen (adam+eva+barn->mänsklighet) de orena/sjuka generna kom in. Har Gud inte full koll i sitt eget genlabb eller?
Citera
2008-08-10, 12:39
Medlem
Va?!

Citat:
Ursprungligen postat av DavidLarsson
Vad är det för ''bögnojja'' du snackar om? Sverige gör ju allt för bögarna och gullar med dem hela tiden, de upphöjs ju till något stort här av alla bögälskare som du.

Va 17... Det är ingen måtta på dina dumheter, minsann!

Hur har du kommit fram till att jag är "bögälskare" ?! Rent nonsens.

Jag menar att smutskastningen av homosexuella är klandervärd.

Liksom dina obalanserade otidigheter.

Citat:
Jag kritiserar denna bögadyrkan, jag ser det enbart som äckligt att två män bajspackar varandra, men du verkar ju tycka att det är spännande.

Nä, stoppa alla bögerier istället.

Mera dösnack. Nej, jag anser inte att homosexualitet är spännande. Tvärtom tycker jag att det är totalt ointressant! Surprise...

Däremot är böghat och rent fascistiska fördomar (som dina) ytterst ett hot mot enskilda människors säkerhet, och faktiskt på sikt en fara för demokratin.

Det är därför jag anser att homofobi är en angelägenhet för alla och för hela samhället, inte bara för de drabbade.
Senast redigerad av GaussBonnet 2008-08-10 kl. 12:45.
Citera
2008-08-10, 12:49
Medlem
kuddenchristos avatar
Citat:
Är man bög tänder man på män, vad är det som säger att han inte skulle bli upphetsad av mig?, jag vill inte ha en polare som vill knulla mig.
Vill du själv ha sex med alla kvinnor du ser, eller?
Citera
2008-08-10, 13:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kuddenchristo
Vill du själv ha sex med alla kvinnor du ser, eller?

Det är inte samma sak, jag skulle inte känna mig bekväm med en polare som är bög.
Citera
2008-08-10, 14:32
Medlem
Citat:
Är man bög tänder man på män, vad är det som säger att han inte skulle bli upphetsad av mig?, jag vill inte ha en polare som vill knulla mig.

Skulle blit utskrattad av andra polare om jag var polare med en bög också. De skulle tycka att jag avr en jävla fjolla då.

så du är ganska svag alltså med andra ord och kan inte stå emot grupptrycket. du måste hela tiden vara som alla andra för att passa in?? hahahah
Citera
2008-08-10, 14:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Coxxe
så du är ganska svag alltså med andra ord och kan inte stå emot grupptrycket. du måste hela tiden vara som alla andra för att passa in?? hahahah

Nej, sa ju att jag inte vill ha en polare som vill knulla mig.

Du är den svaga som vill ha eran lilla HBT gemenskap där ni tycker likadant, du vill ju inte att någon kritik ska komma mot er bara hyllningar, svag alltså.
Citera
2008-08-10, 16:19
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:

Du är den svaga som vill ha eran lilla HBT gemenskap där ni tycker likadant, du vill ju inte att någon kritik ska komma mot er bara hyllningar, svag alltså.

Bara för att han är bög så betyder inte det att han vill knulla dig. Vill du knulla alla dina tjejkompisar? Är du rädd för att du skulle släppa till och visa din sanna sexualitet? Smygis! Puss
Citera
2008-08-10, 16:32
Medlem
TinkerBell86s avatar
Citat:
Jag har visat undersökningar som visar att homosar är ett fåtal procent så ja, de tär en avart, du däremot har inte kommit med något som stödjer det du säger, du säger att det föds många homosar, då föds det MÅNGA, MÅNGA, MÅNGA fler heteros ändå så vad spelar dwet för roll, typ alla som föds är hetero.

Eh typ inte, tror vi föds bi faktiskt, sen utvecklar vi oss genom livet, hur vi uppfostras och vad vi tycker om.
Citera
2008-08-10, 16:34
Medlem
BallsofSteels avatar
Jag är varken troende eller böghatare. Vill helt ärligt inte ha någonting med den Svenska kyrkan att göra, därför är jag inte medlem.

Om det fanns helvete och himmel och jag var troende så skulle bögar hamna i himlen. Jag tror tillexempel att Freddie Mercury är i himlen isåfall. Om jesus fanns skulle jag se Freddie Mercury som jesus, han hjälpte människor otroligt mycket.

De homosexuella jag känner och har haft kontakt med har varit allt annat än elaka, alltså inte djävulens påfund. De är varma människor, sociala och värnar om varandra.

En annan fråga, varför skulle man inte få gifta sig i kyrkan om man älskar varandra? Det är ju helt sjukt att folk fortfarande är emot homosexuella. Vi lever på 2000-talet.
Citera
2008-08-10, 16:36
Medlem
TinkerBell86s avatar
Citat:

Tror ingen man vill ha sex med dig så du kan vara lugn, hur nu kvinnor kan ha det är för mig otänkbart, dina åsikter gör hela dig avtändade. Och NEJ homosexuella tänder inte på alla som rör sig, helt sjukt, och JA det är precis samma sak som om du skulle tända på varenda kvinna du ser. Tänk om innan du skriver dina fåniga inlägg.
Citera
2008-08-10, 16:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TinkerBell86
Tror ingen man vill ha sex med dig så du kan vara lugn, hur nu kvinnor kan ha det är för mig otänkbart, dina åsikter gör hela dig avtändade. Och NEJ homosexuella tänder inte på alla som rör sig, helt sjukt, och JA det är precis samma sak som om du skulle tända på varenda kvinna du ser. Tänk om innan du skriver dina fåniga inlägg.

De flesta kvinnor är för dumma för att bry sig om vilka åsikter man har, de vill bara knulla, åsikter skiter de i, det vet jag själv av alla kvinnor jag varit med.

Det är inte alls som att jag vill knulla alla kvinnor jag ser, Bögar går igång på de flesta män de ser. De är ju översexuella och ständigt kåta.
Citera
2008-08-10, 16:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Bara för att han är bög så betyder inte det att han vill knulla dig. Vill du knulla alla dina tjejkompisar? Är du rädd för att du skulle släppa till och visa din sanna sexualitet? Smygis! Puss

Sluta med personagrepp, du har inga argument om du måste gå på personagrepp.

Jag skulle bara inte vilja ha en bögpolare, jag gillar inte deras sätt att bete sig mm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in