2008-07-16, 01:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Badabom!!
apropå bön...är det inte hög tid för godnatt-bönen och gå och lägga sig?
du behöver sömnen, och majoriteten verkar tro att du är mer än lovligt sjuk, mig inkluderad....du har drivit det lite väl långt nu, så spar krafterna.det finns en morgondag också. då kan du berätta om det här pigg och nyter på öppenvården också. natti natti

Jag lämnar aldrig min post eller mitt syfte.
Gud välsigne dig
Citera
2008-07-16, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HåkanStrömberg
Du spottar ju fullkomligt ut djävulens ord själv när du jämför kärleken mellan moder och son med de varelserna. Din mamma kanske tappade dig på huvudet när du var liten när det står så snett till, du borde söka hjälp hos närmaste kyrka för vägledning.

Du har precis toppat min lista på idioter... Nej min mor tappade mig inte när jag var spädbarn. Jag är 16 år gick ut nian med höga poäng och är helt och hållet aetist! Jag har aldrig förr hört något så patetiskt som det du precis sa... Det var som någon annan sade att Jesus sa att alla människor ska älskas medan du fördömer alla som inte faller dig i smaken. Du om någon använder dig utav "djävulens" ord... Om han nu finns vilket ja betvivlar så starkt... Så måste du vara hårt besatt av honom! Eller så är det som jag tror att du helt enkelt inte har insett vilka grova psykiska problem du faktiskt har... Jag tycker för din egen och för allmänhetens skull att du ska söka upp en psykolog! Om du nu verkligen är seriös med detta så tycker jag i ärlighetens namn synd om dig. Måste vara jobbigt att vara så hårt besatt av att fördöma människor som tycker annorlunda än dig. Jag hoppas innerligt att du bara har sagt allt detta på skämt även om jag inte tror det är så. Om du inte lyckas få hjälp så är det dags för dig att trycka av... Vila i frid!
Citera
2008-07-16, 01:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lollerman
Du har precis toppat min lista på idioter... Nej min mor tappade mig inte när jag var spädbarn. Jag är 16 år gick ut nian med höga poäng och är helt och hållet aetist! Jag har aldrig förr hört något så patetiskt som det du precis sa... Det var som någon annan sade att Jesus sa att alla människor ska älskas medan du fördömer alla som inte faller dig i smaken. Du om någon använder dig utav "djävulens" ord... Om han nu finns vilket ja betvivlar så starkt... Så måste du vara hårt besatt av honom! Eller så är det som jag tror att du helt enkelt inte har insett vilka grova psykiska problem du faktiskt har... Jag tycker för din egen och för allmänhetens skull att du ska söka upp en psykolog! Om du nu verkligen är seriös med detta så tycker jag i ärlighetens namn synd om dig. Måste vara jobbigt att vara så hårt besatt av att fördöma människor som tycker annorlunda än dig. Jag hoppas innerligt att du bara har sagt allt detta på skämt även om jag inte tror det är så. Om du inte lyckas få hjälp så är det dags för dig att trycka av... Vila i frid!

Du har ju inte läst ett ord av det jag säger. Sluta upp med det där "fördöma människor" snacket. Du blir visare med åren pojke, och nu en Godnatt Bön:

Gode Gud, ge mig bönens Ande, så att jag kan
be i stället för att oroa mig! Tack för att jag har
en skön säng och tak över huvudet och att jag får
bo i ett tryggt och fredligt land, så att jag i alla fall
slipper vara rädd för yttre faror.

Ta hand om mina kära. Du vet var de just nu
befinner sig och hur de har det. Hjälp dem och
bevara dem och låt ingen av dem komma bort
från dig. Sänd din änglavakt till deras beskydd!
Ge mig vishet och klokhet i de problem och de val
som ligger framför mig, så att jag handlar rätt.
Öppna den dörr som du vill att jag skall gå igenom
och stäng alla andra.

Hjälp mig att inte oroa mig för min sjukdom.
Välsigna läkarna och medicinerna och ge mig
tro och visshet om att du vill hela mig. Lägg din
goda hand på mig så att dessa smärtor
försvinner.

Herre, nu har jag vridit och vänt på mig i flera
timmar, men hjälp mig att ändå – genom ett
under – får vara pigg i morgon! Låt mina
malande tankar förvandlas till bön och
tacksägelse, så att mitt hjärta lovsjunger dig
natten lång…
Citera
2008-07-16, 02:02
Medlem
Citat:
Du har ju inte läst ett ord av det jag säger. Sluta upp med det där "fördöma människor" snacket. Du blir visare med åren pojke, och nu en Godnatt Bön:

Gode Gud, ge mig bönens Ande, så att jag kan
be i stället för att oroa mig! Tack för att jag har
en skön säng och tak över huvudet och att jag får
bo i ett tryggt och fredligt land, så att jag i alla fall
slipper vara rädd för yttre faror.

Ta hand om mina kära. Du vet var de just nu
befinner sig och hur de har det. Hjälp dem och
bevara dem och låt ingen av dem komma bort
från dig. Sänd din änglavakt till deras beskydd!
Ge mig vishet och klokhet i de problem och de val
som ligger framför mig, så att jag handlar rätt.
Öppna den dörr som du vill att jag skall gå igenom
och stäng alla andra.

Hjälp mig att inte oroa mig för min sjukdom.
Välsigna läkarna och medicinerna och ge mig
tro och visshet om att du vill hela mig. Lägg din
goda hand på mig så att dessa smärtor
försvinner.

Herre, nu har jag vridit och vänt på mig i flera
timmar, men hjälp mig att ändå – genom ett
under – får vara pigg i morgon! Låt mina
malande tankar förvandlas till bön och
tacksägelse, så att mitt hjärta lovsjunger dig
natten lång…

Nu har jag inte ens ord för hur jag tycker för dig... Om den bönen var riktad mot mig så vet jag inte vad jag ska säga... jag tror jag har syndat lite för mycket för att få frälsning... Sen är det ju detaljen att jag skiter fullständigt om jag syndar eller inte Sov gott må du inte vakna igen om du ska fortsätta terrorisera alla som du inte tycker om

Förresten... Angående medicinerna och läkarna! De har absolut ingenting med gud att göra. Allt de har gjort kommer från vetenskapen. Känns som att du precis tabbade dig lite Hjälper inte gud sina trogna när de blir sjuka? Elelr har "gud" insett att du inte är något annat än en hedning?
Senast redigerad av Lollerman 2008-07-16 kl. 02:05.
Citera
2008-07-16, 02:06
Bannlyst
Citat:
Nu har jag inte ens ord för hur jag tycker för dig... Om den bönen var riktad mot mig så vet jag inte vad jag ska säga... jag tror jag har syndat lite för mycket för att få frälsning... Sen är det ju detaljen att jag skiter fullständigt om jag syndar eller inte Sov gott må du inte vakna igen om du ska fortsätta terrorisera alla som du inte tycker om

Bönen var för alla på det här forumet. Du får sova så gott, dock tycker jag du är lite för ung för att önska död åt folk, något man inte gör när man är lite mognare.
Citera
2008-07-16, 02:09
Medlem
Citat:
Bönen var för alla på det här forumet. Du får sova så gott, dock tycker jag du är lite för ung för att önska död åt folk, något man inte gör när man är lite mognare.

Förlåt mig kanske var lite omoget att skriva så men jag uttrycker bara mina känslor även om du kanske har svårt för att göra det.. Men hur var det nu med medicinerna och så?
Citera
2008-07-16, 03:00
Awaiting Email Confirmation
Testishs avatar
Citat:

Du är förmodligen bara ett troll. En kristen hade knappast lagt ner så mycket tid på skräptrådar när han kunde göra bättre saker för samhället.
Citera
2008-07-16, 03:02
Bannlyst
Citat:
Förlåt mig kanske var lite omoget att skriva så men jag uttrycker bara mina känslor även om du kanske har svårt för att göra det.. Men hur var det nu med medicinerna och så?

jag var tidigare under kvällen övertygad om att den här snubben satt och drev med folk , för att trigga igång reaktioner bara, eftersom han bara skapar trådar som "britney spears är en hora " och denna.

men jag har börjat ändra mig....jag tror fan att han är inne i någon psykos för han har raljerat sitt svammel i typ 8 timmar nu. Då är man inte vid sina sinnens fulla bruk.

ska vi alla försöka skita i den här psykos-mannen , så att han kanske tänker till själv en stund, och inser att han behöver åka tillbaka till psyk? för allas vårt bästa. så svara inte mer på hans grejer. han sitter bombis och hårdpluggar koranen nu också. man ska inte starta en konversation med en som har psykos....de slutar ALDRIG.

Amen
Citera
2008-07-16, 03:11
Awaiting Email Confirmation
Testishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badabom!!
jag var tidigare under kvällen övertygad om att den här snubben satt och drev med folk , för att trigga igång reaktioner bara, eftersom han bara skapar trådar som "britney spears är en hora " och denna.

men jag har börjat ändra mig....jag tror fan att han är inne i någon psykos för han har raljerat sitt svammel i typ 8 timmar nu. Då är man inte vid sina sinnens fulla bruk.

ska vi alla försöka skita i den här psykos-mannen , så att han kanske tänker till själv en stund, och inser att han behöver åka tillbaka till psyk? för allas vårt bästa. så svara inte mer på hans grejer. han sitter bombis och hårdpluggar koranen nu också. man ska inte starta en konversation med en som har psykos....de slutar ALDRIG.

Amen

Haha 8 timmar? Shit. Han måste ha haft ett möte med gud själv.

Men det där med att ignorera honom låter bra! Om det inte lyckas så blir han förhoppningsvis avstängd
Citera
2008-07-16, 03:15
Medlem
Super Swampers avatar
Efter att ha skummat denna tråd, så har jag äntligen sett en nyttan med äktenskap i allmänhet och homoäktenskap i synnerhet. Självklart ska vi tillåta kyrkliga homoäktenskap. Då kan TS och andra fanatiker predika om satan, synd och sodomi på heltid istället för att angripa oss (majoriteten av befolkningen) som inte lever efter de 10 budorden.
Citera
2008-07-16, 03:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Super Swamper
Efter att ha skummat denna tråd, så har jag äntligen sett en nyttan med äktenskap i allmänhet och homoäktenskap i synnerhet. Självklart ska vi tillåta kyrkliga homoäktenskap. Då kan TS och andra fanatiker predika om satan, synd och sodomi på heltid istället för att angripa oss (majoriteten av befolkningen) som inte lever efter de 10 budorden.

Vi måste leva efter de 10 budorden för att nå ultimat renhet.
gud välsigne er
Citera
2008-07-16, 09:59
Medlem
jerkuss avatar
Citat:
Vi måste leva efter de 10 budorden för att nå ultimat renhet.
gud välsigne er

Du gör som du vill, alla andra gör som de vill. Får se vilka som lyckas bäst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in