2008-07-26, 08:26
Medlem
Kristen Heterosexuell Man = Pedofil?

Av 2300 avslöjade och straffade pedofiler (2299 HETEROSEXUELLA och 1 homosexuell) med en strafftid på 2 år eller mer var 2200 gifta/sambo med en av motsatta könet, 99 ensamstående men men fortfarande hetero och 1 som homo MEN 2100 av dessa kallade sig själv kristen och var medlemmar i diverse samfund!!!

De sk kristna måste gnata, mala och skrika om homosexuella och synd för att dölja sina egna BROTT i religionens namn, för kristna våltar tydligen barn i större utsträckning än normala människor men de har säkert ett bibelcitat någonstans som rättfärdigar deras vidriga handlingar, vare sig det är våldtäckt på barn eller förföljelse av dem som inte tycker, tänker eller tror som de.
.
Citera
2008-07-26, 08:46
Medlem
mophrs avatar
Om du vill tolka bibeln som homofbisk så kan du göra det, för ordagrannt är det det som står. Men om du gör det måste du också vända andra kinden till, strunta i att försvara ditt land och dominera din sambo.
Så ja - om du som kristen vill se homon som syndiga får du göra det, men då kommer jag med kors runt halsen och skrattar åt dig för att du har blivit så hjärntvättat att du inte kan tänka själv. Gud skapade människan med valfrihet och jag tror inte h*n kommer belöna trångsynta som inte har den mentala möjligheten att omtolka skriften.
Citera
2008-07-26, 13:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MikaSwed
Av 2300 avslöjade och straffade pedofiler (2299 HETEROSEXUELLA och 1 homosexuell) med en strafftid på 2 år eller mer var 2200 gifta/sambo med en av motsatta könet, 99 ensamstående men men fortfarande hetero och 1 som homo MEN 2100 av dessa kallade sig själv kristen och var medlemmar i diverse samfund!!!

De sk kristna måste gnata, mala och skrika om homosexuella och synd för att dölja sina egna BROTT i religionens namn, för kristna våltar tydligen barn i större utsträckning än normala människor men de har säkert ett bibelcitat någonstans som rättfärdigar deras vidriga handlingar, vare sig det är våldtäckt på barn eller förföljelse av dem som inte tycker, tänker eller tror som de.
.
Bra skrivet =)

Jag upprepar, är inte vanlig casual One night stands också en synd?
För er heterosexuella?
Kolla Bibeln.
Citera
2008-07-26, 13:49
Medlem
TinkerBell86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradieh
Bra skrivet =)

För er heterosexuella?
Kolla Bibeln.

Självklart! Man måste också vara gift för att ha umgänge enligt bibeln, finns massor av synder som heterosexuella gör varje dag. Så att säga att homosexualitet är en synd enligt bibeln och sedan göra andra saker som anses syndigt, då är dom inte kloka.
Citera
2008-07-26, 13:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Och vad får dig att säga nått så hemskt?

Vad är det som får dig att skriva nåt så hemskt som "nått" i varje inlägg du gör!

Jag vet att detta hör hemma i en språkdiskussionstråd, men jag förmodar att du inte besöker sådana...
Citera
2008-07-26, 15:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Iradieh
Bra skrivet =)

För er heterosexuella?
Kolla Bibeln.

Generellt sett kan man säga att alla former av sex där avsikten inte är att fortplanta sig är att beteckna som "onormala"/synd.
Citera
2008-07-26, 16:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smartbar Sweden
Generellt sett kan man säga att alla former av sex där avsikten inte är att fortplanta sig är att beteckna som "onormala"/synd.
Exakt, så varför bitchar TS då?
Citera
2008-07-26, 20:01
Medlem
Khapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coxxe
öhh?? de där var det dummaste jag någonsin har hört hahaha! o vafan vet du om det? de flesta? 80% eller? o hur fan vet du det? idiot!

Sten i glashus...
Citera
2008-07-26, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Khapi
Sten i glashus...

men han vet ju inte! han gissar ju bara hej vilt, fjolla
Citera
2008-07-27, 09:19
Medlem
Jag gillar att vara en syndare, allt som är kul är en syd.
Citera
2008-07-28, 23:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Coxxe
men han vet ju inte! han gissar ju bara hej vilt, fjolla

nej, jag gissar inte. jag drar slutsatser från det jag själv upplever från stämningen i samhället och jag tror definitivt att min känsla är rätt. finns säkert en liten grupp som blir kära, men detta folk syns inte i samhället så jag har ingen uppfattning om dessa.

bög är ingenting man blir - det är nånting man föds till.

man vet redan på lågstadiet om man är hetro eller homo. tänk dej tillbaka till den tiden om du är osäker på vad du är. dregglade du efter tjejjer då? - ja då är du fortfarande hetro även om du idag "tror" att du gillar killar. du är bara förvirrad i sånnafall och kan nog hitta tillbaka till dej själv med olika metoder.
det är lätt att dras med i denna vansinninga gaykultur om man är en osäker individ. det blir lätt en sekteristiskt känsla och de svaga i samhället kan utvecklas till gaywannabees och som sedan tågar i prideparader.
Senast redigerad av M.T.(SÄPO) 2008-07-28 kl. 23:06.
Citera
2008-07-29, 11:34
Medlem
Stupid thread is stupid Vilka drägg man hittar här!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in