Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-28, 18:25
  #373
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet85
Nu menar jag inte att man ska kolla in hans grej.. jag menar bara hur man på något vis kan se hur stor en kille är? Finns det något man kan gå efter.. typ stora händer = stor snopp. Typ sånt Någon som vet? Ni killar borde väl ha koll på detta.

Händer, fötter och framför allt fingrar ska du kolla. Tjocka grova fingrar (obs fingrar, inte händerna)... ger tjock, grov du vet vad...
Citera
2017-08-28, 18:32
  #374
Medlem
norrlandsiestas avatar
Jag är 202cm lång, stora grova händer med fingrar tjocka som prinskorvar och stora fötter och en stor krok till näsa men har en smal kuk som endast sträcker sig 17 cm vid stånd. Så tro inte att alla stora grabbar även har en stor kuk.
Citera
2017-08-28, 19:04
  #375
Medlem
En bastant kroppshydda är, vad jag erfarit, ett tecken för att killen har en stor kuk. Kanske speciellt om killen är väldigt lång.
Citera
2017-08-28, 19:10
  #376
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Edgehog

För killar som inte vet: G-punkten är den delen som känns som en mossig svamp precis innanför slidan. Så om tjejen ligger på rygg är väggen upp. Denna del skaman INTE ta på utan glidmedel och KLIPPTA TRIMMADE NAGLAR. Så har ni en smal kuk så kan ni börja öva. Och om kuken är för kort för att få in så är det kanske bra att gå till en klinik.

Det markerade ovan är jätteviktigt! Hade ett korkat KK mellan benen och han grävde runt runt i mig - MED vassa naglar

Jag orkade inte säga åt honom för 1.000:e gången att klippa dom. Bläddrade i mobilen så länge
Citera
2017-08-28, 19:21
  #377
Medlem
Hehehe, finns inget sätt att se på nån Hur stor kuken är förutom när byxorna är av! Att ni inte förstår det!
Och då kan Det variera grymt mycket Hur mycket dom växer när det börjar ståndas!
__________________
Senast redigerad av Terragg 2017-08-28 kl. 19:24.
Citera
2017-08-28, 20:26
  #378
Medlem
Observera att det är stor skillnad på en GROV kille och en FET kille. Tjocka prinskorvsfingrar ger inga garantier för det jag skrev ovan.
Citera
2017-10-23, 15:50
  #379
Medlem
Edgehogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Believe.simply
Hahahahahah det sista va roligt skrivet

Haha beror på vem som läser

Jag är inte utseendesfixerad, jag bryr mig relativt lite om mått, det finns så jävla mycket man kan göra för att det ska bli ett riktigt bra ligg! Handlar väl om att sluta vara egoistisk i sin egen del att komma och kanske bara sexa länge med självförtroende.

Sedan kanske jag är dum i huvudet men jag tror att det finns en andel tjejer som inte kan komma om en kille inte har hästlängdskuk och för dom tjejerna är det faktiskt lite synd om, undra hur många gånger som blir besvikna ...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback