2012-12-02, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet85
Nu menar jag inte att man ska kolla in hans grej.. jag menar bara hur man på något vis kan se hur stor en kille är? Finns det något man kan gå efter.. typ stora händer = stor snopp. Typ sånt Någon som vet? Ni killar borde väl ha koll på detta.

Det kan du inte om du inte tittar på hans grej när han är hård.
Citera
2012-12-02, 10:04
Medlem
iSawas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Jag har för mig att kuken är lika stor som avståndet mellan toppen på tummen och toppen på pekfingret när man sträcker ut dom så långt det går. Isf är ju långa fingrar ett bra tecken.

Orkar inte testa nu, kanske återkommer med en rapport

Hej, kan säga att detta stämmer INTE. Det finns så många myter om hur man kan se storleken. En kompis är 204, har 47 i skor, händer som dasslock och har inte många centimeter, han tycker det är jätte jobbigt då tjejerna oftast har dessa tankar som du skriver. Jag vet även en kille som inte är lång, har små fötter samt händer och har stor.

Tjejer lägg ner dessa myter =)
Citera
2012-12-02, 23:16
Medlem
Ragwings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ilimitado
Har hört att om man tar kroppslängden i centimeter delat med kroppsvikten i kilo och så tar man resultatet av det och multiplicerar det med pi. Då ska man få ett ganska korrekt mätvärde.
Om vi nu utgår från att jag är 180 cm lång och väger 150 kg så har jag alltså en penis på ~3.8 cm men om jag går ner 70 kilo så växer min penis helt plötsligt till 7 cm? En formel som innehåller en variabel som kan förändras kan omöjligt säga något om storleken på penis, sen kan ju två personer med samma vikt och kroppslängd ha väldigt stor skillnad på penisens storlek.

Det finns ingen utförlig studie som har påvisat något starkt samband mellan en kroppsdel och storlek på penis, du får helt enkelt dejta killar från Flashback så vet du att du får minst 30 cm i längd och minst 20 cm i omkrets.
Senast redigerad av Ragwing 2012-12-02 kl. 23:20.
Citera
2012-12-03, 00:42
Medlem
pramuss avatar
Som föregående talare i denna tråd redan sagt "lägg ner med myterna"

Jag har sj en normallängd, runt 42 i skostorlek, en normal näsa och inte alltför stora händer, tränar och håller mig i form helt enkelt. Dock är den där nere 26cm i hårt tillstånd.

Tack för mig!
Citera
2012-12-03, 01:28
Medlem
darknessss90s avatar
Citat:
Finns det något man kan gå efter..

hur stor bula / hur mycket de putar ut runt skrevet??? Borde vara givet??
Citera
2012-12-03, 02:15
Medlem
dr.jebes avatar
Men det känns ändå som att det BÖR vara så att i någon slags genomsnittlig mätning så skulle män som är längre/större även ha större penis då själva organen i kroppen och allt annat är större?

Sen finns det ju alltid undantag för er som skriver om kompisen som är 120cm med 49cm dromedar.

// Conny
Citera
2012-12-03, 10:10
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dr.jebe
Men det känns ändå som att det BÖR vara så att i någon slags genomsnittlig mätning så skulle män som är längre/större även ha större penis då själva organen i kroppen och allt annat är större?

Sen finns det ju alltid undantag för er som skriver om kompisen som är 120cm med 49cm dromedar.

// Conny

Dvärgar ska enligt sägnen har gigantiska köttpålar..
Citera
2012-12-03, 11:03
Medlem
Liveforfuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ragwing
Om vi nu utgår från att jag är 180 cm lång och väger 150 kg så har jag alltså en penis på ~3.8 cm men om jag går ner 70 kilo så växer min penis helt plötsligt till 7 cm? En formel som innehåller en variabel som kan förändras kan omöjligt säga något om storleken på penis, sen kan ju två personer med samma vikt och kroppslängd ha väldigt stor skillnad på penisens storlek.

Det finns ingen utförlig studie som har påvisat något starkt samband mellan en kroppsdel och storlek på penis, du får helt enkelt dejta killar från Flashback så vet du att du får minst 30 cm i längd och minst 20 cm i omkrets.

Citera
2012-12-03, 11:22
Medlem
Liveforfuns avatar
Citat:
Nu menar jag inte att man ska kolla in hans grej.. jag menar bara hur man på något vis kan se hur stor en kille är? Finns det något man kan gå efter.. typ stora händer = stor snopp. Typ sånt Någon som vet? Ni killar borde väl ha koll på detta.

Som flera här redan sagt, så finns det inget samband mellan kropps längd, storlek på händer, fötter eller näsa och storleken på ballen.
Har varit en hel del på naken bad under åren och sett MÅNGA nakna män, två meters karlar med pytte liten snopp, liksom killar runt 170 cm med rejäla doningar, även en och annan dvärg med ganska stor kuk, och en dvärg med jätte kuk. Så MYTH BUSTED!!!
Citera
2012-12-03, 11:26
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liveforfun
Som flera här redan sagt, så finns det inget samband mellan kropps längd, storlek på händer, fötter eller näsa och storleken på ballen.
Har varit en hel del på naken bad under åren och sett MÅNGA nakna män, två meters karlar med pytte liten snopp, liksom killar runt 170 cm med rejäla doningar, även en och annan dvärg med ganska stor kuk, och en dvärg med jätte kuk. Så MYTH BUSTED!!!

Sen vet vi också alla att även om en reslig karl har en liten penis vid slakt tillstånd så kan den växer ofantligt vid stånd.
Citera
2012-12-03, 11:52
Medlem
TorskForevers avatar
Antag en kille på 170 med 17 cm. En kille på 190 skulle då ha 19 cm om sambandet var längd=Kroppslängd/10. Inga stora skillnader. Att långas längder på redskapen skulle öka exponentiellt är inte intuitivt för mig. Grejen med långa är att de skjutit i höjden de senaste åren pga obegränsad mängd till föda. Jag antar att några reglersystem i generna ändrats generation för generation med det höga kaloriintaget. För det är väl knappas mutationer som gett upphov till förändringen. Sen krävs det givetvis mycket föda för att nästa generation ska bli långa.

Frågan är om detta påverkar längden på organet?
Citera
2012-12-03, 12:48
Medlem
Liveforfuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Sen vet vi också alla att även om en reslig karl har en liten penis vid slakt tillstånd så kan den växer ofantligt vid stånd.

Absolut, visst är det så. men vi karlar vet om och kan se skillnad på en tung blodfylld och en icke blodfylld staktask. Ser man att vederbörande går med blodfylld slakpick så kan man sannolikt utgå från att den inte växer så där jätte mycket mer vid stånd. Däremot är det svårare att bedöma storleken (vid stånd) på en icke fylld och ihop dragen slak kuk, då den som sagt kan växa rejält vid stånd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in