2008-07-14, 09:48
Medlem
NormaJeans avatar
aha jag visste lite om emelie innan kommer jag ihåg nu bara att hon inte "märktes" eller att jag inte kommer ihåg henne, men hon var nog mest galnaste haha ^^ roligt när hon försöker flörta med carl också ;D
Citera
2008-07-14, 15:13
Medlem
Alltså har nu börjat kolla på serien från början men vad handlar första avsnittet om? Är det att "persbrandt" lägger en bomb på freja? det känns inte som det första..
Enligt TPB så ska det vara det första men nån som vet om det är det.

Tacksam för svar....
Citera
2008-07-14, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marcus6668
Alltså har nu börjat kolla på serien från början men vad handlar första avsnittet om? Är det att "persbrandt" lägger en bomb på freja? det känns inte som det första..
Enligt TPB så ska det vara det första men nån som vet om det är det.

Tacksam för svar....
Det är det första avsnittet.
Citera
2008-07-14, 22:57
Medlem
_Jago_s avatar
Någon som minns när någon lirare lunkade runt och satte trädgårdstomtar utanför hytterna, och sedan knackade på. Kommer ihåg de där tomtarna såg ganska skrämmande ut.
Citera
2008-07-15, 11:04
Medlem
NormaJeans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Jago_
Någon som minns när någon lirare lunkade runt och satte trädgårdstomtar utanför hytterna, och sedan knackade på. Kommer ihåg de där tomtarna såg ganska skrämmande ut.
Vilket/vilka avsnitt? :O
Citera
2008-07-15, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NormaJean
Vilket/vilka avsnitt? :O
Jag tror det var i en av dom senare säsongerna. Jag har för mig att det var den onda tvillingsystern som satte tomtarna, eller är jag helt ute och cyklar nu?
Citera
2008-07-15, 11:42
Medlem
JussyJussens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sindacco
Jag tror det var i en av dom senare säsongerna. Jag har för mig att det var den onda tvillingsystern som satte tomtarna, eller är jag helt ute och cyklar nu?

Var det liksom så att när tomtarna sättes ut så filmades bara själva tomten? Man såg aldrig den som gjorde det, möjligtvis bara händerna på denna. I så fall har jag ett svagt minne av det.
Citera
2008-07-15, 13:12
Medlem
_Jago_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JussyJussen
Var det liksom så att när tomtarna sättes ut så filmades bara själva tomten? Man såg aldrig den som gjorde det, möjligtvis bara händerna på denna. I så fall har jag ett svagt minne av det.

Kan stämma. I början var det i alla fall så att de filmade inne i en hytt, varpå det knackade på dörren och personen som bodde där gick och öppnade. Har för mig att det var någon som hade tomtarna i svarta plastsäckar.
Citera
2008-07-17, 03:21
Medlem
NormaJeans avatar
Där dog den !!!!!!!!!!!!!!
Citera
2008-07-18, 19:41
Medlem
Svensken Von Svenskens avatar
En Reidar klassiker igen.

Sitter just och ser ett avsnitt där Reidar rivar av följande
" Rolf, vet man var fisken finns nappar det bättre,,,tänk på det"
Hahahaha
Citera
2008-07-18, 23:22
Medlem
_Jago_s avatar
Blåsa lite liv i tråden.

Vilket avsnitt/händelse tyckte ni var mest "skrämmande"?

Då minnet har svikit mig, och i väntan på nedladdningen ska bli klar så får jag slå till med denna:

http://youtube.com/watch?v=VjOQoxNmN6M

Fan asså, det är något speciellt med den scenen. Den är riktigt ryslig. När hon vänder sitt huvud om, och det tar 2-3 sekunder innan kaptenen fattar att det är hennes tvillingsyster och får det där skrämda ansiktsutrycket
Citera
2008-07-19, 04:38
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Jago_
Blåsa lite liv i tråden.

Vilket avsnitt/händelse tyckte ni var mest "skrämmande"?

Då minnet har svikit mig, och i väntan på nedladdningen ska bli klar så får jag slå till med denna:

http://youtube.com/watch?v=VjOQoxNmN6M

Fan asså, det är något speciellt med den scenen. Den är riktigt ryslig. När hon vänder sitt huvud om, och det tar 2-3 sekunder innan kaptenen fattar att det är hennes tvillingsyster och får det där skrämda ansiktsutrycket

Shit jag ryste fan!! läskigt som fan ju! den taskiga kvalitén hjälper nog till en del...kan inte någon ge mig hela jävla serien på dvd! jag skulle fan stanna inne i ett år och trycka skiten! det man hittar på tpb är ju inte lysande alltid, tänk om det finns någon som den där tre kronorsnubben någon nämnde!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in