Citat:
Ursprungligen postat av Weejay
Favoritkaraktärer:
(utan inbördes ordning)
Viggo Strieber - Knäpp men har en grymt skön attityd, speciellt efter han tagit kokain och går runt på bryggan med en ros i handen
Alla säger honom :S vem var han? vilka avsnitt var han med? är inte han den där kocken på tv4+ också tror jag...:S
Pher Silver - Underbart skön då han bl.a. chartrar Freja och rör om i grytan
Uno Kronkvist - Alla hans turer med Ljusets barn och alla andra möjliga konstigheter är roliga!
Joker - Gillar verkligen johannes Brost tolkning av karaktären, det är väl mest det :P Dock gillade jag inte den där Irina-storyn.
Han och Uno!<3 Alltid kul med komedi , och när han har sin tidning "ferjglatt" eller vad den hette och alla andra hata den och jokern bara " - amen det är faktiskt MIN tidning så det är JAG som bestämmer vad som ska vara med sen får ni andra säga vad ni vill.. "
Georg Lager - Säga vad man vill om Hellberg, men fasen vad bra han spelade denna knäppa kapten!
One word: SEG!
Har sett i princip alla avsnitt och säsonger

Föresten har du eller någon här inne HELA serien som kan lägga upp? Fatta vad jag saknar speciellt dom sista när Anna var kapten , var det Karin eller Anna som var den onda
Dessutom tycker jag om scenerna med Micki och Nicolaj <3 Dom passar så bra verkligen och KAN spela homos , speciellt Micki som både ser och beter sig bögigt.