Citat:
Ursprungligen postat av
ADHD-syndromet
Nä, tycker han var helt och hållet jävla otrovärdig .Svag för sin hustru? Han som knullade på henne nu minns jag inte hennes namn . Men i sista avsnittet säger väl hennes unge "pappa" och kollar upp på ett foto av Reidar Dahlen?
Ja, han hade ju flera barn med andra kvinnor. Med sin första fru hade han ju Rolf, Renate och Rebecka. Sedan hade han Tony vid sidan av. Mona. Carl var väl också hans son? Sen som du skriver så har jag också ett svagt minne av att det var en liten unge i slutet som nog också var hans. Är det någon som kommer på om han hade ännu fler barn?
Apropå barn så minns jag att jag och mina kompisar tyckte att Ragnar måste ju vara Henriks son för de var ju SÅ LIKA.... Ha,ha,ha! Typ att vi missat att de ju bara skådespelare.
Sedan minns jag att jag tyckte mycket bättre om unga Lina än den vuxna versionen. Jag tyckte rent av illa om den vuxna och fattade inte hur de kunde ersätta den unga med den hemska, i mina ögon då hemskt fula kvinnan.
Jag tyckte första halvan av serien var bäst och särskilt säsongen med Siw, Peggy och Paula. Men även Raspen, Kåkå, Jussi, Sara, Viggo och ja.... Yvonne så klart, var sådana som gjorde serien bra och rolig. Men sen när det blev Carl, Jeanette, tvillingkaptenen så blev det bara tråkigt. Sen avskydde jag alltid Beatrice och hoppades att Reidar skulle dumpa henne stort. Hemsk kärring vill jag minnas. Kändes bara genomfalsk så jag fattade inte vad han såg hos henne.
Sen tyckte jag inte att Mickies syster passade in....Hon verkade så vuxen men var väl ihop med Junior och kanske även Felix som båda kändes mycket yngre. Jag kanske borde testa se serien igen och se om jag tycker samma lika om något.
Jag var förresten hemskt avundsjuk på Nina som fick ha en bror som Nikolaj.....