2009-08-05, 22:59
Medlem
Villons avatar
Jaja. Matchen tappade ju kraftigt i intresse efter Emerys blunder att byta tio spelare i halvtid, vilket tvingade Moya att agera mittfältare i en knapp halvlek efter att Carleto gått sönder. För Valncia fanns alla svaren i första halvlek, möjligt att Man Utd tar med sig något från andra.

Fransmannen på vänsterbacken är min man för säsongen.
Citera
2009-08-05, 23:00
Medlem
Grymt underhållande match. United tog över när Valencia blev en man mindre och vann rättvist. Dock imponerad av Valencia också, som visar vilken bred trupp man har. Kan nog komma tvåa efter Barcelona i ligan i år.

Bäst på plan? Wayne Rooney, fantastisk idag. Även David Silva var bra den halvlek han spelade. Länge sedan man kände så här, men United kan man nästan börja tycka om igen. Det var ett tag sen.
Citera
2009-08-05, 23:03
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Grymt underhållande match. United tog över när Valencia blev en man mindre och vann rättvist. Dock imponerad av Valencia också, som visar vilken bred trupp man har. Kan nog komma tvåa efter Barcelona i ligan i år.

Bäst på plan? Wayne Rooney, fantastisk idag. Även David Silva var bra den halvlek han spelade. Länge sedan man kände så här, men United kan man nästan börja tycka om igen. Det var ett tag sen.
Det här kan jag nästan hålla med om.

Fet överraskning förresten, att Owen ser dubbelt så bra ut i en annan tröja.
Citera
2009-08-05, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme

Kan hålla med, men det var även ett annat lag på plan idag med bred trupp, två olika elvor från United ikväll och en hel potentiell startelva vilades/var skadade.

Vidic, Giggs, Scholes, Brown, Rafael, Neville, Welbeck, VDS mfl.

Ser riktigt bra ut för oss och jag är glad över att Ronaldo tog med sig några Unitedhatare till Madrid.
Citera
2009-08-05, 23:26
Medlem
Villons avatar
Som Man United-supporter skulle jag även glädjas åt han belgaren(?) på högerbacken. Riktigt övertygande insats, och verkar dessutom sympatisk i intervjusituationen. Tar han klivet upp på allvar känns han som nån man gärna skulle ha i sitt lag.
Citera
2009-08-05, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Som Man United-supporter skulle jag även glädjas åt han belgaren(?) på högerbacken. Riktigt övertygande insats, och verkar dessutom sympatisk i intervjusituationen. Tar han klivet upp på allvar känns han som nån man gärna skulle ha i sitt lag.

Ja, De Laet var ju riktigt imponerande redan i debuten mot Hull för ett par månader sedan. Som jag skrev tidigare, Fergie är magnifik på fynda unga spelare.

Det känns bra att han tar för sig så bra med tanke på hur skadesituationen ser ut i försvarslinjen hos oss år efter år.
Citera
2009-08-06, 01:04
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Spelade in matchen och har nyss sett klart den..Rooney var ju outstanding, sen var det kul att se denne A Valencia också. David Silva skulle må bra av att byta klubb tror jag, han har en härlig spelförståelse och borde spela i ett bättre lag
Citera
2009-08-06, 02:28
Medlem
serbers avatar
Någon mer som ska kolla på Barcelona - Seattle inatt? Ingen Zlatan men Ljungberg kanske får spela även om han haft problem med sin migrän.
Citera
2009-08-06, 05:30
Medlem
Två fina mål av Messi.

Har Dani Alves opererat sina öron eller är det jag som är trött? Han hade ganska utstående öron innan, nu ser dom ut att vara mer innåt
Citera
2009-08-06, 06:47
Medlem
serbers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kastii
Två fina mål av Messi.

Har Dani Alves opererat sina öron eller är det jag som är trött? Han hade ganska utstående öron innan, nu ser dom ut att vara mer innåt

Hehehe tror snarare att det är frillans förtjänst
Messi var grym den tid han fick spela, kändes som dom första Barcaspelarna gick på halvfart dessutom.
Citera
2009-08-06, 06:56
Medlem
thotthes avatar
Tyckte det var en helt okej match. Helt klart värt att gå upp 3.5 h för tidigt. Tredje målet var det riktigt hög klass på.
Citera
2009-08-06, 07:31
Medlem
Ja, dom flesta barca spelarna gick väl på halvfart men jag tyckte det var roligt att se pedro och den andre pajken på högerkanten. Andra målet var väl inte heller så dåligt eller?
Någon mer än jag som blev förbannad att ingen sprang på ytan som uppstod varje gång Gudjohnsen gick ner för att möta boll?

Ps. Dos santos den yngre såg ut att vara runt 12-13 år.. hehe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in