• 1
  • 2
2008-07-11, 23:30
Medlem
knockknocks avatar
Vilken/vilka droger skulle ni säga ger minst synliga effekter? Letar alltså efter nåt som inte är alltför svårt att bete sig normalt på, Något som funkar i vardagen liksom, alla kategorier.
Citera
2008-07-11, 23:34
Bannlyst
Tramadol skull jag säga
Citera
2008-07-11, 23:37
Medlem
b0gfettos avatar
Den drog du är van att ta. Är du ovan så är du inte van vid effekten.
Citera
2008-07-11, 23:43
Medlem
KQEDs avatar
När jag var en liten pojke snodde jag farsans citodon eller liknande. Brukade alltid gå till ungdomsgården varm och behaglig i kroppen. så milda opiater
Citera
2008-07-11, 23:50
Medlem
brtkrbzhnvs avatar
Nikotin och koffein är väl i normala mängder närmast omöjliga att se att någon tagit. Alkohol funkar också i smärre mängder.
Citera
2008-07-11, 23:52
Medlem
UppfinnarJockes avatar
Dmt
Citera
2008-07-11, 23:57
Medlem
Danneehs avatar
Tramadol.
Citera
2008-07-12, 00:20
Medlem
knockknocks avatar
Jo, tram gillar jag, har ju funkat fint i skolan bl.a. Synd bara att det är rätt dyrt häromkring. Men vad finns det mer för lättare opiater som funkar? Subutex är jag rätt nyfiken på.
Citera
2008-07-12, 00:30
Medlem
Terminator_Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knockknock
Jo, tram gillar jag, har ju funkat fint i skolan bl.a. Synd bara att det är rätt dyrt häromkring. Men vad finns det mer för lättare opiater som funkar? Subutex är jag rätt nyfiken på.

Det är ju knappast en lätt opiat. Sub funkar väl att bete sig normalt på såvida man inte drar i sig allt för mycket, då går det verkligen inte. Har gått till skolan subbad flera gånger, kört Tramadol också och dessa två funkar bäst att bete sig normalt på enligt mig. Ja alla opiater i stort sett, bara man inte tar för mycket...

Citat:
Ursprungligen postat av UppfinnarJocke
Dmt

Ja och DMT också så klart. PCP, syra, svamp och Ketamin också. Nämnde jag Meskalin? Det funkar också...

..NOT!
Citera
2008-07-12, 00:37
Medlem
alpinskis avatar
benzo / gräs?
Citera
2008-07-12, 01:19
Medlem
Terminator_Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alpinski
benzo / gräs?

Haha jag får sån löjlig min när jag är stenad så det nästan står i pannan på mig, det hindrar dock inte mig från att gå stenad till skolan för ingen verkar märka något ändå. Benso funkar väl sådär, det beror på hur stora mängder man tar. Börjar sluddra och prata i slow motion + att jag får dålig balans när jag tar doser som jag känner nånting på så det funkar inte för mig. Ser ut och beter mig som ett fyllo då...

Edit: Stavfel
Senast redigerad av Terminator_X 2008-07-12 kl. 01:23.
Citera
2008-07-12, 03:39
Medlem
furis avatar
Kokain.

Koffein och nikotin är ju ganka populärt annars.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in