2008-07-12, 03:44
Bannlyst
Tramadol helt klart, blandat med lite alkohol också ++++
Citera
2008-07-12, 05:40
Medlem
AntiAliass avatar
Tramadol kan du ta varsomhelst, närsomhelst utan att framstå som påverkad. Funkar i alla situationer i vardagen.
Citera
2008-07-12, 06:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GodOfLeeching
Tramadol helt klart, blandat med lite alkohol också ++++
Är inte specielt insatt i ämnet. Men att blanda opiater med alkohol är väl den dummaste skiten man kan göra?
Citera
2008-07-12, 06:51
Medlem
Harpys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vandalos
Är inte specielt insatt i ämnet. Men att blanda opiater med alkohol är väl den dummaste skiten man kan göra?

Generellt sett, ja.

Sen skulle jag nog också satsa på en lågdos av någon opiod.
Sköter man sina kort rätt så kan nog ingen, förutom en ev. flickvän märka det...
Hur bra är du på att fejka?
Citera
2008-07-12, 08:03
Medlem
Dziobeks avatar
Tram och en muskelrelaxerande benso. Lite svårt och dölja intag ifall man börjar krampa mitt på jobbet eller liknande.
Citera
2008-07-12, 15:19
Medlem
Robbadobbs avatar
benzo syns inte så länge man käkar låga doser, samma med tramm och andra svaga opiater..

Citat:
Ursprungligen postat av Vandalos

Det beror ju på vilka doseringar man kör.. Jag blandar tradd o 5,2or friskt och lever än idag.. Och käkar rätt höga doser av skiten också när jag väll äter det..
Citera
2008-07-12, 15:29
Medlem
CXTs avatar
Bananadine
Citera
2008-07-12, 15:49
Medlem
Terminator_Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
Det beror ju på vilka doseringar man kör.. Jag blandar tradd o 5,2or friskt och lever än idag.. Och käkar rätt höga doser av skiten också när jag väll äter det..

Ja men ta det lugnt med den blandningen, fick typ benso-effekt sist. Jag mådde iofs jävligt mycket bättre och inte lika stora minnesluckor men betedde mig mer eller mindre likadant. Satt inne på en nattklubb i rökrummet och fattade inte att jag noddade förrän vakten drog ut mig, samtalet löd ungefär så här;

Vakten: Du ska nog ta en 25 minuters paus, gå ut och gå en runda eller något.
Jag: Jasså, varför det?
Vakten: Ja du har suttit och somnat där inne minst 10 gånger.
Jag: Aha ok, ja jag gör väl det då.
Vakten: Ja så ta du en halvtimmes paus nu.
Jag: Vad fan, en halvtimme?

Sen tog jag min jacka och gick ut därifrån lack som fan för han hade ändrat sig med längden på pausen jag skulle ta med 5 min. Ett under att han inte tog mig med tanke på hur rödögd jag blir när jag puffar + tar opiater, knappnålspupiller hade jag också enligt min polare. Det var också ett under att jag inte fick kramper eller att det slutade värre.
Citera
2008-07-12, 17:27
Medlem
salvia
Citera
2008-07-12, 17:32
Medlem
toker1s avatar
ja salvia var ju ytterligare ett bra alternativ...
Citera
2008-07-12, 17:36
Medlem
Mcstuuuges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias
Tramadol kan du ta varsomhelst, närsomhelst utan att framstå som påverkad. Funkar i alla situationer i vardagen.
Asså jag skulle inte kunna ta tram var som hälst jag kastade i mig 600mg häromdagen och jag gick runt som en zombie och fattade nada vad folk sa till mig.
Citera
2008-07-12, 17:36
Bannlyst
Ser att många säger tramadol här. Själv har jag försökt köra tramadol några gånger men inte fått någon effekt av det. Köpte på mig ett lager från lite här och där för att prova. Drog i mig en karta 50mg på en kväll, kände inte ett smack. Men däremot senare på kvällen när vi skulle ut och supa. Så hann jag bara få i mig 1 cl whiskey innan jag kräktes som en gris. Så jaja, det kanske inte fungerar på mig. Blev att jag gav bort mitt lager tramadol till bättre behövande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in