De två bästa har redan nämnts.
Tränade 4 år på I3 (Örebro Kamsportförening / ÖKSF).
Var väldigt bra i början förutom den icke fungerande ventilationen. Dock så blev de tvugna
att ta bort en av våningarna på gymmet och efter det gick allt utför. Man märker att de som
driver gymmet inte tar något speciellt ansvar längre. Ofta är saker trasiga och de gör inga
nya direkta investeringar längre... Känns som att luften gått ur dem på något vis och all fokus
numer ligger på kampsporten... Många av de gamla veteranerna som man tränat ihop med
på I3 tidigare har börjat dyka upp på ÖKK en efter en...
ÖKK har jag varit på i 3 år nu och det är helt enkelt underbart! Iallafall de tider jag tränar där.
Det kan bli väldigt crowded vid 16-18 då alla tränar efter jobbet etc.
Ventilationen på några av delarna (speciellt där tyngdlyftarna håller till) är väldigt dålig, men
inget man stör sig på när man väl blivit varm själv. Resterande gymdelar är bra ventilerade!
Mycket bra utrustning och väldigt väldigt sällan något är trasigt längre än någon dag eller två!
Överflöd av fria vikter gör att du väldigt sällan behöver vänta på en hantel eller någonstans
att sitta på en bänk. Många alternativ i allting gör att du sällan behöver vänta överhuvudtaget.
Ett plus är handbollstjejerna och alla fotbollstjejer som kommer ner och tränar från och till
Bra duschar och bastu samt stora omklädningsrum... Nystädat varje morgon av den trevliga städaren! Fräscht!!
OCH BILLIGT! Med min jobbrabatt betalar jag 400kr/år.
Mvh