• 1
  • 2
2010-08-16, 13:26
Medlem
Pulks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L0daren

Universitetsgymmet kan du köpa kört för 1000 spänn för en termin(studentpris), då får du också gå på alla cardiopass. Ligger på campus, mycket sjyst folk som tränar, fräscht(byggdes eller renoverades rejält 2005).
Om du bor nära campus så är det perfekt läge, de har gratis träning första veckan i början på varje termin!

Kan slå ett slag för universitetsgymet jag med. Har tränat där i sex månader och det passar mig perfekt, ligger nära (då jag bor på campus) och är väldigt lugnt och trevligt. Man behöver nästan ALDRIG vänta på maskiner/bänkar där, och människorna samt personal är trevliga.

Prövade på ÖKK för längesedan, säkert 6 år sen, och det var inte riktigt min grej. Är ingen tyngdlyftare eller bodybuilder så jag kände mig lite malplacerad
Citera
2010-12-04, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pulk
Kan slå ett slag för universitetsgymet jag med. Har tränat där i sex månader och det passar mig perfekt, ligger nära (då jag bor på campus) och är väldigt lugnt och trevligt. Man behöver nästan ALDRIG vänta på maskiner/bänkar där, och människorna samt personal är trevliga.

Prövade på ÖKK för längesedan, säkert 6 år sen, och det var inte riktigt min grej. Är ingen tyngdlyftare eller bodybuilder så jag kände mig lite malplacerad

Bump

Är det verkligen så illa, att man känner sig malplacerad ifall man gymmar där? Jag är ny i Örebro, testade Universitetsgymmet men det låg för långt bort, har nämligen ingen cykel ännu. Annars var det lite för mycket folk för min smak, ofta som bänkarna var upptagna osv. Men kan bero på att jag alltid gymmade vid 19-tiden. Jag bor i Sörby, så ÖKK vore ju egentligen optimalt. Men om du säger att det faktiskt var så illa att man blir obekväm får jag väl tänka om.
Citera
2010-12-08, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zizouS
Bump

Är det verkligen så illa, att man känner sig malplacerad ifall man gymmar där? Jag är ny i Örebro, testade Universitetsgymmet men det låg för långt bort, har nämligen ingen cykel ännu. Annars var det lite för mycket folk för min smak, ofta som bänkarna var upptagna osv. Men kan bero på att jag alltid gymmade vid 19-tiden. Jag bor i Sörby, så ÖKK vore ju egentligen optimalt. Men om du säger att det faktiskt var så illa att man blir obekväm får jag väl tänka om.

Äsch det finns alla typer av folk som tränar där. Allt från taniga fotbollspelare och löpare som tränar kondition till hederliga monsterpaket till bodybuilders.

Alla är väl lite malplacerade i början på ett nytt gym innan man känt på grejerna. Du är välkommen hit! Det är helt klart det bästa gymmet!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in