Citat:
Ursprungligen postat av Cafergot
Min erfarenhet av nätdejting är att det finns en ansenlig mängd oseriösa killar på dessa sidor. Däremot har jag fått för mig att de seriösa tjejerna är betydligt fler. Enligt rimlig logik borde det ju isåfall vara betydligt lättare för seriösa killar (de som ändå finns) att hitta en tjej via nätet, än tvärtom. För oss tjejer blir det mer som att hitta en nål i en höstack

Erfarenheter? Tankar?
Jga har en medelålders väninna som nätdejtat i omgångar, hon träffar man efter man och det är aldrig rätt. Sist hon träffade en man tyckte hon att jag skulle ta över hennes konto på mötesplatsen. Så jävla sesperat är jag väl inte tyckte jag. Men, så härom natten kunde jag inte sova och jag surfade runt. På nått vänster hamnade jag på spraydate och det var en bild på en kille från min gammla hemstad. Eftersom jag saknar min stad ibland bestämde jag mig för att skriva till honom trots att han verkade vara äckligt snuttputtig. Jag reggade mig, skrev min pres osv. Det tog inte lång tid förren killar började fråga efter foto, mal, msn, vilt sex med en 47åring. Jag säger nej tack men, dom bara fortsätter och svarar jag inte så blir dom sura. Va fan!
Anleningen att jag fortsatt gå in där är för att jag faktiskt pratar med en kille där som är förbannat trevlig och smart. Vi har arbetar på olika sätt inom samma område och sånt.
Killarna är inte så serösa nej, tjerna har jag inte raggat på så jag vet inte hur det är med dom.
Men killen i fråga, undrade varför jag var på spraydate och jag sa som det var att jag inte kunde sova och inte hade något bättre för mig och att jag egentligen inte tycker om dajtingsajter. Så, vi pratar inte om dejter eller någon sånt, det är rena disskusioner
Edit: Jag själv som tjej är inte seriös med att hitta kärlek där inne