• 5
  • 6
2008-07-10, 12:59
Medlem
Fröken_Flisas avatar

Du har rätt. Det är en värre köttmarknad och 100 gånger mer tramseri än krogen. Du har även rätt i att du måste ha bild, gärna flera. Men skippa alla löjliga semesterbilder där du klättrar i Nepal och badar i Nigeria.
Lycka till!
Citera
2008-07-10, 13:12
Medlem
blubbblubbblubbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Måste jag "lära känna" någon som jag vet att det inte finns skuggan av en chans att jag någonsin skulle klara av att tända på?

Och vad är kravet på mig egentligen, bara för att han råkar vara attraherad av mig? Menar du alltså att det innebär någon form av förpliktelse för mig att bita ihop, bara för att någon vill ha mig?

Vet inte om vi pratar förbi varandra. Du har givetvis inga förpliktelser eller krav på dig att göra någonting bara för du reggat dig på en kontaktsite.
Däremot undrar jag vad du har för inställning när du kan avfärda 3000, troligtvis ganska genomsnittliga killar, efter att bara ha sett deras kontaktannons?
Men så långt håller jag ju med, kan du se med en gång att du inte är intresserad är det slöseri med både din och killens tid att ens svara på hans mail.
Citera
2009-03-01, 00:31
Medlem
Jag skulle säga att det är väldigt svårt. Alla oseriösa killar gör det svårt att skilja sig från mängden.

Eller så gör jag något annat fel, vem vet.
Citera
2009-03-28, 23:35
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikie
Kan ju bero på att de flesta killarna råkar ut för att bli nerskjuta och inte får svar av ens de tjejer som ramlat ur fulträdet och träffat vartenda gren på vägen ner. Om du blir dissad av en sån, vad förväntar du dig då att bli av den där riktiga kalaspinglan? Sen kanske det är litet bystandereffect på det hela också. Man TROR att alla skriver till henne så att man inte ens orkar bry sig själv.

Samma sak på krogen, skitsnygga brudar vågar få snubbar ragga på.
En medelbrud får bra mycket mer uppmärksamhet än en väldigt snygg.
Citera
2009-06-22, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cafergot
Jag skrev iofs inte "samtliga" tjejer - bara att de förmodligen var ganska många fler än de manliga dito

Det är klart att det är mest killar som söker oseriösa förhållanden. Det är bara att titta på gigalo marknaden för bara tjejer och se resultatet. Väldigt få köper manliga horor och det finns knappt någon marknad för det i Sverige.

Tjejer behöver bara visa upp sig och killar måste jaga.

Jag tror att det är lika många om inte fler som söker oseriösa förhållanden när det gäller tjejer men de behöver inte visa sig lika mycket som killar precis som i skolklasser när de behöver inte skrika högst för att säga någonting till läraren.

Online dejting sidor är ett mer advancerat och mer desperat alternativ att hitta en partner eller en sexpartner. Eftersom tjejer behöver inte astränga sig lika mycket så orkar de oftast inte registrera sig på såna sidor för att få och därför är det flest killar som är medlemmar.
Citera
2009-06-25, 16:13
Medlem
Det är nästintill omöjligt. Tjejer på nätet är inte seriösa. Dom är playiga och söker uppmärksamhet. Det är den enda erfarenhet jag har fått. Också att tjejer på nätet tycker om oseriösa killar mer än seriösa killar. För dem är det de seriösa killarna som är "oseriösa" och de oseriösa killarna som man borde ha och ända på och behålla dem.

På samma sätt som tjejer tycker om players mer än vanliga killar.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in