Flashback bygger pepparkakshus!
2022-09-23, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Nej men undrar om inte alla dessa nynazister skulle starta ett parti?

Tråkigt att du inte hade det.

Ja det låter som en bra ide!
Citera
2022-09-23, 16:10
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Har hon skrivit någon bra bok man bör läsa?
Citera
2022-09-23, 16:17
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Var fan kom alla antidemokratiska yttrandefrihets hatare ifrån? Pinsam jävla tråd. Trist för Katerina, trist för rättvisan, trist för yttrandefriheten, trist för Sverige.
Citera
2022-09-23, 16:23
Medlem
bofhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoulevardAlruna
DEPPRESSIVT med allt hat mot Katerina här på Flashen. Hon är en fräsch (för sin ålder) dam med skinn på näsan som säger vad hon tycker om massinvandring och islamisering. Lite av en förebild faktiskt. Men det är väl för att hon är judinna som allt hat väller fram... jag delar inte alla hennes åsikter (t exi Israel palestina frågan) men när det gäller massinvandring från muslimska länder är hon en av de få som tog bladet ur munnen tidigt. Men... sorgligt att se att det blir så här så fort en kvinna går mot strömmen... speciellt om hon är äldre och är på Tinder.

Bra att hon blev dömd, man ska inte få sprida vilka barocka lögner och personangrepp som helst om icke-offentliga personer.

https://www.lararen.se/nyheter/senaste-nytt/lektion-om-islam-blev-virallarare-dodshotad
Citera
2022-09-23, 16:25
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chucknorris2
Sant det grabben håller med helt. tycker vi svenskar ska lära våra barn att vara otuktig som henne och tatuera oss lite mera och föda mer oäktingar det är sån kultur vi vill ha vi är moderna.

Föresten skänk gärna en liten peng till hene och Israel för dom behöver våran hjälp just nu dom är enda demokratin

Då förstår jag er alla, ni är Judehatare av högsta rang.
Citera
2022-09-23, 16:26
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priz
USA hade yttrandefrihet tills de anammade hate speech-lagar
Vad påstår du med tanke på mitt inlägg?

USA hade full yttrandefrihet men man lät var och en sköta rättsskipningen själv.

När någon kränker din heder, manlighet, din frus heder osv så var det upp till dig att ta tag i det.

Sverige och flera västländer hade kommit längre än USA här. Vendettor och dueller var förbjudna.

Jag missade USA efterblivenhet i denna fråga när jag sade ”väst”. Jag skulle sagt västeuropa.

Det stora skiftet var mellan att betrakta förolämpningar etc som något som måste lösas personligen och att staten förbjöd sådan hämnd och stiftade lagar så att staten straffade den som uttryckte sig klandervärt mot en person.

Ett stort skifte.
Citera
2022-09-23, 16:29
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Nä nu måste jag försöka få till en natt med Katerina. Hur får man tag i henne? Skiter i om hon tar fram en strap-on.
Citera
2022-09-23, 16:33
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Var fan kom alla antidemokratiska yttrandefrihets hatare ifrån? Pinsam jävla tråd. Trist för Katerina, trist för rättvisan, trist för yttrandefriheten, trist för Sverige.

Tråden har tydligen samlat alla svagbegåvade människor vilka hatar demokrati och önskar död åt en folkgrupp, det finns här bevisligen gott om iq-befriade rasister, jag får avsluta som dej, trist för Sverige.
Citera
2022-09-23, 16:41
Medlem
AbuserUsers avatar
Nu kanske jag drar det lite långt! Men kan det vara så att hon har rätt? Att musslorna gick ihop att dom skulle blåneka det hela?

Har inte läst fup än!
Citera
2022-09-23, 16:42
Medlem
Jagersros avatar
Har träffat henne på en bokrealease i Stockholm. Hon kom dit sent på en sparkcykel i ösregnet.
Hon gav ett vettigt intryck. Hon har tagit ställning lite kors och tvärs i debatten. Det är lite konstigt. Anti vaxxer , postutdelning SD info etc. Gillar nog henne mer än ogillar
Citera
2022-09-23, 16:44
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Nä nu måste jag försöka få till en natt med Katerina. Hur får man tag i henne? Skiter i om hon tar fram en strap-on.

Får man haka på?
Tänk, en anal afton med den donnan!
Senast redigerad av Ulf-Knulldell 2022-09-23 kl. 16:49.
Citera
2022-09-23, 16:45
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Känner samma sak. Hon är en het MILF, eller GILF.

Skitsamma, jag vill bli skändad av henne. Vad kan inte en sexterapeut ha i sin ”verktygslåda”. Jag utgår från att det blir väldigt vågat och väldigt inoljat. Och mycket ful-sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in