2021-02-20, 23:09
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hinterstoisser
Oj, hon är mer sliten än vad jag minns. Tatueringarna gör henne ingen tjänster heller.
Lite OT men kollade på kanalen som hon gör reklam för i klippet. Ruskigt dålig produktion. Ser ut som gerilla-tv som sänds från någons villaförortskällare (inte omöjligt att det är det iofs).

Dessutom lite töntigt av en organisation som är angelägen om sin svenskhet att ha ett fult organisationsnamn på engelska. De verkar konsekvent ha oscriptade presentationer också. Mycket skjuta från höften. Janouch klipp t.ex där hon tigger rätt upp och ner hade tjänat på att hon inte bara satt och svamlade. Det där blir inte långvarigt. Jag tycker mig ha rätt bra koll på den "nationella rörelsen" och dess olika medier och kanaler för förändring, men har aldrig hört om denna. Då är det extremt obskyrt.
Nä, hon börjar bli lite väl svamlig, nu har jag inte lyssnat särskilt mycket på henne, men kan tycka att det blir lite väl raljant, precis som med många andra.

Tatueringarna gör henne absolut inte några utseendefördelar, dessutom började hon väl att tatuera sig rätt nyligen?
Citera
2021-02-21, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EirMist
Jag trodde folk här var emot invandrare. Va har kj gjort som ni inte gillar?
Hon är iofs en invandrare.
Citera
2021-02-21, 19:42
Medlem
Torpedullas avatar
Det vore ju mycket bättre om hon åkte hem till Tjeckien där samhällsklimatet borde passa henne som hand i handske. På så sätt slipper hon tigga pengar från oss och förpesta vår luft.
Citera
2021-03-06, 21:09
Medlem
Idag har hon på twitter hejat på demonstrationen med folk som vill stoppa coronarestriktionerna, 5G, mm. Även hävdat att den var helt fredlig trots att flera poliser skadats.
Hon har verkligen spårat ut totalt.
Citera
2021-03-06, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Hon blev mer eller mindre utsparkad efter ett raljant utspel på twitter som var dåligt för deras image som det vattenkammade förnuftets röst.

Berätta mer. Vad handlade det om?
Citera
2021-03-07, 10:26
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LurkerJempa
Idag har hon på twitter hejat på demonstrationen med folk som vill stoppa coronarestriktionerna, 5G, mm. Även hävdat att den var helt fredlig trots att flera poliser skadats.
Hon har verkligen spårat ut totalt.

Hon kommer snart försöka kapitalisera på varje konspirationsteori som finns. 5G motstånd, vaccin, chemtrails etc. Allt förklätt under parollen "men det får man väl inte säga i Sverige". Utspårad var ordet!
Citera
2021-03-07, 14:23
Medlem
JamesFs avatar
Vill så hemsk gärna ha en totalt ohämmad nattlig orgie med henne.
Citera
2021-03-07, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamesF
Vill så hemsk gärna ha en totalt ohämmad nattlig orgie med henne.
Vilket sammanträffande.jag talade med henne igår.Då nämde hon att hon längtade efter att ha ohämmat sex med just dig.....
Citera
2021-03-07, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torpedulla
Det vore ju mycket bättre om hon åkte hem till Tjeckien där samhällsklimatet borde passa henne som hand i handske. På så sätt slipper hon tigga pengar från oss och förpesta vår luft.
Nix.Det är bättre att hon stannar kvar här och ger svenskarna lite "Prag-anda"....Eller..?..
Citera
2021-03-16, 12:08
Medlem
Fick till ett lätt nedsättande uttalande om Flashback i morgonens SwebbTV.
Men egentligen bara i förbifarten. Lite mera ursäktande om nazister ("det
finns ju olika sorter").
Citera
2021-04-12, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Vilket sammanträffande.jag talade med henne igår.Då nämde hon att hon längtade efter att ha ohämmat sex med just dig.....

Hahaha!
Citera
2021-04-12, 11:12
Medlem
BigHouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hinterstoisser
Oj, hon är mer sliten än vad jag minns. Tatueringarna gör henne ingen tjänster heller.
Lite OT men kollade på kanalen som hon gör reklam för i klippet. Ruskigt dålig produktion. Ser ut som gerilla-tv som sänds från någons villaförortskällare (inte omöjligt att det är det iofs).

Dessutom lite töntigt av en organisation som är angelägen om sin svenskhet att ha ett fult organisationsnamn på engelska. De verkar konsekvent ha oscriptade presentationer också. Mycket skjuta från höften. Janouch klipp t.ex där hon tigger rätt upp och ner hade tjänat på att hon inte bara satt och svamlade. Det där blir inte långvarigt. Jag tycker mig ha rätt bra koll på den "nationella rörelsen" och dess olika medier och kanaler för förändring, men har aldrig hört om denna. Då är det extremt obskyrt.

Education4Future är Tor Paulssons projekt. Honom vet du ju vem det är om du haft koll på nationella rörelsen. De är tyvärr ej obskyra utan är duktiga på att infiltrera sig in. Exempelvis AfS som nu i stor utsträckning består av folk lojalt till Paulsson.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in