Citat:
Ursprungligen postat av
Hinterstoisser
Oj, hon är mer sliten än vad jag minns. Tatueringarna gör henne ingen tjänster heller.
Lite OT men kollade på kanalen som hon gör reklam för i klippet. Ruskigt dålig produktion. Ser ut som gerilla-tv som sänds från någons villaförortskällare (inte omöjligt att det är det iofs).
Dessutom lite töntigt av en organisation som är angelägen om sin svenskhet att ha ett fult organisationsnamn på engelska. De verkar konsekvent ha oscriptade presentationer också. Mycket skjuta från höften. Janouch klipp t.ex där hon tigger rätt upp och ner hade tjänat på att hon inte bara satt och svamlade. Det där blir inte långvarigt. Jag tycker mig ha rätt bra koll på den "nationella rörelsen" och dess olika medier och kanaler för förändring, men har aldrig hört om denna. Då är det extremt obskyrt.
Nä, hon börjar bli lite väl svamlig, nu har jag inte lyssnat särskilt mycket på henne, men kan tycka att det blir lite väl raljant, precis som med många andra.
Tatueringarna gör henne absolut inte några utseendefördelar, dessutom började hon väl att tatuera sig rätt nyligen?