Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-07-18, 08:02
  #85
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wezzon
Vad är detta för feminist tråd!?

Mer killar som går kalsonglösa på stan tbh!



Jag vet inte jag. Det är inte speciellt najs med tajta jeans. Skaver som jag vet inte vad. OCh är det ett löst åtsittande klädesplagg är det inte kul å gå förbi ett par asheta chicks om man är vrålkåt. Ser ut som ett missfoster på tre ben.
Citera
2008-07-18, 08:44
  #86
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bsdarkbeauty
I sådana fall skulle väl en graviditet vara en anledning för mig att skaffa trosor, men någon sådan är inte planerad. Just nu äger jag inga trosor.

Det borde finnas fler folk som dig =)
Vart bor du?
Citera
2008-07-18, 09:08
  #87
Medlem
LéKrisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wezzon
Vad är detta för feminist tråd!?

Mer killar som går kalsonglösa på stan tbh!

Att gå utan kalsonger hade varit väldigt trevligt om jag inte behövde något som håller paketet på plats. En balle som avtecknar sig mot låret är ju inte svinhett direkt, lika lite som en som tydligt svänger omkring under lösare plagg.

(I skrivande stund slår det mig att jag har ett par jeans som nog lämpar sig bra för ändamålet.
Jag lovar att gå kommando nästa gång jag har de jeansen, fast vad vitsen med det är för någon annan förstår jag iofs inte, det kommer ju ändå inte synas)
Citera
2008-07-18, 10:03
  #88
Medlem
4thFloors avatar
Hualigen, bara tanken på att kjolen skulle blåsa upp och någon främling skulle se det privata får mig att rysa. Av obehag, mind you!

Men hemma känns det bra. Sommartid så går jag ofta troslös med kjol/klänning, är skönt att lufta lite.

Fast iofs, om man fick bestämma själv vilka främlingar som fick titta kanske det vore läckert? Men nä, tänk om Bert Karlsson skulle få kasta blickar på musen min! Det går bort.
Citera
2008-07-18, 12:43
  #89
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LéKriss
Att gå utan kalsonger hade varit väldigt trevligt om jag inte behövde något som håller paketet på plats. En balle som avtecknar sig mot låret är ju inte svinhett direkt, lika lite som en som tydligt svänger omkring under lösare plagg.

(I skrivande stund slår det mig att jag har ett par jeans som nog lämpar sig bra för ändamålet.
Jag lovar att gå kommando nästa gång jag har de jeansen, fast vad vitsen med det är för någon annan förstår jag iofs inte, det kommer ju ändå inte synas)

Skottar behöver ingenting som håller paketet på plats.
Citera
2008-07-18, 13:53
  #90
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 4thFloor
Hualigen, bara tanken på att kjolen skulle blåsa upp och någon främling skulle se det privata får mig att rysa. Av obehag, mind you!

Men hemma känns det bra. Sommartid så går jag ofta troslös med kjol/klänning, är skönt att lufta lite.

Fast iofs, om man fick bestämma själv vilka främlingar som fick titta kanske det vore läckert? Men nä, tänk om Bert Karlsson skulle få kasta blickar på musen min! Det går bort.

Det är klart det är läckert och jag ställer gärna upp om du vill låta kjolen åka upp av "misstag"...
Citera
2008-07-19, 00:44
  #91
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4thFloor
Hualigen, bara tanken på att kjolen skulle blåsa upp och någon främling skulle se det privata får mig att rysa. Av obehag, mind you!

Men det händer ju liksom aldrig!

Citat:
Men hemma känns det bra. Sommartid så går jag ofta troslös med kjol/klänning, är skönt att lufta lite.

Fast iofs, om man fick bestämma själv vilka främlingar som fick titta kanske det vore läckert? Men nä, tänk om Bert Karlsson skulle få kasta blickar på musen min! Det går bort.

Men Brad Pitt däremot...
Citera
2008-07-19, 16:40
  #92
Medlem
Miss Ns avatar
Jag känner mig porrigt sexig när jag vet det ingen annan vet Killen man är med (om man har nån just då) kan ju få känna men alla de andra vet ju inget. Å skulle det börja blåsa skulle jag hålla ner kjolen. Speciellt om det är nån snuskig gubbe i närheten. Stor varning för att bli för onykter och inte ha koll.
Citera
2008-07-19, 16:45
  #93
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Skottar behöver ingenting som håller paketet på plats.

slutar väl med att de får en PLÄP (pung längre än penis)
Citera
2008-07-19, 17:18
  #94
Medlem
Så här är dets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigress
Jag uppmanar alla som inte testat att ha en underklädesfridag iallafall en gång i sitt liv! (Och det gäller herrarna i sällskapet också!)

Har du provat att dra upp en gylf utan kuken fixerad? Det kan göra jävulskt ont Dessutom kan det vara ganska behagligt när det skaver mot jeansen, ja, till och med lite för behagligt

Kalsonger döljer en bånge väldigt bra, så därför ska inte herrarna ta en kalsongfri-dag.
Citera
2008-07-20, 12:11
  #95
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Så här är det
Har du provat att dra upp en gylf utan kuken fixerad? Det kan göra jävulskt ont Dessutom kan det vara ganska behagligt när det skaver mot jeansen, ja, till och med lite för behagligt

Kalsonger döljer en bånge väldigt bra, så därför ska inte herrarna ta en kalsongfri-dag.

Gud vad du är trångsynt.
Citera
2008-07-20, 12:28
  #96
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Så här är det
Har du provat att dra upp en gylf utan kuken fixerad? Det kan göra jävulskt ont Dessutom kan det vara ganska behagligt när det skaver mot jeansen, ja, till och med lite för behagligt

Kalsonger döljer en bånge väldigt bra, så därför ska inte herrarna ta en kalsongfri-dag.

Äh, så jäkla stor skillnad är det inte med eller utan kalsonger. I shorts tycker jag det är helt överlägset att gå utan kallingar. Enda "problemet" är att jag gillar att ha häng på shortsen (dvs, att de sitter nedkasade på höfterna) så man får se till att ha linne/t-shirt som är tillräckligt långt så man inte blottar för mycket.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback