2008-07-03, 14:49
Medlem
TröttSvensks avatar
Nog för att man både hört och anat ibland att tjejer lämnar trosorna hemma ibland, men idag trodde jag att jag skulle få en hjärtinfarkt...
Två riktigt söta unga tjejer möter mig på gatan inne i Sth city, båda blonda runt 18 med slimmade fina kroppar, den ena har en grå kort klänning, som plötsligt blåser upp när jag är 2 m framför dem.
Tjejen hade varken trosor eller hår på muffen och tryckte snabbt ner klänningen men hon fatta såklart att jag sett alltihopa och bara ler mot mig och går vidare.

Är dessa tjejer exhibionister, nyfomaner eller vad är det frågan om ?

Citera
2008-07-03, 14:51
Medlem
nat0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
fläktar väl skönt. du verkar lite gubbsjuk haha
Citera
2008-07-03, 14:53
Medlem
Vafan är problemet?
Citera
2008-07-03, 14:55
Medlem
Algot79s avatar
Härligt

Grej of the day
Citera
2008-07-03, 15:01
Medlem
kornfields avatar
Citat:

Sådana/dessa individer är kort och gott trevliga härliga människor som förgyller tillvaron

Brukar själv lite då och då när jag träffar tjejer (för sex, flickvän och KK's, ej ONS) köra kommando - alltid spännande och roligt när dom upptäcker det, och en rolig grej, nästa gång brukar dom vara väldigt intresserade av att snabbt ta reda på om man har boxers eller inte
Om inte annat så är det en rolig grej och som uppskattas. (lite utav en "priceless"-ansiktschock på tjejerna också hehe)

(har dock inget behov eller intresse av att köra kommando på stan, men kan tänka mig att tjejen dels gjorde det för att känna sig extra sexig och för att hon/tjejer har större behov av att lufta där nere än vad vi killar har)
Citera
2008-07-03, 15:03
Medlem
Att gå utan trosor kan man göra i två olika syften enl mig.

1. För att slippa fula kanter på klänning, thigt byxa etc..
2. För att kåta upp sin pojkvän, typ när man är ute, kanske försiktigt ta hans hand och föra upp under kjolen så han får veta hur det ligger till.

Man gör det definitivt inte för att visa folk på stan hela härligheten.
Citera
2008-07-03, 15:04
Medlem
Zales avatar
Citat:
Nog för att man både hört och anat ibland att tjejer lämnar trosorna hemma ibland, men idag trodde jag att jag skulle få en hjärtinfarkt...
Två riktigt söta unga tjejer möter mig på gatan inne i Sth city, båda blonda runt 18 med slimmade fina kroppar, den ena har en grå kort klänning, som plötsligt blåser upp när jag är 2 m framför dem.
Tjejen hade varken trosor eller hår på muffen och tryckte snabbt ner klänningen men hon fatta såklart att jag sett alltihopa och bara ler mot mig och går vidare.

En riktig FB:are hade sprungit fram och klämt henne lite på musen, samtidigt som han frågar: "Vill du hänga med in? Min balle skriker efter en tight röv"
Du ska bara vara glad att du fick se en kärleksgrotta ute i det vilda
Citera
2008-07-03, 15:07
Medlem
trickydicks avatar
Citat:

Dom är blottare, och borde åka fast
Citera
2008-07-03, 15:22
Medlem
BassInYoFaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Dom är blottare, och borde åka fast
Knappast blottare om klänningen blåser upp. Eller menar du att alla som inte har underkläder på sig är blottare? Om hon frivilligt drar upp klänningen för att visa upp sig, då är hon givetvis en blottare. Men inte annars.
Citera
2008-07-03, 15:26
Medlem
Vad är problemet? Jag tycker att det är tid för en folkomröstning gällande ett trosfritt samhälle
Citera
2008-07-03, 15:28
Medlem
Vad i helvete händer?Ingen har frågat efter bilder ännu
Citera
2008-07-03, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anxiety88
Vad i helvete händer?Ingen har frågat efter bilder ännu

Jag kan inte ta ett "nej" i detta fall, så jag tog inte risken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in