Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-08-03, 13:41
  #205
Medlem
simba_rocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Lotta har ingen bra sångröst, det låter rätt ansträngt när hon skall sjunga annat än dansband.
Sanna har ett bredare register, sen är Lotta på Liseberg folkligare, Allsång på Skansen är för mycket PK.
Det senare är knappast Sannas fel utan SVT.
Jo det är väl Lottas enkelhet jag gillar. Kan tycka att Sanna har lite 'nyare' artister, men Sannas intervjuer då byter jag kanal.
Citera
2022-08-03, 14:17
  #206
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
Jo det är väl Lottas enkelhet jag gillar. Kan tycka att Sanna har lite 'nyare' artister, men Sannas intervjuer då byter jag kanal.

Sannas intervjuer är pinsamma att beskåda, burr. Lyssnar hellre när Lotta sjunger, än när Sanna gör det. Hennes vibrato får mig att koka. För mycket narcissism på damen dessutom.
Citera
2022-08-03, 21:23
  #207
Medlem
Wooqiprwos avatar
Hon sjunger ju förjävligt nuförtiden, flåsar och låter inte bättre än karaoke på lokala puben kl 02.30.
Citera
2022-08-03, 21:29
  #208
Avstängd
Nån som har nåt skvaller om hennes elaka syster Falska Nielsen?
Citera
2022-08-04, 11:43
  #209
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Hon sjunger ju förjävligt nuförtiden, flåsar och låter inte bättre än karaoke på lokala puben kl 02.30.

Jag tycker hon sjunger bra, bror. Har själv varit på skansen & hört henne flera ggr. Hon är dessutom fin nu efter att hon fött. Hon är storvuxen men fin & sjunger väl som hon alltid gjort. Hyfsat iaf.

Döm inte, vän. Love is the way! Musik är unikt & vackert på fler än ett sätt.
Citera
2022-08-04, 11:57
  #210
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Nån som har nåt skvaller om hennes elaka syster Falska Nielsen?

Hon har väl bara en bror?
Citera
2022-08-04, 13:49
  #211
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Hon har väl bara en bror?
Var antagligen ett skämt. Falska och Sanna Nielsen.
Citera
2022-08-06, 18:23
  #212
Medlem
Hon har lagt på sig rejält och flåsade redan efter 20 sekunder i senaste avsnittet. Jag hoppas verkligen hon är gravid för det där såg inte bra ut.
Citera
2022-08-09, 21:11
  #213
Medlem
olovpalmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
Hon har lagt på sig rejält och flåsade redan efter 20 sekunder i senaste avsnittet. Jag hoppas verkligen hon är gravid för det där såg inte bra ut.
Vilken månad är hon i nu?
Citera
2024-01-27, 23:04
  #214
Medlem
Har ju varit med i stjärnorna på slottet. Ingen ny uppdatering här? Det antyddes av Mark Levengood att hon kunde bli den nya "Lill-Babs" och man vet ju att hon ogärna höll ihop sina ben för män. Finns det någon som knullat henne som kan komma med lite fint skvaller?
Citera
2024-01-28, 12:01
  #215
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Har ju varit med i stjärnorna på slottet. Ingen ny uppdatering här? Det antyddes av Mark Levengood att hon kunde bli den nya "Lill-Babs" och man vet ju att hon ogärna höll ihop sina ben för män. Finns det någon som knullat henne som kan komma med lite fint skvaller?
Skall Marks antydan att Sanna kunde bli den nya Lill-Babs tolkas som att det gällde att bli en sångikon eller hade det att göra med knulleriet?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback