2015-04-05, 09:25
Medlem
Doktorphils avatar
Kan meddela att jag satt och käkade lunch på ett strandställe i Thailand
För en timme sen . Satt en kille och en hyfsat söt tjej bredvid oss och käkade lunch. En halvtimme efter vi gått säger min fru . Du såg att det var sanna nielsen som satt bredvid oss. Omöjligt säger jag , hon såg inte ut som på mello för 5 öre . Hon sa att det var hon. Nån som har koll på om hon är i Thailand nu. Skall se om jag ser henne igen så kanske det blir en bikinibild senare
Citera
2015-04-05, 09:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Doktorphil
Kan meddela att jag satt och käkade lunch på ett strandställe i Thailand
För en timme sen . Satt en kille och en hyfsat söt tjej bredvid oss och käkade lunch. En halvtimme efter vi gått säger min fru . Du såg att det var sanna nielsen som satt bredvid oss. Omöjligt säger jag , hon såg inte ut som på mello för 5 öre . Hon sa att det var hon. Nån som har koll på om hon är i Thailand nu. Skall se om jag ser henne igen så kanske det blir en bikinibild senare

Hon är i Thailand. tror på dig.
Citera
2015-05-20, 13:05
Medlem
ChrisMcCandlesss avatar
Sa igår när Conchita var i green room "Gud vilken fin peruk!"
Medkommentatorn blev helt förvånad och undrade vad hon menade. Sen blev det helt tyst ett par sekunder och de lät som om ingenting hade sagts.
Citera
2015-05-25, 14:45
Medlem
Har hört lite rykten om att hon var "rätt lätt på foten" innan hon stadgade sig. Bland annat brukade hon rida en busschaffis som körde en turnebuss som hon var på turne med en vinter och ska visst också ha blivit tryckt bakifrån i en av de inglasade logerna i Globen av en musikproducent/finansiär någon dag innan hon sjöng i en melodifestivalfinal i början av 2000-talet. Det var året då hon sjöng med Kempe.
Citera
2016-11-28, 11:43
Medlem
emma80s avatar
Nyligen utsedd till årets julvärd i SVT. Blev nätmobbad/näthatad för tröjan hon hade och slog tillbaka. Nu anklagas hon själv för rasism.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle24001779.ab

Nu har Aftonbladet dammat av en bild som Sanna verkar ha lagt ut på Instagram och Facebook för snart 1 månad sedan, alltså redan innan hon utsågs till julvärd. Flera av kommentarerna Aftonbladet hänvisar till verkar däremot i princip vara dagsfärska. Kanske inredigerade i artikeln i efterhand, efter att de själva skrivit om saken och folk börjat kommentera.

I förrgår kom även en bild upp på Sanna ihop med Robert Gustafsson, det var kanske då som kvällspressen fick upp ögonen trots att det funits en "värre" bild/grej uppe sedan nästan 1 månad.
Citera
2016-11-28, 12:27
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Nyligen utsedd till årets julvärd i SVT. Blev nätmobbad/näthatad för tröjan hon hade och slog tillbaka. Nu anklagas hon själv för rasism.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle24001779.ab

Nu har Aftonbladet dammat av en bild som Sanna verkar ha lagt ut på Instagram och Facebook för snart 1 månad sedan, alltså redan innan hon utsågs till julvärd. Flera av kommentarerna Aftonbladet hänvisar till verkar däremot i princip vara dagsfärska. Kanske inredigerade i artikeln i efterhand, efter att de själva skrivit om saken och folk börjat kommentera.

I förrgår kom även en bild upp på Sanna ihop med Robert Gustafsson, det var kanske då som kvällspressen fick upp ögonen trots att det funits en "värre" bild/grej uppe sedan nästan 1 månad.
Fick mig ett gott skratt när jag såg artikeln. På vilket sätt är detta en nidbild av en kines? Stora glasögon bävertänder? Knappats det jag ser framför mig när jag tänker på asiater.
Citera
2016-11-28, 12:29
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Man undrar hur lågt aftonbladet kan sjunka. Nu har de hittat en gammal bild från en teaterföreställning också. Påhejade av nån slags kränkt mobb. Bry dig inte om mobben Sanna. Vi med tankeförmåga gillar dig.
Citera
2016-11-28, 13:45
Medlem
emma80s avatar
Nu hakar så klart Expressen på Sanna-är-rasist-snacket efter att ha fått syn på Aftonbladets artikel. När första bilden publicerades för knappt 1 månad sedan var det inte någon som verkade bry sig. Inte media, inte följarna, ingen. Nyhetstorka och Aftonbladet välter första Dominobrickan, vilken rasar på Expressen och sedan hakar alla kränkta människor på.

Snart vågar ingen skoja eller dra på sig teater- eller maskeradkläder längre. Nu har jag inte sett föreställningen i fråga så jag vet inte om Sanna och Robert hade scenkläder som andra valt ut eller bara letat runt lite i förråden.

Heja Sverige!
Citera
2016-11-28, 14:08
Medlem
JokkMokks avatar
Kommentarerna är ju bra roliga!

https://www.facebook.com/SannaNielse...type=3&theater
Citera
2016-11-28, 14:52
Medlem
knullklassons avatar
En blond asiat? Varför har hon inte svart peruk på sig om hon nu vill föreställa en asiat?
Citera
2016-11-28, 14:56
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
En blond asiat? Varför har hon inte svart peruk på sig om hon nu vill föreställa en asiat?
Ja, tyckte det var väldigt märkligt. Skulle aldrig tänkt asiat utan associerade direkt till Karin Falck som var på tv nyligen.

http://sverigesradio.se/sida/images/...article-slider
Citera
2016-11-28, 15:11
Medlem
StigAllans avatar
Så patrasket från kvällssidorna har hittat någon att trakassera igen.
Du är hot Sanna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in