Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-11-28, 16:07
  #109
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Så patrasket från kvällssidorna har hittat någon att trakassera igen.
Du är hot Sanna!
Hahaha jag såg det!
https://www.instagram.com/sannanielsenofficial/
Vänstern och SJW-kärringar dampar på Sanna för att hon är klädd i kimono och stora framtänder på en bild från teater.
CULTURAL APPROPRIATION, säger de. RASIST, säger de. Asiater är ingen maskeraddräkt!, säger de indignerat.

Det vore kul att vara de där jättebebisarna för en dag. Inga problem i världen kan de väl ha.
Citera
2016-11-28, 16:47
  #110
Medlem
PlutoJs avatar
Facebook-användarna som klagat är väl Patrik Lundberg och Tobias Hübinette som vanligt.
Citera
2016-11-28, 20:58
  #111
Medlem
Väldigt märklig bild att starta ett drev om imo.
Citera
2016-11-29, 08:43
  #112
Avstängd
Oilkinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Nu hakar så klart Expressen på Sanna-är-rasist-snacket efter att ha fått syn på Aftonbladets artikel. När första bilden publicerades för knappt 1 månad sedan var det inte någon som verkade bry sig. Inte media, inte följarna, ingen. Nyhetstorka och Aftonbladet välter första Dominobrickan, vilken rasar på Expressen och sedan hakar alla kränkta människor på.

Snart vågar ingen skoja eller dra på sig teater- eller maskeradkläder längre. Nu har jag inte sett föreställningen i fråga så jag vet inte om Sanna och Robert hade scenkläder som andra valt ut eller bara letat runt lite i förråden.

Heja Sverige!

Sånt här trams är bara så ofattbart pinsamt! Jag skäms över att vara svensk i dag.
Citera
2016-11-29, 09:34
  #113
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Nu hakar så klart Expressen på Sanna-är-rasist-snacket efter att ha fått syn på Aftonbladets artikel. När första bilden publicerades för knappt 1 månad sedan var det inte någon som verkade bry sig. Inte media, inte följarna, ingen. Nyhetstorka och Aftonbladet välter första Dominobrickan, vilken rasar på Expressen och sedan hakar alla kränkta människor på.

Snart vågar ingen skoja eller dra på sig teater- eller maskeradkläder längre. Nu har jag inte sett föreställningen i fråga så jag vet inte om Sanna och Robert hade scenkläder som andra valt ut eller bara letat runt lite i förråden.

Heja Sverige!

Ja så jävla larvigt. Bilden är ju dessutom taget från sitt sammanhang. Det var en revy som tog upp sådant man inte får skämta om. Så ja nidbilder av olika folkgrupper är väl en del av det. Folk som bärjar kasta glåpord över henne och gapa om rasism utan att veta sammanhanget till bilden är fan patetiska. Vi måste kunna skämta om det som är lite jobbigt också.
Citera
2017-06-27, 21:14
  #114
Medlem
Är det bara jag som tycker hon ser riktigt schleten ut? Glejm på skansen just nu. Trodde hon var 40 iallafall å så ser jag på hennes wikipedia att hon bara är 32

Allt det där överdrivna extrema leendet har lämnat sina spår
__________________
Senast redigerad av MicrophonePager 2017-06-27 kl. 21:16.
Citera
2017-12-01, 14:56
  #115
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MicrophonePager
Är det bara jag som tycker hon ser riktigt schleten ut? Glejm på skansen just nu. Trodde hon var 40 iallafall å så ser jag på hennes wikipedia att hon bara är 32

Allt det där överdrivna extrema leendet har lämnat sina spår

Nej, det är inte bara du. Såg bilder på nyhetssida idag och hon ser snarare ut att vara 50år. Hur lyckas hon bli så sleten.

En av de personer jag alltid byter kanal direkt om hon är på, klarar inte av det där ständiga clownleendet och ett huvud större än vissa åkattraktioner å Gröna Lund.
Citera
2018-06-26, 21:19
  #116
Avstängd
kattemakss avatar
Sanna verkar vara en riktig flyktingvurmande PK som "gillar olika". Tål inte höra henne bräka i kallsång på Skansen, sanslöst pinsam programledare dessutom.
Citera
2018-06-30, 05:46
  #117
Medlem
Sanna nervös inför premiären av Allsång på Skansen

På tisdagskvällen är det premiär för sommarens populära SVT-program "Allsång på Skansen".*
Programledaren Sanna Nielsen brottas med premiärnerver – men stöttas på plats av sina föräldrar.
– När de sitter där på första bänk och hejar och supportar, då känner man lite extra kärlek, säger Sanna Nielsen.*


https://www.expressen.se/noje/fina-s...for-premiaren/
Citera
2018-07-16, 17:20
  #118
Medlem
Nu svarar Sanna Nielsen på kritiken mot ”Allsång på Skansen”.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...fran-mig-sjalv
Citera
2018-07-16, 21:06
  #119
Medlem
mjukmjukares avatar
Stackars långa vackra Sanna.....
Snäll, pryd och ont om skandaler.

Riktig flickvän.


´
Citera
2018-08-01, 12:36
  #120
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Stackars långa vackra Sanna.....
Snäll, pryd och ont om skandaler.

Riktig flickvän.


´

Du vet att de i mörkaste vatten osv.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback