2011-03-16, 02:55
Medlem
NuffeVonVettets avatar
har han haft några kvinnor i livet? hade varit intressant att veta lite mer om relationer han haft.och hur de fungerat med tanke på omständigheterna.

har han fått ligga? har han levererat i 2an? Hur tror du en relation mellan honom och Fritzl hade fungerat? Tror du din bror hade kunnat stå ut med Fritzl då han hade släkt i källarn?
Citera
2011-03-16, 03:17
Medlem
Herr.Vakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gwazii
OfT: För att nå 1 miljon kronor måste du ha stulit för ungefär 280 kronor varje dag i 10 år, Rimligt?

OnT:jag tycker att det är oerhört starkt av dig att få ur dig det här.
Hela denna rättsliga process verkar ju ha gått åt dig minst lika hårt som han.
Hade han några normala intressen? samlade han på något?

han kanske snodde för 280 varje dag i en vecka för att andra veckan sno för 10.000-en dag och sedan inte sno på ett tag i rädsla för att sen börja igen. Det är mycket rimligt.

OnT: Vad brukade ni äta till frukost, oftast?
Citera
2011-03-16, 04:13
Medlem
bluecafes avatar
Citat:
Hans trassliga familjeliv blir än trassligare: mitt under denna period hinner Jan bli far till två tvillingar. Modern är en tolv år äldre kvinna som är hans egen styvmor, och som också hans egen far har två barn ihop med sedan ett tiotal år tillbaka.
Slutet av åttiotalet fortsätter i samma stil.

http://www.skanskan.se/article/20110314/YSTAD/703149893/1018/ar-av-glapp-mellan-hotellen

Blev han far till fler barn med sin styvmor under slutet av 80-talet?
Citera
2011-03-16, 04:15
Medlem
Skitonds avatar
Har läst igenom tråden men har inte uppfattat om du är hans lillebror eller storebror?

Såg ni upp till varandra och hur förändrades eran relation när han anklagades för bränderna?

Att han levt hemlös, tror du det har berott på att han inte kunnat hitta någonstans att bo eller för att han skulle elda ner huset om han skulle bosätta sig någonstans?

Edit:
Till mod:
Det finns ingen chans att mod skulle kunna plocka bort den här tråden från heta ämnen? Tråden kommer att svämmas över av massa off topic och hatyttringar som kommer att få Gryningsbror att sluta posta och svara på frågor, på så sätt förstöra tråden som jag nu tycker håller en hög kvalitet.
Senast redigerad av Skitond 2011-03-16 kl. 04:31. Anledning: Meddelande till mod
Citera
2011-03-16, 04:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gryningsbror
Tack för bekräftelsen att jag INTE är något troll. Det behövdes!
God Natt

Även jag lutar åt att du kan saker som inte stått i media. ex det polisen stal i skurup. Men om du är en av Ulfs kompisar kan han ha berättat det för dig.
Namnbyten och namnet på Åke C hänger du med i, det är inte helt enkelt.

Tre andra kontrollfrågor. Vem skadade hästar (svaret är välkänt i skivarp), Finns det någon särskild förklaring till varför Ulf på turné i Mora valde just en av de industrilokaler han valde (svaret har aldrig varit publicerat)

Och vad hade polisen Maria A och du gemensamt 2006 (går att ta reda på genom internet men du ska kunna veta direkt)

Tycker för övrigt det är tufft av dig om du är äkta. Om du varit med på flashback förr borde du veta hur snabbt andra kan ta reda på aktuell identitet på Ulf bror.

Det har stått nånstans att psykvården ändrade din bana. Vad skulle kunna ändra Ulfs.
Citera
2011-03-16, 05:36
Medlem
sjpatriks avatar
Gillade han leka med tändstickor som barn?
Citera
2011-03-16, 07:25
Medlem
Fin tråd som ja borde gömmas för idioterna.

Varje gång jag hör Kal p dal - Tuffe Uffe kommer jag att tänka på likheterna med gryningspyromanen. Något som bror pyroman också har uppmärksammat?
Citera
2011-03-16, 07:33
Bannlyst
tror du att han är skyldig
Citera
2011-03-16, 08:01
Medlem
Visst har han en son?
Och stämmer det, hur är den relationen?

Sedan har jag hört något om att han och hans "son" skar ett par hästar i Skivarp i underlivet, om det kan bekräftas.
Citera
2011-03-16, 08:18
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Trådar om Gryningspyromanen sammanfogade.

/Mod
Citera
2011-03-16, 08:21
Medlem
Driftkuckus avatar
Hej!

jag tycker du är modig som startar denna tråden. Strunta i alla idioter som sabbar den med lika många idiotiska frågor och yttranden.

Har du familj?
Vad tycker personer i din omgivning om allt detta?
Hur gör du med nya relationer/bekantskaper? Berättar du vem du är?
Tycker du media har vinklat mycket i tidningarna, eller har de gett en rättvis bild av allt?

Hoppas att allt ordnar sig för dig, kan inte vara lätt, detta. Keep up the good work!
Citera
2011-03-16, 09:07
Medlem
Midnights avatar
Frågor:

1. Vad "stal" polisen från honom i Skurup?

2. Många säger att han är intelligent men det har aldrig framgått hur det märks, kan du göra ett försök att förklara det?

3. Vad har han jobbat med genom åren. Hur försörjer han sig nu?

4. Precis som någon tidigare har nämnt för han tankarna till UNA-BOMBAREN. Är det något du också har tänkt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in