2011-03-15, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av attackk
hur känns det att han orsakat skador för en miljard kronor, pengar som skulle kunna gått till annat?
Fruktansvärt. Bland annat därför jag väljer att skriva här.
Citera
2011-03-15, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Har du aldrig under de år han härjat funderat på att ange honom?

Har du själv varit delaktig i någon av hans bränder?

Jag har funderat på att ange honom och har kanske gjort det också, men inte när det gäller bränder.
Nej, har ALDRIG varit delaktig i några bränder, men tyvärr varit misstänkt av både polisen och allmänheten ett tag. Det känns skönt att polisen i vart fall idag vet att jag aldrig varit inblandad i det.
Citera
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gryningsbror
Uppväxten vi hade var obeskrivlig. Jag har uttalat mig i Skånska dagbladet och uttryckte det till reportern som mordförsök, men det skrev han nog inte.
Kan du förtydliga för oss som inte läser SkD, vad var mordförsök? Er uppväxt?
Var det efter han/ni blev omhändertagna eller innan, eller kanske både ock?
Citera
Medlem
SkitAnonyms avatar
Citat:
Ne, han hade inte många vänner när han var liten. Vi bodde på landet utanför Lövestad och han började skolan där. Åkte skolbuss.

Vi överlevde nog enbart för att vi hade varandra.
Hur var han när han var i skolan? Alltså: bra/normala/dåliga betyg? Relationen till lärare och elever?

Om du tänker efter - fanns det något du kan komma på i efterhand där han började uppvisa dessa "tendenser"? Du nämnde t.ex. något han gjorde när han var 7-8 år. Vad var det?

Senast redigerad av SkitAnonym 2011-03-15 kl. 23:55.
Citera
2011-03-15, 23:53
Medlem
Skogsvattes avatar
Posta en bild på leg-fan, annars finns det inte en enda jävla anledning att tro på dina minst sagt spektakulära anekdoter. Dina utsagor om harschrökande i 13-årsåldern och pillermissbruk är ju inte direkt trovärdiga.
Citera
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Han är ingen pyroman i psykologisk bemärkelse, det är nog alla överrens om. Lite komplicerat. Hämnd men en fascination för eld, som jag skrev tidigare redan när han var 7-8 år. Kanske var han en egentlig pyroman då? Har inte kunskap nog att diagnosticera det riktigt.

Vad är det han vill uppnå med sina gärningar och vad är det för hämnd?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raoul
Kan du förtydliga för oss som inte läser SkD, vad var mordförsök? Er uppväxt?
Var det efter han/ni blev omhändertagna eller innan, eller kanske både ock?
Vår styvfar försökte mörda oss, genom grov barnmisshandel. Vi tvivlade aldrig på det. I vart fall inte jag.
Citera
2011-03-15, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Posta en bild på leg-fan, annars finns det inte en enda jävla anledning att tro på dina minst sagt spektakulära anekdoter. Dina utsagor om harschrökande i 13-årsåldern och pillermissbruk är ju inte direkt trovärdiga.
Lägg ner tack. Ingen här som kan bekräfta genom frågor så att trollanklagelser kan läggas åt sidan?
Citera
2011-03-15, 23:55
Medlem
WhoFortyTwos avatar
Hur är han som person, personlighet? ...ögonfärg?
Citera
2011-03-15, 23:55
Medlem
Varför började han röka hasch i så tidig ålder? Hade ni två föräldrar närvarande eller en? Hur många gånger har han åkt in på behandlingshem och hur länge uppskattas tiden han spenderat där?
Citera
2011-03-15, 23:56
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Vår styvfar försökte mörda oss, genom grov barnmisshandel. Vi tvivlade aldrig på det. I vart fall inte jag.

Hur kom det sig att det gick så olika för er i vuxen ålder, hade någon av er bättre/sämre förutsättningar än den andra?

Du nämnde att du kanske hade angivit honom tidigare, men inte för bränder. Vad var det för brott?
Citera
2011-03-15, 23:57
Medlem
tältpinnes avatar
Citat:
Lägg ner tack. Ingen här som kan bekräfta genom frågor så att trollanklagelser kan läggas åt sidan?

Nej, hur ska det gå till? du har ju tillgång till precis samma verktyg som oss andra för att hitta information om Uffe. Om det känns bekvämare kan du skicka en bild till en moderator som sedan bekräftar identiteten i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in