2010-07-21, 10:03
Medlem
GubbenHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tystnad
Det har det gjort!
Tror det var en typ av barack eller husvagn som soc hade placerat han i då ingen vill inhysa honom som hyresgäst.
I alla fall var det någon som brände ner denna ,står i början på tråden.
Det missade jag. Öga för öga
Och hur får han tag i röka då...punktmarkerad av polisen?? Pax för att inte vara hans kran
Citera
2010-07-21, 10:05
Medlem
gläfss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sant
Det som är sant i den här sorgliga soppan är att polisen är ointelligenta och inkompetenta!
Hur fan vore det om man satt en "överrock" och spaning 24 tim/dyn på denne UB? Ska de vara så svårt?
De har ju haft nationella insatsstyrkan på honom - och fick fast honom den gången, i Dalarna.
Citera
2010-07-22, 19:03
Medlem
http://www.skanskan.se/article/20100...as-dygnet-runt

How surprising...
Citera
2010-07-22, 19:17
Medlem
Ulf Borgström har kostat samhället en miljard
[/quote]

han kanske bara glömmer att släcka spliffen innan han kastar iväg den därav bränderna..haha!
Citera
2010-07-22, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BorizJeltzin
http://www.skanskan.se/article/20100...as-dygnet-runt

How surprising...

Det är nästan så att jag frivilligt och helt gratis skulle ställa upp på att bevaka honom på fritiden så slipper polisen det och vi skattebetalare slipper bekosta det, den här galningen ska inte vistas ute i samhället.

Jag blundar gärna eller tar en hamburgare när någon vigilante vill spöa upp fanskapet.
Citera
2010-07-22, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord Ralph
Inser du inte det ironiska med vad tokgubben säger?
"Poliserna är dumma i huvudet. Själv är jag intelligent och jag vet att polisen ligger långt, långt efter. Det påstås att droger gör folk dumma. Jag har använt cannabis sedan jag var 13 år. Jag vet att det är bra i rätt doser, säger Ulf. "
Det är ju bara så idiotiskt så att det blir roligt, klart som fan att han borde sitta inspärrad men den där artikeln var fan det roligaste jag läst i aftonbladet på år och dar!

Ja han är drogliberalernas värsta fiende när han visas upp som förespråkare för cannabis haha..

Han inser inte det själv för han har rökt på för mycket i sina dar och hans hjärna är för skadad för att kunna koppla såna saker.
Citera
2010-07-23, 14:43
Medlem
junazs avatar
Det lustiga är ju att media redan dömt honom som "Gryningspyromanen", men då bevisning aldrig räckt är han ju juridiskt sett oskyldig. Som jag förstått det? Dvs, han är ju egentligen inte "Gryningspyromanen", utan bara någon som är skäligen misstänkt för att vara det.

Sjuk historia, snubben verkar ju veta precis hur man undkommer hela tiden...
Citera
2010-07-24, 23:16
Medlem
Enfattigens avatar
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7493984.ab
Citat:
– Nu när jag är fri kommer det självklart att brinna igen.

Ja, varför inte
Kraftig brand i Eslöv
http://www.sydsvenskan.se/sverige/ar...d-i-Eslov.html
Citat:
Räddningstjänst kämpar för att branden inte ska sprida sig till djuraffären bredvid. Lagerlokalen där branden startade är nu helt nedbrunnen.

Lite tidigt för en gryningspyroman kanske.
Citera
2010-07-25, 01:52
Medlem
cheringens avatar
Jag såg honom ikväll..promenerandes mot Svenstorp
Citera
2010-07-25, 20:00
Medlem
swedishsteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheringen

Tror du försatte ett gyllene tillfälle att bli krönt till årets flashbackare.
Citera
2010-07-25, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cheringen

Poliser som följde efter han?
Citera
2010-07-26, 09:58
Medlem
gläfss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Det lustiga är ju att media redan dömt honom som "Gryningspyromanen", men då bevisning aldrig räckt är han ju juridiskt sett oskyldig. Som jag förstått det? Dvs, han är ju egentligen inte "Gryningspyromanen", utan bara någon som är skäligen misstänkt för att vara det.

Sjuk historia, snubben verkar ju veta precis hur man undkommer hela tiden...
Mnja, han har dömts en gång (två, men han friades i hovrätten) för försök till mordbrand. I Dalarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in