2010-07-20, 22:26
Moderator
Tystnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GubbenH
Men varför har inte idiotens eget hem brunnit ner för länge sedan? Skulle väl vara min första åtgärd om mitt brann ner

Det har det gjort!
Tror det var en typ av barack eller husvagn som soc hade placerat han i då ingen vill inhysa honom som hyresgäst.
I alla fall var det någon som brände ner denna ,står i början på tråden.
Citera
2010-07-20, 22:30
Medlem
smides avatar
Fick mig ett gott skratt när jag läste dagens aftonbladet. Så härligt lurig och skyldig han ser ut på bilden
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7493984.ab
Citera
2010-07-20, 23:21
Medlem
Lord Ralphs avatar
Jag kunde verkligen inte hålla mig från att gapskratta när jag läste artikeln i aftonbladet, helt hysteriskt roligt! Storhetsvansinne i sin vackraste form, vilken sköning!

"– Du är ett svin, därför kallar jag dig Piggham, ropar Ulf åt en av spanarna som omedelbart tar fram sitt block och antecknar. "
Citera
2010-07-21, 01:33
Medlem
Det är verkligen dags att spärra in folk på de gamla nedstängda hemmen igen. Sen sitter drogliberala ungdomar och hejar på en man som tänder på saker och ting. Önskar ibland att folk kunde tänka lite längre än de kan kasta sin vattenstråle.
Citera
2010-07-21, 01:38
Medlem
Lord Ralphs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riffraffer
Det är verkligen dags att spärra in folk på de gamla nedstängda hemmen igen. Sen sitter drogliberala ungdomar och hejar på en man som tänder på saker och ting. Önskar ibland att folk kunde tänka lite längre än de kan kasta sin vattenstråle.
Inser du inte det ironiska med vad tokgubben säger?
"Poliserna är dumma i huvudet. Själv är jag intelligent och jag vet att polisen ligger långt, långt efter. Det påstås att droger gör folk dumma. Jag har använt cannabis sedan jag var 13 år. Jag vet att det är bra i rätt doser, säger Ulf. "
Det är ju bara så idiotiskt så att det blir roligt, klart som fan att han borde sitta inspärrad men den där artikeln var fan det roligaste jag läst i aftonbladet på år och dar!
Citera
2010-07-21, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord Ralph
Inser du inte det ironiska med vad tokgubben säger?
"Poliserna är dumma i huvudet. Själv är jag intelligent och jag vet att polisen ligger långt, långt efter. Det påstås att droger gör folk dumma. Jag har använt cannabis sedan jag var 13 år. Jag vet att det är bra i rätt doser, säger Ulf. "
Det är ju bara så idiotiskt så att det blir roligt, klart som fan att han borde sitta inspärrad men den där artikeln var fan det roligaste jag läst i aftonbladet på år och dar!
Om man ser det på det viset ja...
Citera
2010-07-21, 02:20
Medlem
Manmothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sant
Hur fan vore det om man satt en "överrock" och spaning 24 tim/dyn på denne UB? Ska de vara så svårt?

Har en snutkompis som spanat en hel del på honom. Kan lova att det inte är någon lätt match. Ulf är en fruktansvärt sjuk människa, men han vet hur man ska göra för att klara sig undan både det ena och det andra.

Och ja, man har vad jag vet bevakning på honom nonstop, och det har man haft läänge. Fast gubben lyckas tydligen komma ur synhåll lite då då
Citera
2010-07-21, 02:41
Medlem
skön snubbe. en bong till honom!
Citera
2010-07-21, 03:21
Medlem
Varför inte bara slå ihjäl aset helt enkelt? hade jag lätt gjort om nån härjat i mina trakter och jag vetat vem de va
Citera
2010-07-21, 03:29
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GubbenH
Men varför har inte idiotens eget hem brunnit ner för länge sedan? Skulle väl vara min första åtgärd om mitt brann ner

Verkar som nån gjort det redan.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4314605.ab
Citera
2010-07-21, 05:14
Medlem
Ja, nu vet vi ju i alla fall hur han ser ut. Det var kanske inte så klokt av honom att gå med på att bli uthängd med facet opixlat, stort och fin bild dessutom. Nu kommer väl polisen att både hålla koll på honom OCH skydda honom även om det sistnämnda kanske är slöseri med skattepengar.
Citera
2010-07-21, 07:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tystnad
Det har det gjort!
Tror det var en typ av barack eller husvagn som soc hade placerat han i då ingen vill inhysa honom som hyresgäst.
I alla fall var det någon som brände ner denna ,står i början på tråden.

Här är en bild på baracken
http://frianyheter.wordpress.com/200...upp-i-sondags/

Citat:
Ursprungligen postat av bongvatten
skön snubbe. en bong till honom!

Ulf Borgström har kostat samhället en miljard
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem