2009-05-27, 19:00
Medlem
rapans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insurgency
Om det stämmer att samhället har begått övergrepp mot honom så är han ju faktiskt en hjälte. Särskilt hans hat mot snuten och hans egenhändigt påhittade preskriptionstid visavi samhället är geniala.

Kallar man en sådan människa för hjälte borde man söka sig till närmaste sjukvård för skallröntgen.

Ingen som varit i kontakt med honom i något sammanhang som kan beskriva hans person?
Citera
2009-05-27, 19:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rapan
Kallar man en sådan människa för hjälte borde man söka sig till närmaste sjukvård för skallröntgen.

Ingen som varit i kontakt med honom i något sammanhang som kan beskriva hans person?

Jag är redan skallröntgad. Det är inget fel på min hjärna.

De flesta pyromaner är rätt lugna och sansade som personer.
Citera
2009-05-28, 14:04
Medlem
rapans avatar
Citat:
Jag är redan skallröntgad. Det är inget fel på min hjärna.

De flesta pyromaner är rätt lugna och sansade som personer.

Att kalla någon som kostat samhället över en miljard kr och som dessutom bränner upp våra hem, utan anledning för hjälte kan jag inte förstå. Då är det nog inte mina värderingar som bör ifrågasättas utan dina.
Hur kan man överhuvudtaget försvara en sådan människa?
Citera
2009-05-29, 10:56
Medlem
Zordans avatar
Inget nytt om Uffe?
Citera
2009-05-29, 11:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rapan
Att kalla någon som kostat samhället över en miljard kr och som dessutom bränner upp våra hem, utan anledning för hjälte kan jag inte förstå. Då är det nog inte mina värderingar som bör ifrågasättas utan dina.
Hur kan man överhuvudtaget försvara en sådan människa?

Det bästa vore förstås om han satte eld på snutstationer, domstolar, kommunkontor osv, men de är ofta bevakade och/eller byggda av material som är svåra att sätta eld på.
Citera
2009-05-31, 21:43
Medlem
rapans avatar
Citat:
Det bästa vore förstås om han satte eld på snutstationer, domstolar, kommunkontor osv, men de är ofta bevakade och/eller byggda av material som är svåra att sätta eld på.

Jag orkar inte ens lägga energi på att diskutera detta med dig.
Ändå skriver jag detta inlägg..
Citera
2009-05-31, 21:43
Medlem
rapans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zordan
Inget nytt om Uffe?

senaste vad jag vet är att han bor i Glemmingebro...
Citera
2009-06-21, 12:14
Bannlyst
Åtta anlagda bränder under natten Simrishamn, Hammenhög, Sjöbo och Smedstorp

"Totalt har åtta bränder rapporterats under natten mot söndag. Det handlar om containrar och soptunnor som brunnit i Simrishamn, Hammenhög, Sjöbo och Smedstorp."

Undra om det kliat i pyromanfingrarna igen! På våran pyroman!

http://www.ystadsallehanda.se/article/20090621/SJOBO/341764310/1365/&/atta-anlagda-brander-under-natten
Senast redigerad av Bravo83 2009-06-21 kl. 12:17.
Citera
2009-06-21, 12:15
Medlem
Dags igen

I natt har Uffe varit riktigt i stöten. 8 bränder och alla i hans närområde.
Citera
2009-06-24, 23:54
Medlem
rapans avatar
offrar min högra pungkula på att det var han. Han har bränt i soptunnor och liknande innan. Bättre det än bostadshus, visserligen kan elden sprida sig..
Så genomskinligt när polisen hävdar att de inte har någon specifik misstänkt, klart de har, jag menar; rikskrim står i kvarteret var och varannan natt..
Nu får dom fan sy in aset någon gång tycker jag..kan hans telefon vara avlyssnad månne?
Citera
2009-06-25, 01:50
Medlem
Xayas avatar
Vad är det som driver en människa till att tända eld på saker stup i kvarten? Han borde hitta en annan hobby
Citera
2009-06-25, 03:08
Medlem
UACs avatar
Hörde ett rykte om att han skrivit kontrakt med sig själv att han skall hämnas samhället för all skit han fått genom åren. 2011 är skulden enligt honom betald.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in