2008-11-27, 21:24
Medlem
Boits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Skicka upp honom till Vojakkala, där hade han gjort stor nytta

Haha ja!

Företagarna i området är nog inte alltför glada över att UB numera bor där han gör.

Men att polisens utredare inte får fram några bevis alls, trots cykelstöld och SNÖ på marken.. jag vet inte hur deras arbete ser ut men de märkligt
Citera
2008-11-29, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boit
Haha ja!

Företagarna i området är nog inte alltför glada över att UB numera bor där han gör.

Men att polisens utredare inte får fram några bevis alls, trots cykelstöld och SNÖ på marken.. jag vet inte hur deras arbete ser ut men de märkligt

Polisen i Ystad är klåpare, dom fick polisutbildningen på en 3 veckors studiecirkel hos Studiefrämjandet! dom glider på gågatan i sin bil och försöker se lide grymma ut !!

Kling o Klang från Pippi Långstrump hade nog fan gjort mer nytta ..

nästa gång det brinner så skicka Piketen från Malmö, dom kan nog prata
lite vett med Hr. Borgström
Citera
2008-11-30, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boit
Haha ja!

Nu är det så att det inte är utredare från polisen Ystad som har hand om ärendet utan länskrim från Malmö som sköter det.
Citera
2008-11-30, 20:35
Medlem
Boits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Nu är det så att det inte är utredare från polisen Ystad som har hand om ärendet utan länskrim från Malmö som sköter det.
Okej.. Det sa jag inte heller.. spelar ingen roll vem som har hand om det verkar det som, kan man inte säkra fot- o cykelspår i snön så.. nä som sagt jag vet antagligen för lite om hur deras arbetsmetoder går till.. tycker bara det är märkligt att de inte händer nåt, men dem gör väl sitt bästa!
Citera
2008-11-30, 20:54
Medlem
US&As avatar
Här är ju en påstådd bild på ulf...
http://www.frianyheter.nu/index.php/inrikes/268-ulf-borgstroem-pa-bild
Citera
2008-11-30, 21:20
Medlem
essebloodsheds avatar
någon som vet mer om ryktet att han har en medhjälpare? kanske någon i familjen?

varför är bränderna gärna runt den 10e? nån idé?
Citera
2008-11-30, 23:33
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av essebloodshed
någon som vet mer om ryktet att han har en medhjälpare? kanske någon i familjen?

varför är bränderna gärna runt den 10e? nån idé?
Varför inte? Är man sjuk nog att tända på både det ena och det andra kan man ju lika gärna göra det den 10:e.
Citera
2008-12-01, 18:56
Medlem
Som jag skrivit tidigare så har jag hört att siffran 1 alltid ingår. Både datum och adress. Före sommarstugan satte han ju fyr på ett flerbostadshus på Trädgårdsgatan - det var nr 1. Nu gäller det att vara uppmärksam den 10-11 december. På trädgårdsgatan finns ett hus med nr 11 - bodde jag där skulle jag vara uppe dygnet runt.
Citera
2008-12-02, 21:10
Medlem
zeke5s avatar
Ny brand idag

Ny brand i sjöbo på Lantmännen lager lokal.
troligtvis anlagd.Sjöbo ligger ju nära Ystad man kan ju bara misstänka Ulf.B igen.
Det är dags att koppla in kurt wallander nu.Verkligheten över träffar dikten.
Eller är Ulf.B sponsrad av ystad kommun för att få mer uppmärksamhet till staden efter wallander filmerna som nu visas av BBC brittisk upplaga!!!!!!
Citera
2008-12-02, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeke5
Ny brand i sjöbo på Lantmännen lager lokal.
troligtvis anlagd.Sjöbo ligger ju nära Ystad man kan ju bara misstänka Ulf.B igen.
Det är dags att koppla in kurt wallander nu.Verkligheten över träffar dikten.
Eller är Ulf.B sponsrad av ystad kommun för att få mer uppmärksamhet till staden efter wallander filmerna som nu visas av BBC brittisk upplaga!!!!!!

Om den är anlagd så är det inte Ulf iallafall
Citera
2008-12-03, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Om den är anlagd så är det inte Ulf iallafall

nej den saken är nog säker att det inte är han !
den skulle ändå rivas , och det är inte
första gången småungar leker med eld i den längan , otroligt den stått
sålänge som den gjort
Citera
2008-12-03, 17:13
Medlem
Vilken dag brann det ? Den 1/12?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto