Citat:
Ursprungligen postat av Boit
Folk kanske inte är så tuffa när de ser mannen som eldat ner halva städer, knivskurit hästar o har en familj som antagligen är likadana, vem vet vad en sån människa kan göra?
Bor inneboende hos en vän på Regementsgatan.. han stod o tände en cigg på Sektersgatan idag

Jag hoppas verkligen du inte menar allvar med om folk är så tuffa ? Tro mig, människor kan göra onda saker och vara elaka, men djur som plågas och utsätts för det ena eller andra.....fy fan ! Den som inte reagerar på det är det fel på. Jag lovar att det definitivt är många som skulle se till att ett as som knivskär hästar och hans kumpaner inte skulle komma undan med det. Min fråga .... är de dömda för detta ? Hur vet du med säkerhet att de (han, Ul* B har skurit och plågat djur ? Är detta bevisat och sant så.............* Levande död är väl i så fall ett ganska passande begrepp för en sån "människa" ! Djurplågare, pedofiler och kvinnomisshandlare ska inte ha någon nåd eller tillfälle att snyfta om varken nåd eller förlåt. Vissa saker kan man inte göra ogjort. Så snackar man om civilkurage-pris på TV !!!! Va !! Lågt ! Ge det till den som sätter ett permanent stopp för idioten ! Fyll cykelramen på hans cykel med nitroglycerin, Tejpa ett par korvar natrium på honom och skicka ut han i regnväder. Filma det och lägg det på youtube ! Det är av allmänt intresse ! Eller ring Dexter ! Jag saknar han !