Citat:
Ursprungligen postat av Serendipity73
Haha ! Hör med f.d. vaktmästaren på Ängelholms sjukhus. Han blev ju av med sin son under knepiga omständigheter. Tydligen en av de få som vet hur någon försvinner spårlöst. Det är ju inte alla som har nycklar till krematorium. Å andra sidan röstar jag för att någon gör tvål i ett oljefat av fanskapet, sen exporterar vi tvålen till bättre behövande. Vilken god idé va ! Man blir ju eld och ljusan låga !
En sak till.....hade man verkligen velat bli av med en sån idiot så är bästa sättet idag att dricka två shots, precis så att du är alkoholpåverkad men att det inte går att bevisa att du visste om det, varpå du kör över honom. Tragisk olycka. Så efter straffskalan får du för denna beklagliga olycka ett par månader, kanske tom. fotboja om du inte har varit straffad innan. Så fungerar Sverige idag. Nyttjar han systemet vilket är vad han påstår så ska det slå tillbaka på honom. Han vinner ju ännu mer nu på att polisen tvingas ge honom nån jävla livvakt för att folk inte ska hänga idioten. Det kostar alltså sämhället pengar igen, precis enligt hans plan. Nä, tänk till....Den som inte har så mycket att loosa, kanske någon som väntar åtal för ett grövre brott (Åklagarna sovrar bland begågna brott och åtalar för det som ger mest i straffpåföljd), kan ju i praktiken komma undan med en sådan olycka utan vidare påföljd. (Har jag hört) ! Ge honom inte vad han vill, ge honom det han förtjänar ! Detta är min åsikt, men jag uppmanar absolut ingen till att göra det jag skrivit ovan. Det vore ju oetiskt, så se till hur de som styr Sverige handlar och beteer sig. Inte nyttjar de kryphål eller slingrar sig ! Nej,nej mina goda Svenssons. Ordning och reda, var glad om ditt hus inte brinner på fredag !