2010-11-11, 17:00
  #10261
Medlem
Nu har jag börjat spela över D2nt så jag har minimalt lagg. Så det betyder att jag är redo att börja duella med min orb sorc. SCNL. *fras_flingor
Citera
2010-11-11, 17:52
  #10262
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raizan
Min assassin är på lvl 85 hur lång tid tar det (cirka då men vi säger man spelar 5h on dagen) att lvla till 99?
Väldigt lång tid eftersom du för sämre exp vid hög level. Du har kanske kommit halvvägs om ens det om man ser tid speltid.
Här finns en tabell som visar hur hemsk exp.penality är vid viss level
http://diablo2.diablowiki.net/Experience
__________________
Senast redigerad av kinky_M 2010-11-11 kl. 17:55.
Citera
2010-11-11, 18:03
  #10263
Medlem
Mis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raizan
Min assassin är på lvl 85 hur lång tid tar det (cirka då men vi säger man spelar 5h on dagen) att lvla till 99?

till lvl 92 tar det dig cirka 5h om dagen i 4-5 dagar. 92-93 tar cirka 2-3 dagar, 5h om dagen. 93-94 kanske tar 10 dagar. och så eskalerar det. räkna med nån månad.

btw. 97-98 är som att komma från 1-97. lvl 98-99 är som att komma från 97-98. så...
Citera
2010-11-11, 18:22
  #10264
Medlem
DangerDooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pellespelle
Nu har jag börjat spela över D2nt så jag har minimalt lagg. Så det betyder att jag är redo att börja duella med min orb sorc. SCNL. *fras_flingor

Du har redan fått stryk av mig vännen!

Btw, har bytt account från THESTRAYboys till Sovjet. (Med "punkt").

Jag och min polare söker en tredje medlem i vårt 3v3 team i EUSCNL.
Vi består av.

Necromancer (Sovjet) - Vitamancer
Barbarian (Athen) - BvC

Vi söker en begåvad Pure Trapssin (Ingen jävla amatör 80/20 Hybssin) / Druid (Windy) / Glasscannon.

Vi hade tänkt uppnå clvl 96, det betyder att du också måste göra det. Vi söker även ett charname som passar oss två .

Jag erbjuder er Leechbot / TMC (om du är i behov av det) / AutoAim / Gmod / PvMbot.

Vi hade tänkt ställa upp i turneringar och sånt, men skulle behöva en mängd practice innan såklart!
Vi kommer använda oss av Skype för chatt.

Vi vill absolut inte att du har flera chars, utan helst en ordentlig. Inte flera och uppdelade, anpassad efter vilken motståndare du möter. Du ska kunna piska anti-chars.
Citera
2010-11-11, 18:23
  #10265
Medlem
Raizans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mi
till lvl 92 tar det dig cirka 5h om dagen i 4-5 dagar. 92-93 tar cirka 2-3 dagar, 5h om dagen. 93-94 kanske tar 10 dagar. och så eskalerar det. räkna med nån månad.

btw. 97-98 är som att komma från 1-97. lvl 98-99 är som att komma från 97-98. så...

ah ok damn>< kanske ändå har lyckan att bli ladder 1st on jag har tur, nuvarande assassins är 97 på laddern
Citera
2010-11-11, 19:06
  #10266
Medlem
Mis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raizan
ah ok damn>< kanske ändå har lyckan att bli ladder 1st on jag har tur, nuvarande assassins är 97 på laddern

Ae det finns alltid nån korean med en baalbot som hinner före :P
det närmsta jag vart laddertoppen var 1.09. fyfan vad länge sen det var -.- vette fan vad det är för folk som lirar nu. jag kommer ihåg 2001, man kom inte ens in i swe-40 channels. glöm trade-kanalerna, fanns inge plats alls. alla pvp och tradegames var fulla, du kunde skriva "tradeeeee78" och få att det är fullt. nu är trade-kanalerna tomma, hänger typ 4 pers i swe-1 kanalen... hemskt.. så öde.
Citera
2010-11-11, 19:17
  #10267
Medlem
maxgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DangerDoom
Du har redan fått stryk av mig vännen!

Btw, har bytt account från THESTRAYboys till Sovjet. (Med "punkt").

Jag och min polare söker en tredje medlem i vårt 3v3 team i EUSCNL.
Vi består av.

Necromancer (Sovjet) - Vitamancer
Barbarian (Athen) - BvC

Vi söker en begåvad Pure Trapssin (Ingen jävla amatör 80/20 Hybssin) / Druid (Windy) / Glasscannon.

Vi hade tänkt uppnå clvl 96, det betyder att du också måste göra det. Vi söker även ett charname som passar oss två .

Jag erbjuder er Leechbot / TMC (om du är i behov av det) / AutoAim / Gmod / PvMbot.

Vi hade tänkt ställa upp i turneringar och sånt, men skulle behöva en mängd practice innan såklart!
Vi kommer använda oss av Skype för chatt.

Vi vill absolut inte att du har flera chars, utan helst en ordentlig. Inte flera och uppdelade, anpassad efter vilken motståndare du möter. Du ska kunna piska anti-chars.
Men kära nån vad har hänt med strayboys då? det är ju slutet på en era
Väldigt häftigt att ni tar det så serri, men personligen tackar jag artigt nej för jag har inte så mkt ork
Citera
2010-11-11, 19:47
  #10268
Medlem
GrovBenstommes avatar
Vad kostar en arach just nu på SCL? Enigma?
Citera
2010-11-11, 20:09
  #10269
Medlem
Raizans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DangerDoom
Du har redan fått stryk av mig vännen!

Btw, har bytt account från THESTRAYboys till Sovjet. (Med "punkt").

Jag och min polare söker en tredje medlem i vårt 3v3 team i EUSCNL.
Vi består av.

Necromancer (Sovjet) - Vitamancer
Barbarian (Athen) - BvC

Vi söker en begåvad Pure Trapssin (Ingen jävla amatör 80/20 Hybssin) / Druid (Windy) / Glasscannon.

Vi hade tänkt uppnå clvl 96, det betyder att du också måste göra det. Vi söker även ett charname som passar oss två .

Jag erbjuder er Leechbot / TMC (om du är i behov av det) / AutoAim / Gmod / PvMbot.

Vi hade tänkt ställa upp i turneringar och sånt, men skulle behöva en mängd practice innan såklart!
Vi kommer använda oss av Skype för chatt.

Vi vill absolut inte att du har flera chars, utan helst en ordentlig. Inte flera och uppdelade, anpassad efter vilken motståndare du möter. Du ska kunna piska anti-chars.


är det hc som gäller? jag är trapsin har respecs tillgängliga ifall ni inte gillar min spec lvl 86 atm eller 87 orkar inte kolla :P
Citera
2010-11-11, 23:01
  #10270
Medlem
tjack chiraqs avatar
Hm, har en liten fråga till er experter
Vad är en Eschuta's Temper med +3skill 40fcr 20%lightning och 12%fire värd? Nonladder.

Känns som om jag försöker följa price guiden på jsp så blir jag bara kallad noob för att jag antingen tar för mycket eller för lite för saker
Citera
2010-11-11, 23:53
  #10271
Medlem
DangerDooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxg
Men kära nån vad har hänt med strayboys då? det är ju slutet på en era
Väldigt häftigt att ni tar det så serri, men personligen tackar jag artigt nej för jag har inte så mkt ork

Än så länge har jag kvar min Fire soso, Javazon, BvB kvar.
Men ska inte använda dom, men dom kommer finnas där hela tiden.

Citat:
Ursprungligen postat av Raizan
är det hc som gäller? jag är trapsin har respecs tillgängliga ifall ni inte gillar min spec lvl 86 atm eller 87 orkar inte kolla :P

Med tanke på att vi kommer dö från början under practice så nej, inte en chans att vi ger oss på HC. Euscnl.
Vi skulle helst vilja ha den i 96 hur som helst. Åtminstone 94.

Citat:
Ursprungligen postat av tjack chiraq
Hm, har en liten fråga till er experter
Vad är en Eschuta's Temper med +3skill 40fcr 20%lightning och 12%fire värd? Nonladder.

Känns som om jag försöker följa price guiden på jsp så blir jag bara kallad noob för att jag antingen tar för mycket eller för lite för saker

Kom ihåg att price guiden är dåligt uppdaterad, saker å ting har tappat sitt värde efter Ladder Reset.
Citera
2010-11-12, 00:40
  #10272
Medlem
Beffhoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjack chiraq
Hm, har en liten fråga till er experter
Vad är en Eschuta's Temper med +3skill 40fcr 20%lightning och 12%fire värd? Nonladder.

Känns som om jag försöker följa price guiden på jsp så blir jag bara kallad noob för att jag antingen tar för mycket eller för lite för saker

Eftersom det är nonladder, så gissar jag på att du inte får ett skit för den.

Som föregående talare; Jsp's prisguide stämmer inte för fem öre, bättre att du frågar i pricecheck.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in