Citat:
Ursprungligen postat av pellespelle
Nu har jag börjat spela över D2nt så jag har minimalt lagg. Så det betyder att jag är redo att börja duella med min orb sorc. SCNL. *fras_flingor
Du har redan fått stryk av mig vännen!
Btw, har bytt account från
THESTRAYboys till
Sovjet. (Med "punkt").
Jag och min polare söker en tredje medlem i vårt 3v3 team i EUSCNL.
Vi består av.
Necromancer (Sovjet) - Vitamancer
Barbarian (Athen) - BvC
Vi söker en begåvad Pure Trapssin (Ingen jävla amatör 80/20 Hybssin) / Druid (Windy) / Glasscannon.
Vi hade tänkt uppnå clvl 96, det betyder att du också måste göra det. Vi söker även ett charname som passar oss två

.
Jag erbjuder er Leechbot / TMC (om du är i behov av det) / AutoAim / Gmod / PvMbot.
Vi hade tänkt ställa upp i turneringar och sånt, men skulle behöva en mängd practice innan såklart!
Vi kommer använda oss av Skype för chatt.
Vi vill absolut inte att du har flera chars, utan helst en ordentlig. Inte flera och uppdelade, anpassad efter vilken motståndare du möter.
Du ska kunna piska anti-chars.